Eli autossa on varmaan katalysaattoria ---> heti turbon jälkeen pakoputkessa.
Eli nykyinen auto syö diisseliä noin 8.5l/100km kun entinen -96 td söi samanlaisessa ajossa 6.5l/100km. Muutenkin nykyinen auto tuntuu aika tukkoiselle..
Miten ilmenee jos katti on tukossa?? vaikuttaako käyntiäänen, tyhjäkäyntiin jne..
KIITOKSIA jo etukäteen
Mondeo 1.8 TD -00 Kat
Mondeo 1.8 TD -00 Kat
Sierra 2.0 iS -88.
Mondeo -97 2.0
Mondeo TD -96,
Mondeo STW TD -00,
Mondeo TDci 130hv -04
Mondeo Tdci 163 pshift -10
Mazda 6 -09
Mondeo -97 2.0
Mondeo TD -96,
Mondeo STW TD -00,
Mondeo TDci 130hv -04
Mondeo Tdci 163 pshift -10
Mazda 6 -09
Usein kun katti on paskana, katin kohdalta kuuluu helinää. Ja yleensä myös tehottomuutta havaittavissa, sekä luonnollisesti päästöt ei ole kohdillaan.
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
Jos katti on kunnossa niin se ei paljoa vaimenna, tuolla
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=40861
ovat tutkineet ja jopa laittaneet tutkimus tuloksia ko. asiasta. Mutta jos on katti "rikki" niin aiheuttaa kyllä kulku ja kulutus ongelmia. Ja kilinä on yksi tyypillisimmistä oireista.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=40861
ovat tutkineet ja jopa laittaneet tutkimus tuloksia ko. asiasta. Mutta jos on katti "rikki" niin aiheuttaa kyllä kulku ja kulutus ongelmia. Ja kilinä on yksi tyypillisimmistä oireista.
Eipä tiiselissä ole tolla katilla vaikutusta päästöihin, yhtä mustaa sieltä putkesta pukkaa olipahan katti tai ei.öö diesel auton päästöt? eikös siitä oteta vain savutusarvo? olenko ihan väärässä?
Citroen Xsara Break HDi -00
http://tankkaus.com/index2.php?page=randcar&nr=32693
http://tankkaus.com/index2.php?page=randcar&nr=32693