Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ihmettelen suuresti mitä erityisen hyvää siinä kolaroidussa mk1 sierrassa on, kun sitä kannattaa vielä korjata ja muuttaa uudemman mallin näköiseksi??
Noita uudemmalla keulalla olevia Sierroja saa nykyisin niin halvalla, etten minä ainakaan alkais suurempia peltitöitä/remontteja tekemään, vaan etsisin paremman yksiön ja pistäisin vanhan paaliin tai varaosiksi. 8)
No saahan sitä ihmetellä. Ehkä se idea on just siinä ettei samanlaisia varmaan kovinkaan paljon ole. Joillekkin auto on vaan enemmän kuin kulkuväline. Ja rahaa mennyt niiiiiin paljon tässä viiden vuoden aikana ettei siitä ihan hevillä halua luopua. Jokaisella omat mieltymyksensä.
"Pelastakaa Sierrat Ry" =D
*Tällä hetkellä vahvasti muun merkin parissa, ikuisuusprojekti(XR4i korinvaihto) edelleen olemassa vaan kuinka kauan...
jep. Itse samanlaisen projektin kimpussa, mk1 2d vuodelta 86. Tolppaan ajettu. Nyt on jo kiskottu suoraksi ja varaosa-autosta mk2 -87 sovitettu etupää iskaritolpista eteenpäin. Näin ei tullut ongelmia vilkkujen ja puskimen kiinnityksen suhteen. Seuraavaks vaan loksut paikalleen ja maalaamaan. Niin, ja ehkä on järjetöntä mutta kun auto on 100% ruosteeton, ei edes pilkkua missään. Ja maalipinta on melko virheetön (tehtaan jäljiltä) ettei tarvi maalata kun keulan osat. Rahallisesti autoon on nyt uponnut 200€, sis. 2 sierraa ja uudet Nokian NRT kesägummit.
Voi kun mullakin asiat ois noin hyvin, vaan kun rupee mätänemään koko auto seisonnan takia. No mut pääasia et nyt pääsee ajelemaa OMALLA romulla vaikkei mikään kaunistus ole, maalausta vailla edelleen mut meneehän se näinkin, pohjamaalit sentään. Mut hemmetti joku muu tekee "samanlaisen" auton ku minä.
"Pelastakaa Sierrat Ry" =D
*Tällä hetkellä vahvasti muun merkin parissa, ikuisuusprojekti(XR4i korinvaihto) edelleen olemassa vaan kuinka kauan...
Bootsi kirjoitti:Ihmettelen suuresti mitä erityisen hyvää siinä kolaroidussa mk1 sierrassa on, kun sitä kannattaa vielä korjata ja muuttaa uudemman mallin näköiseksi??
Noita uudemmalla keulalla olevia Sierroja saa nykyisin niin halvalla, etten minä ainakaan alkais suurempia peltitöitä/remontteja tekemään, vaan etsisin paremman yksiön ja pistäisin vanhan paaliin tai varaosiksi. 8)
Jaa no nyt vähä edes tajuan mistä ehkä voi olla kyse, itse en kyllä huomioinut koko asiaa. Ihmettelin vaan et miten tuo linkki yleensäkään kuuluu tähän asiaan. Onpas sekavaa.
"Pelastakaa Sierrat Ry" =D
*Tällä hetkellä vahvasti muun merkin parissa, ikuisuusprojekti(XR4i korinvaihto) edelleen olemassa vaan kuinka kauan...