Etulokarien pisteet auki ja pultit tilalle??
Etulokarien pisteet auki ja pultit tilalle??
elikkä kunten ford on niin mennyt tekemään että on etulokarit pistehitseillä kiinni niin tuli mieleen että saako ne hitsit jättää auki ja korvata pulteilla??
Kun tiedä mitä sitä keksii tulevaisuudessa..
Kun tiedä mitä sitä keksii tulevaisuudessa..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
No minä sanoisin et ei saa tota hommaa tehdä. Mulla kun tohon riesaan vaihdettiin uudemman malliset pellit niin oisin tietty halunnut et pulteilla laitetaan et on helpompi irrottaa jos vaik joskus tarvii niin sais itsekin helposti ne pois, mutta kun "korjaajasetä" ainakin sanoi ettei onnistu koska ne osat on korin kantavaa osaa. Selventäkää muut jos oon ihan väärässä. 

"Pelastakaa Sierrat Ry" =D
*Tällä hetkellä vahvasti muun merkin parissa, ikuisuusprojekti(XR4i korinvaihto) edelleen olemassa vaan kuinka kauan...
*Tällä hetkellä vahvasti muun merkin parissa, ikuisuusprojekti(XR4i korinvaihto) edelleen olemassa vaan kuinka kauan...
Re: Etulokarien pisteet auki ja pultit tilalle??
Joskus aikanaan sierran(mk2) etulokarin vaihdoin ja tempasin ruuveilla uuden kiinni.. Inssi vaatis alkuperästä vastaavat hitsauset, kun on korin kantava rakenneVolmari kirjoitti:elikkä kunten ford on niin mennyt tekemään että on etulokarit pistehitseillä kiinni niin tuli mieleen että saako ne hitsit jättää auki ja korvata pulteilla??
Kun tiedä mitä sitä keksii tulevaisuudessa..



Re: Etulokarien pisteet auki ja pultit tilalle??
kantavuudesta en tiedä, mutta tukevammin ne kyllä pysyis pultein, kuin onnettomin pistehitsein...Kessi kirjoitti:Joskus aikanaan sierran(mk2) etulokarin vaihdoin ja tempasin ruuveilla uuden kiinni.. Inssi vaatis alkuperästä vastaavat hitsauset, kun on korin kantava rakenne.. Jälleen kerran konttorille soitto vois olla paikallaan...
![]()
saakai sen paikata vaikka hieromalla koiranpaskaa siihen reikään jos inssi ei sitä huomaaVesQ kirjoitti:Juu ja samaan liittyen jos esim lokari on hitsaamalla kiinni niin siihen pitää paikata myös hitsaamalla esim ruostepaikkoja. Sitten jos se on esim pelkästään pulteilla kiinni niin paikkapellin saa vetää kiinni vaikka popniiteillä, sikamassalla tai vaikka poraruuveilla tai mitä mieleen tulee

näin myös olen kuullut että on kantavaa osaa ne lokarit. mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna niin en näe mitään eroa kunnon pulttiviritelmässä kuin pistemallin kiinnityksessä..
mut mitä minä niitä päättämään kun inssit on mitä on..
taidan jättää tämän asian suosiolla tähän pisteeseen.. mälsää..
mut mitä minä niitä päättämään kun inssit on mitä on..
taidan jättää tämän asian suosiolla tähän pisteeseen.. mälsää..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Ja sais muuten maalattuakin aika paljon kivuttomammin jos vois jälkeenpäin lyödä maalatun osan pulteilla kiinni. Nyt jäi itelläni väkisinki ainakin hitsaussaumat vähän huonosti maalatuiks ja siitähän se ruoste tykkää...
Ei ne inssit paljoa tunnu kattelevan, ainakaan täälläpäin.
Hyvin nopeesti vilkas konetilaan ja katto vaan että akku on kiinni.
Siinä jos käyttäis jotain litteitä pultteja ja maalaisi ne korinväriiin niin ei varmana mitään huomaisi.
Ei ne inssit paljoa tunnu kattelevan, ainakaan täälläpäin.
Hyvin nopeesti vilkas konetilaan ja katto vaan että akku on kiinni.
Siinä jos käyttäis jotain litteitä pultteja ja maalaisi ne korinväriiin niin ei varmana mitään huomaisi.
OHC Sierra 3/4 puhaltimella.
Ja löytyykö kaikilta inssimiehiltä/naisilta tietämystä missä autoissa on hitsattu lokarit kiinni ja missä on alkuperäisenä pulteilla?
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
etkö sä ole muka koskaan törmännyt inssiin joka vähän katsoo läpi sormien tai on sitten niin pirun tarkka jokaisesta mutterista??Jaakko85 kirjoitti: Ei ole varmaan katsastusinssit keksinyt tollasta "lakia". Eli ei riipu siitä inssistä.
joku inssi päästäisi läpi koska pitää ko. menetelmää riittävänä, ja toinen taas sanoo pistä paaliin tai hitsaa.. näitä meinaan on.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i