scorpion 4x4 2.8i v6 koneen eroavaisuus normaalista..

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Jumpula89
Viestit: 19
Liittynyt: 10 Syys 2005 22:41
Paikkakunta: ylivieska

scorpion 4x4 2.8i v6 koneen eroavaisuus normaalista..

Viesti Kirjoittaja Jumpula89 »

joo kysyisin tuota että oisko kellään tietoa tuosta nelivedon koneesta kun.
ostin toisen koneen mikä oli ihan takavedosta niin se on erilainen tuolta öljy pohjasta että ottaako tuo nelivedon etuperä öljyt öljypohjasta ku tuo aivan erilainen kumminkin on!!
Monkku
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Helmi 2005 21:56

Viesti Kirjoittaja Monkku »

ei ota. eikös se vetari mee vaan ö-pohjan läpi?
st200
Jumpula89
Viestit: 19
Liittynyt: 10 Syys 2005 22:41
Paikkakunta: ylivieska

joo

Viesti Kirjoittaja Jumpula89 »

niin aattelinkin mutta miksi ihmeessä se on niin pitänyt laittaa menee hermot ku tuosta ölypohjasta just lähti se palanen irti mutta saahan sen tigillä hitsattua takas siihen...
Avatar
glo
Viestit: 130
Liittynyt: 15 Maalis 2005 11:23
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja glo »

Fordin ratkasu, missä apuakseli vetarille menee ö-pohjan läpi, on nerokas, kun katsoo, että mitenkä on saatu etuperä ja ö-pohja samalle tasolle vierekkäin, eli ei tule liian korkeaa pakettia.
Buick Electra 225 Custom '66 403cid SBO
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
Jumpula89
Viestit: 19
Liittynyt: 10 Syys 2005 22:41
Paikkakunta: ylivieska

kone...

Viesti Kirjoittaja Jumpula89 »

mitenkäs kannattas ottaa tuo kone irti kun se menee se vetari öljypohjan läpi kannattaisko jättää öljy pohja paikoilleen ja nostaa kone siitä pois ja sitte sen jälkeen ottaa öljy pohja yms pois...
oiskohan missään jonkunlaista räjäytyskuvaa tuolle systeemille...
Vastaa Viestiin