Autona Focus Mk1 1.6 Zetec S(/Sigma) koneella, auto jäi seisomaan pariksi kuukaudeksi, ja nyt laitoin käyntiin, niin alkoi tälläinen asia askarruttaa.. Eli auto kävi varmaan puoli tuntia (ulkona joku +7) mittari nousi puoleen väliin ja auto pudotti "ryypyn" pois ja alkoi käydä normaalia 700rpm tyhjäkäyntiä, mutta letkut ja syyläri silti aivan jää kylmiä

Avasin koneen käydessä paisarin korkin, eikä edes pihahdusta kuulunut, joten selvästikään ei lämpene paikat, vaikka kylläkin sisälle puhaltaa lämmintä. Onko mulla nyt termari juminu seisonnan aikana auki vai mitä helvet...??? Autolla tuli kuitenkin välillä huhti-elokuu ajettua 9tkm ja silloin kyllä lämpeni syyläri enkä oo seisonnan aikana käyttäny letkuja auki tms, joten eipä tonne ole ilmaakan voinu tulla mistään itsekseen.
Kokemuksia saa jakaa, kiitän etukäteen

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER