Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Osa ongelmaa vaikka auto toimiikin osin kuten pitää - eli järjestelmä leikkaa aina turhia sähkönkuluttajia pois jos virtaa on rajatusti.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Uusi Focus ollut nyt heinäkuun alusta alkaen aktiivisessa ajossa (5600 km mittarissa) ja on vaikuttanut kaikinpuolin hyvältä autolta. Tänään auto kuitenkin tepi tepposet kaupan pihasta lähtiessä, kun tuli ilmoitus seisontajarrun viasta punaisen ja keltaisen vikavalon saattelemana. Muutaman kerran uudelleen käynnistin auton, mutta se ei tällä kertaa auttanut ongelmaan. Oikeanpuolen seisontajarrun moottori kuulostaa melko omituiselta ja n. 1km mittaisella kotimatkalla jarrulevy lämpeni n. 60 asteiseksi eli siellähän se vika taitaa olla. Autoa hankkiessa hieman epäilytti, että mitenhän kestäviä sähkökäyttöiset ohjaustehostimet ja seisontajarrut ovat, joten nyt sain ainakin vastauksen toiseen vaihtoehtoon
Toivottavasti takuukorjaukseen saisi nopeasti aikoja, koska pk-seudun julkinen liikenne ei houkuttele yhtään tällä hetkellä..

Toivottavasti takuukorjaukseen saisi nopeasti aikoja, koska pk-seudun julkinen liikenne ei houkuttele yhtään tällä hetkellä..
2020 Focus ST-line 5-ov 1.5L 150hp A8
2002 Focus 1.8L 116hv
2002 Focus 1.8L 116hv
Re: Uusi Focus mk4 2018
Oli alkuvuodesta samaa ongelmaa joka poistui kun vaihdettiin akku takuuna.Alhainen jännite akussa niin alkaa pudota virtasyöppöjä pois.
Voi toki olla valvontamodulikin syyllinen.

Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost A8 Titanium -18
Re: Uusi Focus mk4 2018
Askartelin kuitenkin lisävalopaneelille tukiraudat. Täytyy vieä maalata mustaksi. Poraruuvilla kiinni puskurin (säleikön aukosta käsin) yläosaan.
https://1drv.ms/u/s!ADEScMBUgIOq0D0
https://1drv.ms/u/s!ADEScMBUgIOq0D0
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Vikailmoitus hävisi yön aikana ja seisontajarrun moottorikin kuulosti nyt taas normaalilta eikä jarrulevykään lämmennyt koeajossa muita levyjä lämpösemmäksi.Mafordbu kirjoitti: ↑04 Syys 2020 18:38 Uusi Focus ollut nyt heinäkuun alusta alkaen aktiivisessa ajossa (5600 km mittarissa) ja on vaikuttanut kaikinpuolin hyvältä autolta. Tänään auto kuitenkin tepi tepposet kaupan pihasta lähtiessä, kun tuli ilmoitus seisontajarrun viasta punaisen ja keltaisen vikavalon saattelemana. Muutaman kerran uudelleen käynnistin auton, mutta se ei tällä kertaa auttanut ongelmaan. Oikeanpuolen seisontajarrun moottori kuulostaa melko omituiselta ja n. 1km mittaisella kotimatkalla jarrulevy lämpeni n. 60 asteiseksi eli siellähän se vika taitaa olla. Autoa hankkiessa hieman epäilytti, että mitenhän kestäviä sähkökäyttöiset ohjaustehostimet ja seisontajarrut ovat, joten nyt sain ainakin vastauksen toiseen vaihtoehtoon![]()
Toivottavasti takuukorjaukseen saisi nopeasti aikoja, koska pk-seudun julkinen liikenne ei houkuttele yhtään tällä hetkellä..

2020 Focus ST-line 5-ov 1.5L 150hp A8
2002 Focus 1.8L 116hv
2002 Focus 1.8L 116hv
Re: Uusi Focus mk4 2018
Nyt on aika varattu latausjärjestelmän korjaukseen, saapa nähdä onko maahantuoja löytänyt ratkaisuja. Järjestelmään asennetaan huoltoneuvojan mukaan uusi akun valvonta moduuli ja anturi. Tämä korjaustiedote tuli viime maanantaina 31.8. ainakin tälle minun korjaamolle.
Ford Focus 1,5 EcoBoost 182hv M6 ST-Line Wagon 2019
Skoda CITIGO 2016
edelliset:
Ford Fiesta 1,0 Titanium M5 2017
Skoda Octavia 1,4TSI Style Wagon A6 2018
Skoda Octavia 1,4TSI Edition Wagon M6 2015
Ford Focus 1,8Tdci Ghia Wagon M5 2009
Skoda CITIGO 2016
edelliset:
Ford Fiesta 1,0 Titanium M5 2017
Skoda Octavia 1,4TSI Style Wagon A6 2018
Skoda Octavia 1,4TSI Edition Wagon M6 2015
Ford Focus 1,8Tdci Ghia Wagon M5 2009
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ohessa eilen Lohjan PP-autolta saamani viesti tiedoksi. Toivoa on (ehkä).
"Kiitos viestistäsi. Ford maahantuonnin kenttäinsinööri oli tänään meillä käymässä ja tämä aihe on pohjoismaiden laajuudella tapetilla enemmän kuin uskotkaan.
Fordilla ei vielä ole vikaan pysyvää korjausta, mutta voimme halutessasi vaihtaa autoonne uuden akun ja akun valvonta-anturin. Maahantuoja arvioi näiden pitävän viat loitolla 1-2kk ajan.
Fordin kenttäinsinöörillä on huomenna palaveri tehtaan kanssa tästä aiheesta ja myös tehdas tietää, että tämä ongelma on saatava kuntoon pikaisesti. Ehdotankin, että odotamme vielä hetken aikaa korjausta ja jos sitä ei kuulu, vaihdetaan autonne akku ja akun valvonta-anturi uusiin."
"Kiitos viestistäsi. Ford maahantuonnin kenttäinsinööri oli tänään meillä käymässä ja tämä aihe on pohjoismaiden laajuudella tapetilla enemmän kuin uskotkaan.
Fordilla ei vielä ole vikaan pysyvää korjausta, mutta voimme halutessasi vaihtaa autoonne uuden akun ja akun valvonta-anturin. Maahantuoja arvioi näiden pitävän viat loitolla 1-2kk ajan.
Fordin kenttäinsinöörillä on huomenna palaveri tehtaan kanssa tästä aiheesta ja myös tehdas tietää, että tämä ongelma on saatava kuntoon pikaisesti. Ehdotankin, että odotamme vielä hetken aikaa korjausta ja jos sitä ei kuulu, vaihdetaan autonne akku ja akun valvonta-anturi uusiin."
Re: Uusi Focus mk4 2018
Vikaa on ollut autoissa vuoden vai ylikin eikä vieläkään ole edes ajatusta korjauksesta. Noi autothan menee paaliin ennen kuin Ford saa tuohon korjauksenOpla kirjoitti: ↑08 Syys 2020 19:51 Ohessa eilen Lohjan PP-autolta saamani viesti tiedoksi. Toivoa on (ehkä).
"Kiitos viestistäsi. Ford maahantuonnin kenttäinsinööri oli tänään meillä käymässä ja tämä aihe on pohjoismaiden laajuudella tapetilla enemmän kuin uskotkaan.
Fordilla ei vielä ole vikaan pysyvää korjausta, mutta voimme halutessasi vaihtaa autoonne uuden akun ja akun valvonta-anturin. Maahantuoja arvioi näiden pitävän viat loitolla 1-2kk ajan.
Fordin kenttäinsinöörillä on huomenna palaveri tehtaan kanssa tästä aiheesta ja myös tehdas tietää, että tämä ongelma on saatava kuntoon pikaisesti. Ehdotankin, että odotamme vielä hetken aikaa korjausta ja jos sitä ei kuulu, vaihdetaan autonne akku ja akun valvonta-anturi uusiin."

Re: Uusi Focus mk4 2018
Mun autoon tehtiin eilen korjaus, meni 7h. Tehtailtiin ja tehtiin vian määrityksiä, vaihdettiin uusi - kaapeli, jossa jännitteen mittaus? ja uusittiin akunvalvontamoduli. Tänään start/stop pelasi koko päivän, ennen korjausta ei ikinä. Akkua ei vaihdettu, eikä ladattu. Tamperelainen huoltoliike hoiti homman. Lohjalla käynyt kenttäinsinööri ei tainnut tietää viimeisiä korjauksia mitä on julkaistu??? Tamperelaiselle firmalle tietoo tuli 31.8.Arski57 kirjoitti: ↑09 Syys 2020 12:58Vikaa on ollut autoissa vuoden vai ylikin eikä vieläkään ole edes ajatusta korjauksesta. Noi autothan menee paaliin ennen kuin Ford saa tuohon korjauksenOpla kirjoitti: ↑08 Syys 2020 19:51 Ohessa eilen Lohjan PP-autolta saamani viesti tiedoksi. Toivoa on (ehkä).
"Kiitos viestistäsi. Ford maahantuonnin kenttäinsinööri oli tänään meillä käymässä ja tämä aihe on pohjoismaiden laajuudella tapetilla enemmän kuin uskotkaan.
Fordilla ei vielä ole vikaan pysyvää korjausta, mutta voimme halutessasi vaihtaa autoonne uuden akun ja akun valvonta-anturin. Maahantuoja arvioi näiden pitävän viat loitolla 1-2kk ajan.
Fordin kenttäinsinöörillä on huomenna palaveri tehtaan kanssa tästä aiheesta ja myös tehdas tietää, että tämä ongelma on saatava kuntoon pikaisesti. Ehdotankin, että odotamme vielä hetken aikaa korjausta ja jos sitä ei kuulu, vaihdetaan autonne akku ja akun valvonta-anturi uusiin."![]()
Ford Focus 1,5 EcoBoost 182hv M6 ST-Line Wagon 2019
Skoda CITIGO 2016
edelliset:
Ford Fiesta 1,0 Titanium M5 2017
Skoda Octavia 1,4TSI Style Wagon A6 2018
Skoda Octavia 1,4TSI Edition Wagon M6 2015
Ford Focus 1,8Tdci Ghia Wagon M5 2009
Skoda CITIGO 2016
edelliset:
Ford Fiesta 1,0 Titanium M5 2017
Skoda Octavia 1,4TSI Style Wagon A6 2018
Skoda Octavia 1,4TSI Edition Wagon M6 2015
Ford Focus 1,8Tdci Ghia Wagon M5 2009
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sanot, että vaihdettiin kaapeli ja valvontamoduli.
Minä olen ymmärtänyt, että akunvalvontamoduli on juuri se mötikkä siinä akun maakaapelissa.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Se on juuri siinä - kengässä se moduli/anturi. Uskoisin että se on laturin nokassa ollut sen 7tuntia mitä sitä on tutkittu..eli pelaa nollauksella ja anturilla täyteen ladattuna 3-5 päivää. Sitten paluu arkeenPiuhaPoikki kirjoitti: ↑09 Syys 2020 21:04Sanot, että vaihdettiin kaapeli ja valvontamoduli.
Minä olen ymmärtänyt, että akunvalvontamoduli on juuri se mötikkä siinä akun maakaapelissa.

Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko kukaan löytänyt ST-Line Fokukseen sopivia roiskeläppiä? Kyselin autoa tilatessa myyjältä mutta OEM ratkaisua siihen ei kuulema ole saatavana. Korisarja ilmeisesti häiritsee istuvuutta. Olisi kuitenkin kivempi ajaa soratiellä jos kivisuihku ei suoraan pyyhkisi pitkin kylkiä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Esim. Levoranta asentaa sellasia heti uusiin St-line malleihinkin. Tuon etuoven muoto on semmonen ja yleensä kylki, että kannattaa kyllä laittaa.Teppu kirjoitti: ↑10 Syys 2020 18:59 Onko kukaan löytänyt ST-Line Fokukseen sopivia roiskeläppiä? Kyselin autoa tilatessa myyjältä mutta OEM ratkaisua siihen ei kuulema ole saatavana. Korisarja ilmeisesti häiritsee istuvuutta. Olisi kuitenkin kivempi ajaa soratiellä jos kivisuihku ei suoraan pyyhkisi pitkin kylkiä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Molemmat ST-lineni ostin levorannalta. Molempiin laittoivat läpät. Ensimmäiseen ne istuivat suoraan sanottuna hirveästi. Tähän uudempaan ne istuvat jo hyväksyttävästi, mutta eivät aivan 100%. Myyjä ei osanut sanoa, että oliko niihin tullut jotain muutoksia. Noh paljon paremmin ainakin istuvat.@rsk@ kirjoitti: ↑11 Syys 2020 08:55Esim. Levoranta asentaa sellasia heti uusiin St-line malleihinkin. Tuon etuoven muoto on semmonen ja yleensä kylki, että kannattaa kyllä laittaa.Teppu kirjoitti: ↑10 Syys 2020 18:59 Onko kukaan löytänyt ST-Line Fokukseen sopivia roiskeläppiä? Kyselin autoa tilatessa myyjältä mutta OEM ratkaisua siihen ei kuulema ole saatavana. Korisarja ilmeisesti häiritsee istuvuutta. Olisi kuitenkin kivempi ajaa soratiellä jos kivisuihku ei suoraan pyyhkisi pitkin kylkiä.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mä kyselin viime vuonna paikallisesta huollosta, mutta myivät ei-oota. Jossain huollossa on kuulemma Mondeon läpät saatu istumaan ST-line Focukseen. Virallisesti ST-line Focukseen ei tosiaan ole omia läppiä Fordilta.Teppu kirjoitti: ↑10 Syys 2020 18:59 Onko kukaan löytänyt ST-Line Fokukseen sopivia roiskeläppiä? Kyselin autoa tilatessa myyjältä mutta OEM ratkaisua siihen ei kuulema ole saatavana. Korisarja ilmeisesti häiritsee istuvuutta. Olisi kuitenkin kivempi ajaa soratiellä jos kivisuihku ei suoraan pyyhkisi pitkin kylkiä.
Itse laitoin uuteena tähän ST-line focukseen kiveniskukalvoa etukaarien taakse siihen pahiten hittiä ottavaan kohtaan. Läpät olis toki paremmat.
Ajossa: E-tron 2023
EX Fordit:
Kuga ST-line X phev
Kuga 2021 titanium manuaali
Ford Focus ST-line wagon 2019
Focus ST-line wagon 2017
Focus trend wagon 2016
...lista on pitkä
EX Fordit:
Kuga ST-line X phev
Kuga 2021 titanium manuaali
Ford Focus ST-line wagon 2019
Focus ST-line wagon 2017
Focus trend wagon 2016
...lista on pitkä
Re: Uusi Focus mk4 2018
En tiedä mk4 st-line focuksesta mutta mk3 st autoon tilasin etuläpät USA:sta 2017 ja toimitin myyjälle asennukseen
Pienet, istuvat hyvin
Pienet, istuvat hyvin
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ehkä niin, mutta uutta tavaraa ilmestyi ainakin tämän auton pellin alle. Loppui myös releiden naksuttelu, ovien avaamisen yhteydessä.focst kirjoitti: ↑09 Syys 2020 21:55Se on juuri siinä - kengässä se moduli/anturi. Uskoisin että se on laturin nokassa ollut sen 7tuntia mitä sitä on tutkittu..eli pelaa nollauksella ja anturilla täyteen ladattuna 3-5 päivää. Sitten paluu arkeenPiuhaPoikki kirjoitti: ↑09 Syys 2020 21:04
Sanot, että vaihdettiin kaapeli ja valvontamoduli.
Minä olen ymmärtänyt, että akunvalvontamoduli on juuri se mötikkä siinä akun maakaapelissa.![]()
https://photos.app.goo.gl/WNmwtkLoouBuKv2SA
Ford Focus 1,5 EcoBoost 182hv M6 ST-Line Wagon 2019
Skoda CITIGO 2016
edelliset:
Ford Fiesta 1,0 Titanium M5 2017
Skoda Octavia 1,4TSI Style Wagon A6 2018
Skoda Octavia 1,4TSI Edition Wagon M6 2015
Ford Focus 1,8Tdci Ghia Wagon M5 2009
Skoda CITIGO 2016
edelliset:
Ford Fiesta 1,0 Titanium M5 2017
Skoda Octavia 1,4TSI Style Wagon A6 2018
Skoda Octavia 1,4TSI Edition Wagon M6 2015
Ford Focus 1,8Tdci Ghia Wagon M5 2009
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mitä mahtaa tarkoittaa, kun huoltokirjassa annetaan ymmärtää että autossa olisi moottorin lohkolämmitin? Luvussa Moottorin käynnistys ja pysäytys. Onko näissä siis valmiina jonkinlainen lohkolämmitin? En ole ainakaan mitään pistokkeita löytänyt... Talveksi jonkinlaista lämmitintä pitäisi nimittäin saada.
Autoa ostaessa tarjosivat lämpöpakettia säteily+sisätila, mutta jätin sen silloin kustannussyistä ottamatta ideana hommata myöhemmin. Tuo huoltokirjan teksti kuitenkin näyttää koskeva ihan eri asiaa kuin tuota jälkikäteen asennettavaa lämpöpakettia?
Autoa ostaessa tarjosivat lämpöpakettia säteily+sisätila, mutta jätin sen silloin kustannussyistä ottamatta ideana hommata myöhemmin. Tuo huoltokirjan teksti kuitenkin näyttää koskeva ihan eri asiaa kuin tuota jälkikäteen asennettavaa lämpöpakettia?
Lämmitin lämmittää moottorin jäähdytysnesteen. Tällöin ilmastointijärjestelmä voi reagoida nopeasti. Laitteisto koostuu moottorin sylinteriryhmään asennetusta lämmityselementistä ja johdinsarjasta. Järjestelmän voi liittää maadoitettuun 220–240 voltin (AC) sähkönsyöttöön.
Moottorin lohkolämmittimen käyttö
Moottorin lohkolämmittimen pistoke on jossain seuraavista paikoista:
konepellin alla
etusumuvalon kehyksessä
etusäleikön alaosassa.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Siis tässähän on tuo koko sivu käyttöohjeesta, josta mainitsit - tältä se näyttää oman, 2018 -mallin kohdalla selaimessa:

Eli kyllä tuosta puhutaan ainoastaan siitä tilanteesta, että autoon on asennettu lohkolämmitin (tai nykyään se pannulämmitin). Lohkolämppäriä ei käsittääkseni nykyisiin moottoreihin juuri voida edes asentaa. Ei muuta kuin asennuskaupoille, jos autossa ei ole Webastoa.
Itsellä valitsin autoa ostaessa Webaston ja lämpöpaketin ihan akun säästämiseksi, ettei tarvi sitä Webastoa kurnuttaa kokoa ajan.

Eli kyllä tuosta puhutaan ainoastaan siitä tilanteesta, että autoon on asennettu lohkolämmitin (tai nykyään se pannulämmitin). Lohkolämppäriä ei käsittääkseni nykyisiin moottoreihin juuri voida edes asentaa. Ei muuta kuin asennuskaupoille, jos autossa ei ole Webastoa.
Itsellä valitsin autoa ostaessa Webaston ja lämpöpaketin ihan akun säästämiseksi, ettei tarvi sitä Webastoa kurnuttaa kokoa ajan.
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä Defalta löytyy ihan perinteinen lohkolämmitin kaikkiin moottoriversioihin.
Asennus edellyttää tiettyä versiota uudempaa moottorisoftaa mutta lienee kaikissa jo päivitetty huolloissa.
Olisin itse halunnut auton kauppaan mukaan lohkolämmittimen mutta eivät suostuneet asentamaan kuin säteilylämmitintä.
Varmistin kuitenkin, että lohkolämmittimen voi asentaa.
Nyt mulla on asennettuna defan perinteinen lohkolämmitin ja hyvin pelaa.
Ja onneksi on, koska webasto ei juuri ole suostunut toimiaan latausvian takia. Ilman lohkolämppäriä olisi viime talvi ollut kylmä.
edit: Otetaas sen verran takaisin, että uudessä defan luettelossa onkin eri koodit 1.0 moottorille 2020 alkaen. Olisko lohko muuttunut?
Omaan 2,0 ecoblue koneeseenkaan defan luettelo ei tarjoa kuin säteilylämmitintä mutta kun kysyin asiaa defalta niin antoivat oikeat koodit lohkikselle. Lohkisesta ei ole tehty asennussuositusta, koska asennsupaikka on niin hankala. Ja sitä se onkin. Sinne se kuitenkin käy ja saa asentaa.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tosta kuvasta ei erottanut osa numeroa. Kehtaisitko tarkastaa onko sama kun mulla vai onko tullut vielä uudempi malli? Mulla tämmönen JX6T-10C679-CAVSKo kirjoitti: ↑12 Syys 2020 09:20Ehkä niin, mutta uutta tavaraa ilmestyi ainakin tämän auton pellin alle. Loppui myös releiden naksuttelu, ovien avaamisen yhteydessä.
https://photos.app.goo.gl/WNmwtkLoouBuKv2SA
Viimeksi muokannut focst, 12 Syys 2020 16:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
focst kirjoitti: ↑12 Syys 2020 11:31Tosta kuvasta ei erottanut osa numeroa. Kehtaisitko tarkastaa onko sama kun mulla vai onko tullut vielä uudempi malli? Mulla tämmönen JX6T-10G679-CAVSKo kirjoitti: ↑12 Syys 2020 09:20
Ehkä niin, mutta uutta tavaraa ilmestyi ainakin tämän auton pellin alle. Loppui myös releiden naksuttelu, ovien avaamisen yhteydessä.
https://photos.app.goo.gl/WNmwtkLoouBuKv2SA
Toki, tässä parempi kuva. Mikä SW sun mokkulassa on?
https://photos.app.goo.gl/eoRXNGWGjDexoQMa7
Ford Focus 1,5 EcoBoost 182hv M6 ST-Line Wagon 2019
Skoda CITIGO 2016
edelliset:
Ford Fiesta 1,0 Titanium M5 2017
Skoda Octavia 1,4TSI Style Wagon A6 2018
Skoda Octavia 1,4TSI Edition Wagon M6 2015
Ford Focus 1,8Tdci Ghia Wagon M5 2009
Skoda CITIGO 2016
edelliset:
Ford Fiesta 1,0 Titanium M5 2017
Skoda Octavia 1,4TSI Style Wagon A6 2018
Skoda Octavia 1,4TSI Edition Wagon M6 2015
Ford Focus 1,8Tdci Ghia Wagon M5 2009
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mulla on sama mokkula samalla versiolla.
Huollossa sanoivat, että moduuleihin pääsee etänä kiinni.
Silloin ehkä softakin voi päivittyä
Huollossa sanoivat, että moduuleihin pääsee etänä kiinni.
Silloin ehkä softakin voi päivittyä
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
On ne samat. Oli vähän kärsinyt toi mun tarra piti arvata toi keskimmäinen kirjain. Toivotaan että saisivat ennen talvea oikeasti toimivan korjauksen valmiiksi. Webaston käyttö jää muuten vähälle jos ei ole jatkuvasti laturissa.VSKo kirjoitti: ↑12 Syys 2020 15:23
Toki, tässä parempi kuva. Mikä SW sun mokkulassa on?
https://photos.app.goo.gl/eoRXNGWGjDexoQMa7
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei suuri konkurssi, jos ei sata aivan priimaa olemaan.Teppu kirjoitti: ↑10 Syys 2020 18:59 Onko kukaan löytänyt ST-Line Fokukseen sopivia roiskeläppiä? Kyselin autoa tilatessa myyjältä mutta OEM ratkaisua siihen ei kuulema ole saatavana. Korisarja ilmeisesti häiritsee istuvuutta. Olisi kuitenkin kivempi ajaa soratiellä jos kivisuihku ei suoraan pyyhkisi pitkin kylkiä.
https://www.ebay.co.uk/itm/New-Set-Spla ... Swzhxdgp7m
Vai oliko farmari?
2020 Focus Active 1.5 EcoBoost 150 hv A8