Uusi Focus mk4 2018
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
No nyt iski "Auto hold järjestelmän vika"
Kai se on taas vietävä pajalle.
Kai se on taas vietävä pajalle.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Se vika poistui itsellään kun auto seisoi pari tuntia. Kaupanpäälliseksi varoitusäänet häipyivät taas kojetaulun uumeniin.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑28 Heinä 2020 11:11 No nyt iski "Auto hold järjestelmän vika"
Kai se on taas vietävä pajalle.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Pitää pysyä vikatilanne balanssissa. Yksi poistuu niin toinen nostaa päätään.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑28 Heinä 2020 16:50Se vika poistui itsellään kun auto seisoi pari tuntia. Kaupanpäälliseksi varoitusäänet häipyivät taas kojetaulun uumeniin.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑28 Heinä 2020 11:11 No nyt iski "Auto hold järjestelmän vika"
Kai se on taas vietävä pajalle.
Tuliko toi auto hold vika heti käynnistäessä? Mulla kävi talvella niin että ilmeisesti akkujännite notkahti käynnistyksessä liikaa ja kaikki maailman vikailmoitukset tuli ruutuun. Niitä sai hetken kuittailla pois. Osa katosi uudelleenkäynnistämällä, mutta osa vaati pidemmän seisomisen.
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Se tuli kauppareissun päätteeksi kun aloin peruuttaa kotipihaan ja pysäytin portille. Se lävähti ruutuun joko silloin kun painoin jarrua tai kun vaihdoin peruutusvaihteelle. Eikä lähtenyt pois vaikka sammutin auton pihassa pari kertaa.toasti kirjoitti: ↑28 Heinä 2020 17:07Pitää pysyä vikatilanne balanssissa. Yksi poistuu niin toinen nostaa päätään.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑28 Heinä 2020 16:50
Se vika poistui itsellään kun auto seisoi pari tuntia. Kaupanpäälliseksi varoitusäänet häipyivät taas kojetaulun uumeniin.
Tuliko toi auto hold vika heti käynnistäessä? Mulla kävi talvella niin että ilmeisesti akkujännite notkahti käynnistyksessä liikaa ja kaikki maailman vikailmoitukset tuli ruutuun. Niitä sai hetken kuittailla pois. Osa katosi uudelleenkäynnistämällä, mutta osa vaati pidemmän seisomisen.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Johan tässä ajeltiinkin tuhansia kilometrejä ongelmitta. Nyt siirtyivät parkkitutkan äänet sinne ratin taakse pois kaiuttimista. Muita oireita ei toistaiseksi ole. Start-stop toiminut aina kokeiltaessa, jos sähkön vähyyden vaikutusta miettii. Ei taida olla vielä ratkaisua Fordin puolella tähän ongelmaan.
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Focus mk4 2018
Puolen tunnin tauko riitti tällä kertaa selvittämään Focuksen pään. Taas piipittää iloisesti kaiuttimista. Tulee mieleen edellinen Mk5 Mondeo. Kaikki päivitykset ajettu sisään ja silti loppuun saakka aina joskus sama ilmiö eli hetken piippaili jostain ratin takaa ja itsekseen korjaantui aika pian. Lieneekö sama softahenkilö edelleen siis hommissa.fordever kirjoitti: ↑31 Heinä 2020 10:14 Johan tässä ajeltiinkin tuhansia kilometrejä ongelmitta. Nyt siirtyivät parkkitutkan äänet sinne ratin taakse pois kaiuttimista. Muita oireita ei toistaiseksi ole. Start-stop toiminut aina kokeiltaessa, jos sähkön vähyyden vaikutusta miettii. Ei taida olla vielä ratkaisua Fordin puolella tähän ongelmaan.
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mulla ajettiin joku päivitys noin 6kk sitten kun vein huoltoon noiden mittaristoon häviävien äänien takia. Sen jälkeen pelannut normaalisti, paitsi silloin kun sync menee (mennyt pari kertaa), virransäästötilaan niin seuraavalla käynnistyksellä tulee sama vika. Erotuksena edelliseen se, että sen päivityksen jälkeen on joka kerta palannut äänet normaaliksi kun taas seuraavan kerran käynnistänyt auton. Mun veikkaus on, että tämä vika johtuu syncistä, eikä itse auton softasta.fordever kirjoitti: ↑31 Heinä 2020 12:02 Puolen tunnin tauko riitti tällä kertaa selvittämään Focuksen pään. Taas piipittää iloisesti kaiuttimista. Tulee mieleen edellinen Mk5 Mondeo. Kaikki päivitykset ajettu sisään ja silti loppuun saakka aina joskus sama ilmiö eli hetken piippaili jostain ratin takaa ja itsekseen korjaantui aika pian. Lieneekö sama softahenkilö edelleen siis hommissa.
Nimim. Sync 3.joku-milloin-kaikki-on-korjattu.5 odotellessa.

Nyt: Focus ST-line 5-ov, 1,5 ecoboost A8 -19
Ex: Focus ST-line wagon, 1,0 ecoboost A6 -17
Ex: Focus Trend 5-ov, 1,0 ecoboost M6 -15
Ex: Focus wagon, 1,6 tdci M5 -09
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sais tuo poppivehkeiden volumesäätö olla puolta tiheemmillä pykälillä...
Re: Uusi Focus mk4 2018
Taas tupsahti polttoaineraportti ford passiin, heinäkuun lukema 6l/100km, heinäkuussa ajettu noin 2500km mistä noin puolet matka-ajoa ja toinen puoli taajama&kaupunkiajoa. Ihan OK kulutus siis tällä 1.5 ecoboost 150hp manuaali farmarilla. Yhteensä mittarissa noin 6900km, ei ole vikoja havaittu, s&s toimii ym. Sportti ajomoodiakin tullut testailtua, mukavan ärhäkästi vastaa sillä kaasuun etenkin kakkosvaihteella, ikävä että tätä titaniumia ei saanut 180hp versiona...
Viimeksi muokannut Hode, 02 Elo 2020 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Uusi Focus mk4 2018
No niin tupsahti itselläkin. Auto 182hp A8 farkku, 5.6 l/100km. Uskoo ken tahtoo. Yhtäkkiä alkanut passin mukaan viemään 1.5 l/100km keskimäärin vähemmän kun ennen.Hode kirjoitti: ↑02 Elo 2020 17:27 Taas tupsahti polttoaineraportti ford passiin, heinäkuun lukema 6l/100km, heinäkuussa ajettu noin 2500km mistä noin puolet matka-ajoa ja toinen puoli taajama&kaupunkiajoa. Ihan OK kulutus siis tällä 1.5 ecoboost 150hp manuaali farmarilla. Yhteensä mittarissa noin 6600km, ei ole vikoja havaittu, s&s toimii ym. Sportti ajomoodiakin tullut testailtua, mukavan ärhäkästi vastaa sillä kaasuun etenkin kakkosvaihteella, ikävä että tätä titaniumia ei saanut 180hp versiona...
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Aika hyvä suoritus Focukselta.
https://youtu.be/d_v9sy32Z5I
Tuossa pitäs olla parempi ajettava alustan puolesta..
https://youtu.be/Y0m_JPqMfxA
Onhan se kuskista kiinni jne. mutta kuitenkin.
https://youtu.be/d_v9sy32Z5I
Tuossa pitäs olla parempi ajettava alustan puolesta..
https://youtu.be/Y0m_JPqMfxA
Onhan se kuskista kiinni jne. mutta kuitenkin.
Re: Uusi Focus mk4 2018
tuo oli ihan mielenkiintoista ja valaisevaa
Ford Focus Wagon 1.5 Active Ecoboost 182 A8 -21
Re: Uusi Focus mk4 2018
Teknikens Världin vastaavan testin reputtaa esimerkiksi Skodan uusimmat mallit Octaviasta ja Superb:stä js myös Passat GTE.
No se on vaan tietysti yhdenlainen testi..
No se on vaan tietysti yhdenlainen testi..
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ja mulle uusin polttoainaraportti väittää lukemaksi 3,6Hode kirjoitti: ↑02 Elo 2020 17:27 Taas tupsahti polttoaineraportti ford passiin, heinäkuun lukema 6l/100km, heinäkuussa ajettu noin 2500km mistä noin puolet matka-ajoa ja toinen puoli taajama&kaupunkiajoa. Ihan OK kulutus siis tällä 1.5 ecoboost 150hp manuaali farmarilla. Yhteensä mittarissa noin 6900km, ei ole vikoja havaittu, s&s toimii ym. Sportti ajomoodiakin tullut testailtua, mukavan ärhäkästi vastaa sillä kaasuun etenkin kakkosvaihteella, ikävä että tätä titaniumia ei saanut 180hp versiona...

Auton tietokoneen mukaan viimeisen 3600km kulutus on 4,5 ja se on lähellä totuutta. Prosentuaalinen heitto on sen verran iso, että raportti on hyödytön.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Meillä ajotietokone näyttää 6,7l/100km lukemaa 6900km matkalle, luulen että Heinäkuussa oli jonkinverran alle sen keskikulutus kun oli matka-ajoa normaalia enemmän, mutta voihan se olla että vähän optimistinen tuo polttoaineraportin lukema...No mutta näyttäisi että vähän vähemmän kuluttaa kuin rouvan edellinen grand c max eli oikeaan suuntaan kuitenkin meni se asia autoa vaihtamallaPiuhaPoikki kirjoitti: ↑03 Elo 2020 16:36Ja mulle uusin polttoainaraportti väittää lukemaksi 3,6Hode kirjoitti: ↑02 Elo 2020 17:27 Taas tupsahti polttoaineraportti ford passiin, heinäkuun lukema 6l/100km, heinäkuussa ajettu noin 2500km mistä noin puolet matka-ajoa ja toinen puoli taajama&kaupunkiajoa. Ihan OK kulutus siis tällä 1.5 ecoboost 150hp manuaali farmarilla. Yhteensä mittarissa noin 6900km, ei ole vikoja havaittu, s&s toimii ym. Sportti ajomoodiakin tullut testailtua, mukavan ärhäkästi vastaa sillä kaasuun etenkin kakkosvaihteella, ikävä että tätä titaniumia ei saanut 180hp versiona...![]()
Auton tietokoneen mukaan viimeisen 3600km kulutus on 4,5 ja se on lähellä totuutta. Prosentuaalinen heitto on sen verran iso, että raportti on hyödytön.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kohta vuosi täys ja lisää löytyy kaikenlaista. Onkos kukaan huomannut kaasua päästäessään että moottori/laturi/turbo päästää viiltävän kiinnileikkaavan äänen? Siis tämä tapahtuu ainoastaa kaasun päästäessä, ei kaasuttaessa. Kellää muulla havaintoa tälläisestä?
Ford Focus Titanium Hatchback 2018 1L Ecoboost 125hp S/S M6
Re: Uusi Focus mk4 2018
Esiintyykö tämä ääni esim. parkkihallissa kun ikkuna on auki otettuasi parkkilipun ja ajelet ikkuna auki?
Äänet kuuluu paremmin autoon sisälle heijastuen seinistä jne.
Voisin veikata turboa näin äkkiseltään.
Mutta, ihan vaan veikkaus.
Äänet kuuluu paremmin autoon sisälle heijastuen seinistä jne.
Voisin veikata turboa näin äkkiseltään.
Mutta, ihan vaan veikkaus.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tuo 1.5ecoboosti vislailee myös, kun ihan tarkotuksella joskus kuunnellut.
But Moovy rules.
But Moovy rules.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Huomasin äänen tänään kun tein ajoittaista pintapuolista tarkistusta konehuoneelle, tyhjäkäynnin tasaisuudelle yms. Testatessa konepelti oli auki ja tyhjäkäynti oli normaalia kolmen sylinterin säksätystä. Poljin kaasua jalalla itse ulkona seisten ja huomasin että tasaisen hurinan sijaan kuulostaa siltä kuin joka leikkaisi kiinni ku kaasun päästää yläasentoon. Normaalistihan tuon pitäisi pitää matalaa hurinaa turbon pyörimisen hidastuessa. Huomasin saman äänen myös sisällä istuessa konepelti auki. Konepelti kiinni moottoritilasta taas ei kuulu mitään, minkä takia paranoidin omaisesti pakko välillä kattoa onko kaikki ok.
Onpahan taas uusi rasti ruutuun tulevaan huoltoon jonka on parempi mennä takuuseen ledien ja muun räminän ohella.

https://www.youtube.com/watch?v=yBltdJAEa4U tuoltahan sen siis pitäisi kuulostaa, ei siltä kuin joku leikkaisi kiinni.
Ford Focus Titanium Hatchback 2018 1L Ecoboost 125hp S/S M6
Re: Uusi Focus mk4 2018
Miltä kuulostaa kun leikkaa kiinni?Thonto kirjoitti: ↑03 Elo 2020 23:35
Huomasin äänen tänään kun tein ajoittaista pintapuolista tarkistusta konehuoneelle, tyhjäkäynnin tasaisuudelle yms. Testatessa konepelti oli auki ja tyhjäkäynti oli normaalia kolmen sylinterin säksätystä. Poljin kaasua jalalla itse ulkona seisten ja huomasin että tasaisen hurinan sijaan kuulostaa siltä kuin joka leikkaisi kiinni ku kaasun päästää yläasentoon. Normaalistihan tuon pitäisi pitää matalaa hurinaa turbon pyörimisen hidastuessa. Huomasin saman äänen myös sisällä istuessa konepelti auki. Konepelti kiinni moottoritilasta taas ei kuulu mitään, minkä takia paranoidin omaisesti pakko välillä kattoa onko kaikki ok.
Onpahan taas uusi rasti ruutuun tulevaan huoltoon jonka on parempi mennä takuuseen ledien ja muun räminän ohella.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=yBltdJAEa4U tuoltahan sen siis pitäisi kuulostaa, ei siltä kuin joku leikkaisi kiinni.
Meillä ei ainakaan Ecoboosti anna tyhjäkäynnillä kaikkia kierroksia vaan rajoittaa sitä jossain 3000-4000 välillä (muistaakseni). Ajattelin vaan jos polkaisit kaasun pohjaan niin se voisi selittää jos siellä joku rajoitin iskee kiinni.
Sitten taas alhaisille kierroksille on se sylinterin lepuutustoiminto. Voisiko sen aktivoituminen pitää tuon äänen? Itse en ole tuota konehuoneen puolelta kuunnellut, mutta joskus peräkärryä kytkiessäni ja ollessani polvillani pakoputken kohdalla, se tuntuu pitävän hyvin mopomaista ääntä tyhjäkäynnillä. Olen ajatellut, että se kuuluu siihen kun käy vain kahdella pytyllä.
Ajossa Focus Active 2019 & Fiesta Titanium 2020
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Re: Uusi Focus mk4 2018
En päästänyt valoissarevittelyrajoittimelle asti (4000rpm), vaan testasin kevyttä poljentaa ja nopeeta kaasua eri kierroksille asti, ja tuo kirskunta kuuluu aina kun kaasun päästää. Testasin myös sportilla (sylinterilepuutus poissa) samoilla tuloiksilla.Frnz kirjoitti: ↑04 Elo 2020 07:17Miltä kuulostaa kun leikkaa kiinni?Thonto kirjoitti: ↑03 Elo 2020 23:35
Huomasin äänen tänään kun tein ajoittaista pintapuolista tarkistusta konehuoneelle, tyhjäkäynnin tasaisuudelle yms. Testatessa konepelti oli auki ja tyhjäkäynti oli normaalia kolmen sylinterin säksätystä. Poljin kaasua jalalla itse ulkona seisten ja huomasin että tasaisen hurinan sijaan kuulostaa siltä kuin joka leikkaisi kiinni ku kaasun päästää yläasentoon. Normaalistihan tuon pitäisi pitää matalaa hurinaa turbon pyörimisen hidastuessa. Huomasin saman äänen myös sisällä istuessa konepelti auki. Konepelti kiinni moottoritilasta taas ei kuulu mitään, minkä takia paranoidin omaisesti pakko välillä kattoa onko kaikki ok.
Onpahan taas uusi rasti ruutuun tulevaan huoltoon jonka on parempi mennä takuuseen ledien ja muun räminän ohella.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=yBltdJAEa4U tuoltahan sen siis pitäisi kuulostaa, ei siltä kuin joku leikkaisi kiinni.
Meillä ei ainakaan Ecoboosti anna tyhjäkäynnillä kaikkia kierroksia vaan rajoittaa sitä jossain 3000-4000 välillä (muistaakseni). Ajattelin vaan jos polkaisit kaasun pohjaan niin se voisi selittää jos siellä joku rajoitin iskee kiinni.
Sitten taas alhaisille kierroksille on se sylinterin lepuutustoiminto. Voisiko sen aktivoituminen pitää tuon äänen? Itse en ole tuota konehuoneen puolelta kuunnellut, mutta joskus peräkärryä kytkiessäni ja ollessani polvillani pakoputken kohdalla, se tuntuu pitävän hyvin mopomaista ääntä tyhjäkäynnillä. Olen ajatellut, että se kuuluu siihen kun käy vain kahdella pytyllä.
Noh perjantaina auto menee kauppiaan pajalle. Jännä nähdä mitä sieltä vielä löytyykään

Ford Focus Titanium Hatchback 2018 1L Ecoboost 125hp S/S M6
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kävin juutuubissa katsomassa pari videota eli tuon yo. ja keskustelusta löytyvän toisen. Siellä mainittiin liian kireä vesipumpun hihna. Eli teen Ford-loton ja laitan tuon riville. Katsotaan miten käy.Thonto kirjoitti: ↑03 Elo 2020 23:35Huomasin äänen tänään kun tein ajoittaista pintapuolista tarkistusta konehuoneelle, tyhjäkäynnin tasaisuudelle yms. Testatessa konepelti oli auki ja tyhjäkäynti oli normaalia kolmen sylinterin säksätystä. Poljin kaasua jalalla itse ulkona seisten ja huomasin että tasaisen hurinan sijaan kuulostaa siltä kuin joka leikkaisi kiinni ku kaasun päästää yläasentoon. Normaalistihan tuon pitäisi pitää matalaa hurinaa turbon pyörimisen hidastuessa. Huomasin saman äänen myös sisällä istuessa konepelti auki. Konepelti kiinni moottoritilasta taas ei kuulu mitään, minkä takia paranoidin omaisesti pakko välillä kattoa onko kaikki ok.
Onpahan taas uusi rasti ruutuun tulevaan huoltoon jonka on parempi mennä takuuseen ledien ja muun räminän ohella.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=yBltdJAEa4U tuoltahan sen siis pitäisi kuulostaa, ei siltä kuin joku leikkaisi kiinni.
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko muilla autossa paljon resonointeja?
Itselläni ainakin kuskin ovi resonoi niin ettei paljoa viitsi edes musiikkia kuunnella.
Onkohan siihen mahdollisesti mitään parannusta saatavilla?
Sitten vielä ikkunan kehys tai joku muu pitää omaa elämäänsä, joskus auttaa kun avaa ikkunaa ja laittaa uudelleen kiinni, toisinaan taas ei..
Itselläni ainakin kuskin ovi resonoi niin ettei paljoa viitsi edes musiikkia kuunnella.
Onkohan siihen mahdollisesti mitään parannusta saatavilla?
Sitten vielä ikkunan kehys tai joku muu pitää omaa elämäänsä, joskus auttaa kun avaa ikkunaa ja laittaa uudelleen kiinni, toisinaan taas ei..
Re: Uusi Focus mk4 2018
Se oven ulkopuolella oleva ikkunanlista resonoi.
Kerran oli timpurinvasara jo kädessä, että kun sillä mäikyytän vähän aikaa, niin se lista ei enää ainakaan sirise..

Kerran oli timpurinvasara jo kädessä, että kun sillä mäikyytän vähän aikaa, niin se lista ei enää ainakaan sirise..
Re: Uusi Focus mk4 2018
Itsellä resonoi ovet todella paljon, ennen kamppistoimepiteitä, joissa oviin asennettiin lisää "fylliä". Tällä saatiin parannettua tilannetta jonkin verran, mutta yhä rämisee lujempaa musiikkia kuunnellessa. Muutenhan toi natisee ja naksuu kuin mikäkin 80-luvun kottero. Lasikatto ja kattoverhoilu elää ihan omaa eläämänsä natinoideen ja nitinöineen.Fjöördis kirjoitti: ↑05 Elo 2020 21:19 Onko muilla autossa paljon resonointeja?
Itselläni ainakin kuskin ovi resonoi niin ettei paljoa viitsi edes musiikkia kuunnella.
Onkohan siihen mahdollisesti mitään parannusta saatavilla?
Sitten vielä ikkunan kehys tai joku muu pitää omaa elämäänsä, joskus auttaa kun avaa ikkunaa ja laittaa uudelleen kiinni, toisinaan taas ei..
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne