Minulla tulee mieleen vain että tuo tarkastushuolto on jotain valohoitoa jolla saadaan katettua Ford protect takuun kustannuksia. En näe järkeä siinä etteikö autostaan välittävä kuski ottaisi tuohon myös sitä öljynvaihtoa, joten tulee sitten 169 euroa hintaa tuolle tarkastushuollolle.
Tähän kun laskee vielä sen isomman 30 000 km/2v välein tehtävän huollon hinnan niin esim 60 000 km aikana kuski maksaa n. 200 euroa enemmän huolloista kuin esim 2013-2017 vuosimallien 1.0 Ecoboostien omistajat.
Tuo jatkettu takuu aikaisemmasta ( 2v normi takuu +1v Ford protect) mallista nykyiseen ( 2v normi takuu +3v Ford protect) malliin on kyllä aikalailla kuluttajien maksama siis. Ei siinä mitään, aion kyllä kaikki huollot toteuttaa niinkuin valmistaja ohjeistaa mutta hieman ärsyttää tämä "keisarin uudet vaatteet" häröily, jossa autojen huoltoväli on muka se 30 000 km/2v, mutta sitten onkin tarkastushuolto vielä lisäksi.
Tulipas hieman avauduttua

Minkälaisia ajatuksia tämä nykyinen huolto-ohjelma herättää?