Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@rsk@ kirjoitti: ↑30 Touko 2020 20:55Focuksessa päivittyi hätäpuhelujärjestelmän härö pois tuon kahvitauko kommentin kera.
Fiestassahan ei hätäpuhelujärjestelmää sinällään edes ole, siis itsenäistä, vaatii aina kännykän yhdistämisen?
Mitään muutosta mihinkään en huomannut tuon jälkeen, tosin tuolla se ST pihan perällä nököttää ja näillä näkymin saa siellä toistaiseksi seisoakin. Pätkääkään ei kiinnosta ajella, kun koko ajan odottaa seuraavaa murhetta. Vaihtuu jossain vaiheessa kunhan jotain mielenkiintoista tulee markkinoille. Ja paljon pitää muuttua maahantuojan toiminnassa, ettei merkki vaihtuisi.
@rsk@ kirjoitti: ↑30 Touko 2020 20:55Focuksessa päivittyi hätäpuhelujärjestelmän härö pois tuon kahvitauko kommentin kera.
Fiestassahan ei hätäpuhelujärjestelmää sinällään edes ole, siis itsenäistä, vaatii aina kännykän yhdistämisen?
Mitään muutosta mihinkään en huomannut tuon jälkeen, tosin tuolla se ST pihan perällä nököttää ja näillä näkymin saa siellä toistaiseksi seisoakin. Pätkääkään ei kiinnosta ajella, kun koko ajan odottaa seuraavaa murhetta. Vaihtuu jossain vaiheessa kunhan jotain mielenkiintoista tulee markkinoille. Ja paljon pitää muuttua maahantuojan toiminnassa, ettei merkki vaihtuisi.
Pienestä se on kiinni..ite suunnitellut 2 auton vaihtoa st fiestaan mutta näitä lukiessa päätin katella 17vuoden mk7 mallia jossa ei ongelmia ole..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Fiestassahan ei hätäpuhelujärjestelmää sinällään edes ole, siis itsenäistä, vaatii aina kännykän yhdistämisen?
Mitään muutosta mihinkään en huomannut tuon jälkeen, tosin tuolla se ST pihan perällä nököttää ja näillä näkymin saa siellä toistaiseksi seisoakin. Pätkääkään ei kiinnosta ajella, kun koko ajan odottaa seuraavaa murhetta. Vaihtuu jossain vaiheessa kunhan jotain mielenkiintoista tulee markkinoille. Ja paljon pitää muuttua maahantuojan toiminnassa, ettei merkki vaihtuisi.
Pienestä se on kiinni..ite suunnitellut 2 auton vaihtoa st fiestaan mutta näitä lukiessa päätin katella 17vuoden mk7 mallia jossa ei ongelmia ole..
Ja samalla säästää kun 17 mallin saa reilu 30tkm ajettuna noin 20te..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Fiestassahan ei hätäpuhelujärjestelmää sinällään edes ole, siis itsenäistä, vaatii aina kännykän yhdistämisen?
Mitään muutosta mihinkään en huomannut tuon jälkeen, tosin tuolla se ST pihan perällä nököttää ja näillä näkymin saa siellä toistaiseksi seisoakin. Pätkääkään ei kiinnosta ajella, kun koko ajan odottaa seuraavaa murhetta. Vaihtuu jossain vaiheessa kunhan jotain mielenkiintoista tulee markkinoille. Ja paljon pitää muuttua maahantuojan toiminnassa, ettei merkki vaihtuisi.
Pienestä se on kiinni..ite suunnitellut 2 auton vaihtoa st fiestaan mutta näitä lukiessa päätin katella 17vuoden mk7 mallia jossa ei ongelmia ole..
MK7 SS-Fiesta 2012
"Esko" Escort 1300 Sport -74,"Tauno" Taunus 2.0L -77,"Mustikka" Fiesta Titanium 82hv -10,"Mirri" Fiesta Sport Silver 134hv -12,nyt Fiesta ST 2018 248HP "Lumikki"
No jopas täällä on ihmisille kertynyt nyt ongelmia ja auto on ihan kakka
Tuosta hiukkasloukusta, itellä se hälytti kerran 1.5 vuotta sitten uutena kun ajelin sisään autoa ja oli kovat pakkaset. Sen jälkeen ei ole itestään ilmotellu.
Huomasin tänään autoa kuivatessa että kuskin oven etureuna hinkkaa helman yläosaan kiinni. Oikealla on oven ja helman välissä rakoa mutta kuskin puolella ei.
Fiestassahan ei hätäpuhelujärjestelmää sinällään edes ole, siis itsenäistä, vaatii aina kännykän yhdistämisen?
Mitään muutosta mihinkään en huomannut tuon jälkeen, tosin tuolla se ST pihan perällä nököttää ja näillä näkymin saa siellä toistaiseksi seisoakin. Pätkääkään ei kiinnosta ajella, kun koko ajan odottaa seuraavaa murhetta. Vaihtuu jossain vaiheessa kunhan jotain mielenkiintoista tulee markkinoille. Ja paljon pitää muuttua maahantuojan toiminnassa, ettei merkki vaihtuisi.
Pienestä se on kiinni..ite suunnitellut 2 auton vaihtoa st fiestaan mutta näitä lukiessa päätin katella 17vuoden mk7 mallia jossa ei ongelmia ole..
Focst!!
Osta minun. Auto rek. 8.4.2016. Ajettu 40 266 km. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja. Viimeksi huollettu 4/2020. Väri molten orange ja tietysti 3-ovinen. Talvirenkaina Continental contivikingcontact6 kitkat 195/50 X 16 Fordin vanteilla ja rengaspainetunnistimilla. Auto on ollut minulla uudesta ja on täysin uutta vastaava. Punaiset penkit. Säilytetty aina lämpimässä tallissa, eikä juurikaan koskaan ajettu edes märillä teillä. Autossa on vielä alkuperäiset pissapojan nesteet, kun ei ole käytetty pissapoikaa kun katsastuksessa. Soratiellä ei ole ajettu koskaan. Auto on ollut minulla vain nautiskelukäytössä.
Ps. Tämän vuoden bensankulutus 4,82 ajotietokoneen mukaan.
Viimeksi muokannut ärräpärrä, 31 Touko 2020 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pienestä se on kiinni..ite suunnitellut 2 auton vaihtoa st fiestaan mutta näitä lukiessa päätin katella 17vuoden mk7 mallia jossa ei ongelmia ole..
Focst!!
Osta minun. Auto rek. 8.4.2016. Ajettu 40 266 km. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja. Viimeksi huollettu 4/2020. Väri molten orange ja tietysti 3-ovinen. Talvirenkaina Continental contivikingcontact6 kitkat 195/50 X 16 Fordin vanteilla ja rengaspainetunnistimilla. Auto on ollut minulla uudesta ja on täysin uutta vastaava. Punaiset penkit. Säilytetty aina lämpimässä tallissa, eikä juurikaan koskaan ajettu edes märillä teillä. Autossa on vielä alkuperäiset pissapojan nesteet, kun ei ole käytetty pissapoikaa kun katsastuksessa. Soratiellä ei ole ajettu koskaan. Auto on ollut minulla vain nautiskelukäytössä.
Jos tulis mun käyttöön niin ilman muuta. Mutta ei vaimon käyttöön voi noin hyvin pidettyä ostaa..ei osaa arvostaa ollenkaan
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
ärräpärrä kirjoitti: ↑31 Touko 2020 18:55
Focst!!
Osta minun. Auto rek. 8.4.2016. Ajettu 40 266 km. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja. Viimeksi huollettu 4/2020. Väri molten orange ja tietysti 3-ovinen. Talvirenkaina Continental contivikingcontact6 kitkat 195/50 X 16 Fordin vanteilla ja rengaspainetunnistimilla. Auto on ollut minulla uudesta ja on täysin uutta vastaava. Punaiset penkit. Säilytetty aina lämpimässä tallissa, eikä juurikaan koskaan ajettu edes märillä teillä. Autossa on vielä alkuperäiset pissapojan nesteet, kun ei ole käytetty pissapoikaa kun katsastuksessa. Soratiellä ei ole ajettu koskaan. Auto on ollut minulla vain nautiskelukäytössä.
Jos tulis mun käyttöön niin ilman muuta. Mutta ei vaimon käyttöön voi noin hyvin pidettyä ostaa..ei osaa arvostaa ollenkaan
Tjaah, TCU:n tuo mun ST näemmä päivitti ihan itse kun se ilmoitus kahvitauosta oli FordPass apissa.
Etis siis kertoo, että nyt on TCU ajan tasalla. Mitähän hienoa tuossa nyt sitten tuli? Vai meneekö se virranhallinta vielä huonommaksi?
edit: Niin siis kun sitä itsenäistä hätäpuhelujärjestelmäähän tuossa ei ole niin tuskin siihen liittyvä päivitys kyseessä.
STee kirjoitti: ↑06 Kesä 2020 18:26Hyvät jouset ovat. Muutaman viikon olleet omassa alla. Ajettavuus ei todellakaan ainakaan huonontunut ja ulkonäkö parani huomattavasti.
Asensitko itse vai asennutitko liikkeessä, jos jälkimmäinen niin mitä maksoi?
Ihan mielenkiinnosta. Vieterit itsessään ei pahan hintaiset.
STee kirjoitti: ↑06 Kesä 2020 18:26Hyvät jouset ovat. Muutaman viikon olleet omassa alla. Ajettavuus ei todellakaan ainakaan huonontunut ja ulkonäkö parani huomattavasti.
Asensitko itse vai asennutitko liikkeessä, jos jälkimmäinen niin mitä maksoi?
Ihan mielenkiinnosta. Vieterit itsessään ei pahan hintaiset.
Merkkiliikkeessä asennutin takuun säilymisen kannalta ja pyörän suuntaukset samalla kuntoon. Tuttuja huollossa joten hinta oli kohillaan...
Mua vähän pelottaa noissa että itselle ei olisi riittävä madallus kun vaan -20 tippuu ja onko miten laskettu se jo olemassa oleva -10 tiputus mikä autossa jo on.
Hyvät jouset ovat. Muutaman viikon olleet omassa alla. Ajettavuus ei todellakaan ainakaan huonontunut ja ulkonäkö parani huomattavasti.
Paljonkon maavaraa madalluksen jälkeen?
Nämä aina kiinnostaa.
"Pohjapanssarin" matalimmalla kohdalla n. 10cm vielä. Jouset kyllä madaltaa alkuperäisestä korkeudesta vähintäänkin sen 20mm,ehkäpä hieman enemmänkin. Riittävästi käyttikseen.
Nipa kirjoitti: ↑07 Kesä 2020 15:21
Mua vähän pelottaa noissa että itselle ei olisi riittävä madallus kun vaan -20 tippuu ja onko miten laskettu se jo olemassa oleva -10 tiputus mikä autossa jo on.
Nipa kirjoitti: ↑08 Kesä 2020 20:03
Onko kukaan katsonut sillä Forscanilla että saako sitä ahtomittaria sinne myviewiin niinkuin focuksessa on?
Itsellä ei ole riittänyt mielenkiinto ST:tä tutkia Forscanin kanssa (piuha löytyy kyllä), mutta lukemani perusteella ilmeisesti saa, yhdessä öljynpaineen/lämmön(?) kanssa muttei taida näyttää mitään. Jos nyt en ihan väärin muista.
"Pohjapanssarin" matalimmalla kohdalla n. 10cm vielä. Jouset kyllä madaltaa alkuperäisestä korkeudesta vähintäänkin sen 20mm,ehkäpä hieman enemmänkin. Riittävästi käyttikseen.
Poika innostui kovasti tästä madallussarjasta, mutta miten käytännössä pärjää noin pienellä maavaralla Suomen oloissa? Kaupunkioloissa ehkä pärjäisi, mutta ei taida olla mökkitielle paljon asiaa...
"Pohjapanssarin" matalimmalla kohdalla n. 10cm vielä. Jouset kyllä madaltaa alkuperäisestä korkeudesta vähintäänkin sen 20mm,ehkäpä hieman enemmänkin. Riittävästi käyttikseen.
Poika innostui kovasti tästä madallussarjasta, mutta miten käytännössä pärjää noin pienellä maavaralla Suomen oloissa? Kaupunkioloissa ehkä pärjäisi, mutta ei taida olla mökkitielle paljon asiaa...
Hyvin on päässyt huonompiakin teitä ilman pohjakosketuksia.