Ehkä se F9 päivitys ei oikeasti toimi vielä. Vedetty pois kun ei toimi..
Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jos olen tätä ketjua oikein tulkinnut, ilmeisesti TCU joudutaan joissain tapauksissa fyysisesti kokonaan vaihtamaan eli pelkkä softapäivitys ei riitä? Mietin vaan, että olisiko näissä tämän vuoden puolella valmistuneissa jo se valmiiksi vaihdettu.
Tapani mukaan nyt etukäteen jo stressaan (potentiaalisista) vioista, heh. Kunhan nyt ensin sen pirssin edes saisi pihaan. Kattellaan sitten mikään toimii ja mikä ei...
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei TCU:ta vaihdeta vaan akun valvontamoduli ja sekin ilmeisesti vain niihin yksilöihin joissa on ollut ongelmia.Motorcade kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 18:01 Jos olen tätä ketjua oikein tulkinnut, ilmeisesti TCU joudutaan joissain tapauksissa fyysisesti kokonaan vaihtamaan eli pelkkä softapäivitys ei riitä? Mietin vaan, että olisiko näissä tämän vuoden puolella valmistuneissa jo se valmiiksi vaihdettu.
Tapani mukaan nyt etukäteen jo stressaan (potentiaalisista) vioista, heh. Kunhan nyt ensin sen pirssin edes saisi pihaan. Kattellaan sitten mikään toimii ja mikä ei...
Tämä ongelmahan ei koske kaikkia.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onneksi ei ainakaan vielä ole ongelmia havaittu. Etiksen mukaan TCU on Telematiikan ohjausyksikön (TCU) moduuli mitä lie käytännössä tekee, ehkä liittyy jotenkin auton modeemiin ja fordpass tiliin koska meidän tapauksessa ko. Modulin version tarkastus tehty samana päivänä kun fordpass aktivoitiin.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 18:22Ei TCU:ta vaihdeta vaan akun valvontamoduli ja sekin ilmeisesti vain niihin yksilöihin joissa on ollut ongelmia.Motorcade kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 18:01 Jos olen tätä ketjua oikein tulkinnut, ilmeisesti TCU joudutaan joissain tapauksissa fyysisesti kokonaan vaihtamaan eli pelkkä softapäivitys ei riitä? Mietin vaan, että olisiko näissä tämän vuoden puolella valmistuneissa jo se valmiiksi vaihdettu.
Tapani mukaan nyt etukäteen jo stressaan (potentiaalisista) vioista, heh. Kunhan nyt ensin sen pirssin edes saisi pihaan. Kattellaan sitten mikään toimii ja mikä ei...
Tämä ongelmahan ei koske kaikkia.
Akkuenergian ohjausmoduuli B (BECMB) lienee taas liittyy smartchargeen?
Re: Uusi Focus mk4 2018
No niin, kiitos tiedosta! Ei muuta kuin ensi viikolla taas puhelin kouraan ja soittelemaan. Ties vaikka olisi myyjä lomautettuna tms.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 18:22Ei TCU:ta vaihdeta vaan akun valvontamoduli ja sekin ilmeisesti vain niihin yksilöihin joissa on ollut ongelmia.Motorcade kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 18:01 Jos olen tätä ketjua oikein tulkinnut, ilmeisesti TCU joudutaan joissain tapauksissa fyysisesti kokonaan vaihtamaan eli pelkkä softapäivitys ei riitä? Mietin vaan, että olisiko näissä tämän vuoden puolella valmistuneissa jo se valmiiksi vaihdettu.
Tapani mukaan nyt etukäteen jo stressaan (potentiaalisista) vioista, heh. Kunhan nyt ensin sen pirssin edes saisi pihaan. Kattellaan sitten mikään toimii ja mikä ei...
Tämä ongelmahan ei koske kaikkia.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mitä FordPassin aktivointi käytännössä tarkoittaa - sovellukseen vain naputellaan auton VIN? Haen tällä takaa sitä, että jos itse sovellukselle ei näe käyttöä (vaikuttaisi olevan melkoinen bugipesä), onko jotain erityistä syytä/hyötyä kuitenkin tehdä tuo aktivointi?
Viimeksi muokannut Motorcade, 19 Huhti 2020 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Minä ymmärsin huoltoneuvojan puheista, että vaihtoon menisi se akun miinusnavan yhteydessä oleva anturi, jolla mitataan akulle syötettävää ja sieltä otettavaa virtaa. Voi toki olla, että ymmärsin tämän(kin) asian väärin.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Juu myyjä lähetti vin numeron jo ennen auton luovutusta ja pyysi asentamaan fordpass sovelluksen ja sinne naputtelemaan ko. vin numeron, luovutuksessa sitten auton kanssa paritettiin puhelin&sovellus, samalla otettiin lifetraffic käyttöön (se ilmainen vuoden ajan).Motorcade kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 18:41Mitä FordPassin aktivointi käytännössä tarkoittaa - sovellukseen vain naputellaan auton VIN? Haen tällä takaa sitä, että jos itse sovellukselle ei näe käyttöä (vaikuttaisi olevan melkoinen bugipesä), onko jotain erityistä syytä/hyötyä kuitenkin tehdä tuo aktivointi?
Eikait tuosta fordpass sovelluksesta haittaakaan ole, näkee sieltä ohjekirjankin, Sitä tullut jopa pari kertaa vilkaistua (mm. Kaukovaloautomatiikan toimintaa ym tsekannu).
Fordpassissa jonkinlainen kulutusseurantaraporttikin tosin minun tapauksessa ilmoittaa että ei vielä tarpeeksi ajoa jotta voisi raportin muodostaa...Hidashan se on se sovellus auton tiedot hakemaan, taitaa monen mutkan&serverin kautta yhteys autoon muodostua
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kulutusseuranta näytti yhdeltä kuukaudelta suurinpiirtein samoja mitä ajotiekoneen näyttö ja laskettuna tankkauksesta.Hode kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 21:03Juu myyjä lähetti vin numeron jo ennen auton luovutusta ja pyysi asentamaan fordpass sovelluksen ja sinne naputtelemaan ko. vin numeron, luovutuksessa sitten auton kanssa paritettiin puhelin&sovellus, samalla otettiin lifetraffic käyttöön (se ilmainen vuoden ajan).Motorcade kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 18:41
Mitä FordPassin aktivointi käytännössä tarkoittaa - sovellukseen vain naputellaan auton VIN? Haen tällä takaa sitä, että jos itse sovellukselle ei näe käyttöä (vaikuttaisi olevan melkoinen bugipesä), onko jotain erityistä syytä/hyötyä kuitenkin tehdä tuo aktivointi?
Eikait tuosta fordpass sovelluksesta haittaakaan ole, näkee sieltä ohjekirjankin, Sitä tullut jopa pari kertaa vilkaistua (mm. Kaukovaloautomatiikan toimintaa ym tsekannu).
Fordpassissa jonkinlainen kulutusseurantaraporttikin tosin minun tapauksessa ilmoittaa että ei vielä tarpeeksi ajoa jotta voisi raportin muodostaa...Hidashan se on se sovellus auton tiedot hakemaan, taitaa monen mutkan&serverin kautta yhteys autoon muodostua
Muuten ihan ihmelukemia.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko kenelläkään tietoa kuinka ajan tasalla F9 -kartat ovat?
Mielenkiintoinen uutinen tuli vastaan, Brittiläinen järjestö on testannut mm. Focuksen tietoturvaa:
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... b7f9b62883
Pienehköt ongelmat ainakin artikkelissa mainittuun Poloon verrattuna. Artikkelissa mainittu TPMS-järjestelmän "ongelma" koskee luultavasti muitakin merkkejä.
Koko artikkeli englanniksi: https://press.which.co.uk/whichpressrel ... ich-finds/
Mielenkiintoinen uutinen tuli vastaan, Brittiläinen järjestö on testannut mm. Focuksen tietoturvaa:
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... b7f9b62883
Pienehköt ongelmat ainakin artikkelissa mainittuun Poloon verrattuna. Artikkelissa mainittu TPMS-järjestelmän "ongelma" koskee luultavasti muitakin merkkejä.
Koko artikkeli englanniksi: https://press.which.co.uk/whichpressrel ... ich-finds/
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sama. Ne harvat kerrat, kun olen navia käyttänyt niin on menty apple carplayn navilla.Ishvan kirjoitti: ↑19 Huhti 2020 12:34Oma on 1/2020 ja tässä on sync 3.4 mutta F8 kartat. Useasti hakennut hotspotin kautta päivityksiä, mutta aina ilmoittanut kaiken olevan ajan tasalla. Eipä silti, tuo vakio navi on suht karsea verrattuna vaikkapa Androindauton kautta käytettyyn, että enpä tuolle vakiolle kyllä ole kertaakaan tarvetta keksinyt.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Auton navi näkyy HUD:ssa.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Re: Uusi Focus mk4 2018
Wazessa yllättävän hyvin näkyy kameratolpat.
Edelleen TomTomin oikea navi viimesillä karttapäivityksillä täytyy pitää mukana, niin ei tarvii pelleillä, eikä arpoa mitään.
Olin vähän aikaa Focusta ostaessa sellasessa lapsenuskossa, että siinä navin päivitykset olis edes suurinpiirtein ajantasalla ja ennenkaikkea päivittyisivät säännöllisesti..
Edelleen TomTomin oikea navi viimesillä karttapäivityksillä täytyy pitää mukana, niin ei tarvii pelleillä, eikä arpoa mitään.
Olin vähän aikaa Focusta ostaessa sellasessa lapsenuskossa, että siinä navin päivitykset olis edes suurinpiirtein ajantasalla ja ennenkaikkea päivittyisivät säännöllisesti..
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko jollain ongelmia Keylessin kanssa? Eli omassa farkussa on myös takaovissa nuo kosketuspinnat, joista ovet saa lukkoon/auki.
Jossain vaiheessa tuo menee tilaan, että vain kuskin oven sensorit toimivat. Ajotietokoneessa on asetus, josta saa määriteltyä mitkä kaikki ovet on valjastettu tälle. Asetukset on mulla aina "kaikki ovet", mutta silti tuo välillä menee tilaan, jossa vain kuskin ovi toimii. Korjauksena tälle on asetuksen muuttaminen vain kuskin oveen, ja sen jälkeen takaisin "kaikki". Tämän jälkeen taas toimii kunnes joku päivä lopettaa toimimisen (paitsi kuskin ovi). Vaikuttaa ihan softabugilta..
Toinen ongelma on tuo S/S. Siitä olen tänne jos aikaisemminkin kirjoittanut. Sitä ei käytännössä autossani ole, se ei toimi "koskaan". Siitä kun ajoin auton pois kaupasta (15tkm sitten) se on toiminut ehkä 3 kertaa. Valittaa akun varauksen tasosta. Laakkosta ei kiinnosta, koska heidän mukaansa autossa ei ole mitään vikaa. Eli vikadiagnoosia ei tule diagnostiikasta. Melko merkillistä touhua....
Jossain vaiheessa tuo menee tilaan, että vain kuskin oven sensorit toimivat. Ajotietokoneessa on asetus, josta saa määriteltyä mitkä kaikki ovet on valjastettu tälle. Asetukset on mulla aina "kaikki ovet", mutta silti tuo välillä menee tilaan, jossa vain kuskin ovi toimii. Korjauksena tälle on asetuksen muuttaminen vain kuskin oveen, ja sen jälkeen takaisin "kaikki". Tämän jälkeen taas toimii kunnes joku päivä lopettaa toimimisen (paitsi kuskin ovi). Vaikuttaa ihan softabugilta..
Toinen ongelma on tuo S/S. Siitä olen tänne jos aikaisemminkin kirjoittanut. Sitä ei käytännössä autossani ole, se ei toimi "koskaan". Siitä kun ajoin auton pois kaupasta (15tkm sitten) se on toiminut ehkä 3 kertaa. Valittaa akun varauksen tasosta. Laakkosta ei kiinnosta, koska heidän mukaansa autossa ei ole mitään vikaa. Eli vikadiagnoosia ei tule diagnostiikasta. Melko merkillistä touhua....
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tästä löytyy keskustelua aiemmin:Moore kirjoitti: ↑20 Huhti 2020 09:20 Onko jollain ongelmia Keylessin kanssa? Eli omassa farkussa on myös takaovissa nuo kosketuspinnat, joista ovet saa lukkoon/auki.
Jossain vaiheessa tuo menee tilaan, että vain kuskin oven sensorit toimivat. Ajotietokoneessa on asetus, josta saa määriteltyä mitkä kaikki ovet on valjastettu tälle. Asetukset on mulla aina "kaikki ovet", mutta silti tuo välillä menee tilaan, jossa vain kuskin ovi toimii. Korjauksena tälle on asetuksen muuttaminen vain kuskin oveen, ja sen jälkeen takaisin "kaikki". Tämän jälkeen taas toimii kunnes joku päivä lopettaa toimimisen (paitsi kuskin ovi). Vaikuttaa ihan softabugilta..
Toinen ongelma on tuo S/S. Siitä olen tänne jos aikaisemminkin kirjoittanut. Sitä ei käytännössä autossani ole, se ei toimi "koskaan". Siitä kun ajoin auton pois kaupasta (15tkm sitten) se on toiminut ehkä 3 kertaa. Valittaa akun varauksen tasosta. Laakkosta ei kiinnosta, koska heidän mukaansa autossa ei ole mitään vikaa. Eli vikadiagnoosia ei tule diagnostiikasta. Melko merkillistä touhua....
viewtopic.php?f=2&t=52956&p=295196&#p295196
Re: Uusi Focus mk4 2018
Se mitä ei näe ei ole olemassa. Pettämätön logiikka.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Re: Uusi Focus mk4 2018
Muutama hajahuomio. Focus valmistunut 2020 puolella.
Start-Stop toimii, ei toimi. Lieneekö niitä kuuluisia sähkön vähyysongelmia. Lisäksi olen ollut havaitsevinani että yön jälkeen tuulilasin lämmitys ei ole mennyt automaattisesti päälle, mutta jo kauppareissulta takaisin lähtiessä se onkin toiminut. Että onko tuo sähkön yösyönnin tulosta.
FordPass Pro toimi hyvin kunnes se pari päivää sitten alkoi ilmoittaa että yhteyttä ei voi muodostaa. Poistin Pron ja latasin tilalle kansanmallin FordPassin. Se toimii yhtä tahmeasti kuin ennenkin, paitsi etten ole sillä nyt vielä saanut yhteyttä autoon. Ladataan-tekstiä näkyy, mutta ei latauksen tulosta. Onko vika Fordin verkossa vai onko auton modeemi/softa jumittunut, mene ja tiedä.
Turhake löytynyt: Tämä automaattinen pito (käsijarrunäppylän vieressä nappula jossa sulkeissa oleva A-kirjain ympyrän sisällä). Piti oikein manuaalista lukea kolmeen kertaan että mitä tuo tekee. Jonkinlainen automaattijarruhan se eli voit vaikka liikennevaloissa nostaa jalan jarrupolkimelta niin jarru jarruttaa silti (mäkilähtöavustinhan on sitten eri asia). En ymmärrä mitä tuolla tekee manuaalivaihteisessa, mutta jos haluaa lepuuttaa jarrujalkaa niin kai sitten hieno toiminne. Mieluummin olisi Ford voinut tuon toiminnon poistaa ja säilyttää takaovien kahvojen sensorit. Siitä seuraavassa.
Nyt kun Ford säästötoimissaan poisti takaovien kahvojen sensorit, niin Focuksessa ei ole enää avaimetonta lukitusta. Tai niin ei saisi markkinoida. Pahimmin asia tulee esiin silloin jos haluaa käyttää lukitusta "vain kuskinovi aukeaa ensin"-moodissa. Mitenpä silloin päästät apukuskin sisään avaimettomasti tai ilman kuskinoven sisäpuolen näppylän painamista? No, jos olisi takaovien sensorit, niin hipaisemalla kuskinpuolen takaoven kahvaa sallisi hallituksen pääsyn etuistuimelle, että pitäisihän siinäkin ikään kuin koskettaa jotain. Että ei sekään kai sitten täysin avaimeton järjestelmä olisi.
Start-Stop toimii, ei toimi. Lieneekö niitä kuuluisia sähkön vähyysongelmia. Lisäksi olen ollut havaitsevinani että yön jälkeen tuulilasin lämmitys ei ole mennyt automaattisesti päälle, mutta jo kauppareissulta takaisin lähtiessä se onkin toiminut. Että onko tuo sähkön yösyönnin tulosta.
FordPass Pro toimi hyvin kunnes se pari päivää sitten alkoi ilmoittaa että yhteyttä ei voi muodostaa. Poistin Pron ja latasin tilalle kansanmallin FordPassin. Se toimii yhtä tahmeasti kuin ennenkin, paitsi etten ole sillä nyt vielä saanut yhteyttä autoon. Ladataan-tekstiä näkyy, mutta ei latauksen tulosta. Onko vika Fordin verkossa vai onko auton modeemi/softa jumittunut, mene ja tiedä.
Turhake löytynyt: Tämä automaattinen pito (käsijarrunäppylän vieressä nappula jossa sulkeissa oleva A-kirjain ympyrän sisällä). Piti oikein manuaalista lukea kolmeen kertaan että mitä tuo tekee. Jonkinlainen automaattijarruhan se eli voit vaikka liikennevaloissa nostaa jalan jarrupolkimelta niin jarru jarruttaa silti (mäkilähtöavustinhan on sitten eri asia). En ymmärrä mitä tuolla tekee manuaalivaihteisessa, mutta jos haluaa lepuuttaa jarrujalkaa niin kai sitten hieno toiminne. Mieluummin olisi Ford voinut tuon toiminnon poistaa ja säilyttää takaovien kahvojen sensorit. Siitä seuraavassa.
Nyt kun Ford säästötoimissaan poisti takaovien kahvojen sensorit, niin Focuksessa ei ole enää avaimetonta lukitusta. Tai niin ei saisi markkinoida. Pahimmin asia tulee esiin silloin jos haluaa käyttää lukitusta "vain kuskinovi aukeaa ensin"-moodissa. Mitenpä silloin päästät apukuskin sisään avaimettomasti tai ilman kuskinoven sisäpuolen näppylän painamista? No, jos olisi takaovien sensorit, niin hipaisemalla kuskinpuolen takaoven kahvaa sallisi hallituksen pääsyn etuistuimelle, että pitäisihän siinäkin ikään kuin koskettaa jotain. Että ei sekään kai sitten täysin avaimeton järjestelmä olisi.
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kiitti vinkistä. Ei ole tarkoitus uudestaan käsitellä näitä täällä, threadi on vaan jo melko pitkä. Mutta onko tähän joku päivitys saatavilla nykyään?ajt5 kirjoitti: ↑20 Huhti 2020 10:13Tästä löytyy keskustelua aiemmin:Moore kirjoitti: ↑20 Huhti 2020 09:20 Onko jollain ongelmia Keylessin kanssa? Eli omassa farkussa on myös takaovissa nuo kosketuspinnat, joista ovet saa lukkoon/auki.
Jossain vaiheessa tuo menee tilaan, että vain kuskin oven sensorit toimivat. Ajotietokoneessa on asetus, josta saa määriteltyä mitkä kaikki ovet on valjastettu tälle. Asetukset on mulla aina "kaikki ovet", mutta silti tuo välillä menee tilaan, jossa vain kuskin ovi toimii. Korjauksena tälle on asetuksen muuttaminen vain kuskin oveen, ja sen jälkeen takaisin "kaikki". Tämän jälkeen taas toimii kunnes joku päivä lopettaa toimimisen (paitsi kuskin ovi). Vaikuttaa ihan softabugilta..
Toinen ongelma on tuo S/S. Siitä olen tänne jos aikaisemminkin kirjoittanut. Sitä ei käytännössä autossani ole, se ei toimi "koskaan". Siitä kun ajoin auton pois kaupasta (15tkm sitten) se on toiminut ehkä 3 kertaa. Valittaa akun varauksen tasosta. Laakkosta ei kiinnosta, koska heidän mukaansa autossa ei ole mitään vikaa. Eli vikadiagnoosia ei tule diagnostiikasta. Melko merkillistä touhua....
viewtopic.php?f=2&t=52956&p=295196&#p295196
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Auto oli 48 tuntia ovet lukittuna.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑18 Huhti 2020 17:11 Auto seisoo nyt viikonlopun yli pihassa ja jätin pihtivirtamittarin konehuoneeseen ja seurailen lepovirtaa.
Konepelti tosin raollaan.
Nyt kun mittasin lepovirran niin se oli tuttu 0,4A
Tästä voidaan pikaisesti laskea, että auto on seitessään syönyt akusta 48h x 0,4A = 19Ah
Jos 70Ah akku oli lähtötilanteessa tavoitellussa 80% varaustilassa eli 56Ah niin jäljellä on 37Ah
Kahden päivän seisomisen jälkeen akussa on tallella 53% maksimikapasiteetista.
Mitaukseen liittyy kaksi epävarmuustekijää:
1. Estääkö konepellin aukiolo autoa nukahtamasta syvempään uneen.
2. Pihtimittarin tarkkuus.
Oletetaan, että mittari näyttää 25% liikaa, eli todellinen virta olisikin 0,3A
Se antaa jäljellä olevaksi varaukseksi 42Ah
Ei hyvältä näytä.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei ole vielä. Pitäisi tulla OTA jakeluna kaikille. Maaliskuussa huollossa sanottiin että huhtikuussa olisi tulossa. Nähtäväksi jää kuinka käy.Moore kirjoitti: ↑20 Huhti 2020 10:41Kiitti vinkistä. Ei ole tarkoitus uudestaan käsitellä näitä täällä, threadi on vaan jo melko pitkä. Mutta onko tähän joku päivitys saatavilla nykyään?ajt5 kirjoitti: ↑20 Huhti 2020 10:13
Tästä löytyy keskustelua aiemmin:
viewtopic.php?f=2&t=52956&p=295196&#p295196
Focus Active wagon, 182hp Ecoboost A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä näkyy yhtäläillä Androidauton kautta.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Käsitykseni mukaan (ei omakohtaista kokemusta) uusimmalla Sync 3.4 versiolla näkyisi. Aiemmilla ei ilmeisesti.
Fordin sivujen tietojen mukaan wazen käyttö applinkin yli vaatii kaapeliyhteyden. Toi applink on kyllä muutenkin yksi vitsi. Eiköhän se pian haudata kokonaan, kun kerran Android auto ja Apple carplay on selvästi suositumpia tapoja käyttää sovelluksia autossa. Esim. Spotify lakkautti applink tuen vuosia sitten.
Sullahan oli Sync 3.4? Vanhemmilla ei käsittääkseni näy.
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
AppleCarPlayn kautta ei näy.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Re: Uusi Focus mk4 2018
Juu, 3.4:nen on.toasti kirjoitti: ↑20 Huhti 2020 12:49Käsitykseni mukaan (ei omakohtaista kokemusta) uusimmalla Sync 3.4 versiolla näkyisi. Aiemmilla ei ilmeisesti.
Fordin sivujen tietojen mukaan wazen käyttö applinkin yli vaatii kaapeliyhteyden. Toi applink on kyllä muutenkin yksi vitsi. Eiköhän se pian haudata kokonaan, kun kerran Android auto ja Apple carplay on selvästi suositumpia tapoja käyttää sovelluksia autossa. Esim. Spotify lakkautti applink tuen vuosia sitten.
Sullahan oli Sync 3.4? Vanhemmilla ei käsittääkseni näy.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne