RS2000 laittoa

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Mr.x3m
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Syys 2005 17:18
Paikkakunta: Lieto

RS2000 laittoa

Viesti Kirjoittaja Mr.x3m »

Pitäisi alkaa säätämään tuota RS2000:sta, eli kyseessä on -95 RS2000 sauber edition joku jossain väitti että sauber editionissa olisi normaalia RS2000 18hp enemmän mutta mitään faktaa asialle en ole saanut :( tavote olisi halvalla päästä tuonne 200hepon toiselle puolelle ahtaminen ei käy kyseeseen..neuvot ja muut avut otetaan vastaan.
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

halvalla ei yli 200hv tuosta saa :wink:
Mr.x3m
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Syys 2005 17:18
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Mr.x3m »

Jotain hinta heittoa mitä tehdä ja mitä ei vääntää väkisin, ei se raha nyt niin ongelma ole mutta aika on.
Monkku
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Helmi 2005 21:56

Viesti Kirjoittaja Monkku »


1: Putkisto
2: Katti pois
3: EGR pois ja pakosarjan muokkaus.
4: Ilmansaanti

Tuossa noi halvat ja yleisimmät viritystoimenpiteet.
Lainaus oli Cosworth & RS Clubilta. Ja tässä linkkiä ulkomaille jos lontoon murre taipuu.

http://www.RS2000-16v.com
st200
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

noo nuilla nyt ei varmaan vielä montaa heppaa taiota, mutta rahaakaan ei vielä kauheana mene.
Monkku
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Helmi 2005 21:56

Viesti Kirjoittaja Monkku »

ei niin, mutta ei se rs2000:n virittäminen ole halpaakaan.... :roll:
st200
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

kansi kaivettavaksi, läppärungot, lisää puristuksia, ja ohjelmoitava moottorinohjaus. Pitäisi olla 200hv kasassa jos ei raakoja virheitä tehdä. Leimamies ei tosin tykkää jos -92 jälkeiseen autoon on tehty yhtään mitään wunderbaumia ihmeellisempää.
Mr.x3m
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Syys 2005 17:18
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Mr.x3m »

Tosta ohjelmoitavasta moottorin ohjauksesta mielelläni kuulisin lisää, eli ohjelmoitava lastu? VAG:in autoihin olen noita säätänyt mutta ei ole hajuakaan missä edes fordeissa on portti? hintoja tiedossa? ketä myy lastuja? Kansi rempan saan viikolla tehtyä siitäkin mielelläni kuulisin lisää joltain.
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Mr.x3m kirjoitti:Tosta ohjelmoitavasta moottorin ohjauksesta mielelläni kuulisin lisää, eli ohjelmoitava lastu? VAG:in autoihin olen noita säätänyt mutta ei ole hajuakaan missä edes fordeissa on portti? hintoja tiedossa? ketä myy lastuja? Kansi rempan saan viikolla tehtyä siitäkin mielelläni kuulisin lisää joltain.
Tai kokonaan auton alkuperäisen moottorinohjauksen korvaaminen täysin säädettävällä moottorinohjauksella.
Mr.x3m
Viestit: 34
Liittynyt: 28 Syys 2005 17:18
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Mr.x3m »

Oliskos linkkiä johonkin projektiin? missä sijaitsee portti? millä liittimillä toimii? kysymyksiä useita ;)
grebe
Viestit: 79
Liittynyt: 06 Helmi 2005 13:16

Viesti Kirjoittaja grebe »

Tässä varmaan tarkoitettiin Hestec- tai muuta vastaavaa moottorinohjausjärjestelmää. Linkki: http://www.sci.fi/~hestec2/hestec/tietoa.htm

Eli etsitään apukuskin jalkotilasta se pistoke (portti), seurataan johtoja ja korvataan johtojen päästä löytyvä mötikkä uudella ehommalla.
Avatar
Regu
Viestit: 682
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Regu »

Koska tavoitteena taisi olla edullinen viritys niin laitetaampas tälläinen http://www.finsquirt.net/forum/ yleensä vaan nälkä kasvaa syödessä ja tuokaan ei ole enää edullinen :D
Escort 1.8 sport -97
Monkku
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Helmi 2005 21:56

Viesti Kirjoittaja Monkku »

Eiköhän toi MS oo aikas edullinen verrattuna esim. Hestec?? :roll: ja eipä taida zetecin nokatkaan olla kovin halpoja...
st200
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Monkku kirjoitti:Eiköhän toi MS oo aikas edullinen verrattuna esim. Hestec?? :roll: ja eipä taida zetecin nokatkaan olla kovin halpoja...
vaan n.10krt halvempi..
grebe
Viestit: 79
Liittynyt: 06 Helmi 2005 13:16

Viesti Kirjoittaja grebe »

Monkku kirjoitti:Eiköhän toi MS oo aikas edullinen verrattuna esim. Hestec?? :roll: ja eipä taida zetecin nokatkaan olla kovin halpoja...
Jos edes zetecin nokat RS2000:sen kanteen sopivatkaan.
racer_
Viestit: 40
Liittynyt: 04 Loka 2005 20:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja racer_ »

aiheeseen liittyen. olen ostamassa 2000RS:ään uutta putkistoa. Minkä kokoinen ja merkkinen olis hyvä? onko suosituksia. ja hinta olis hyvä saada tietää.
Avatar
Regu
Viestit: 682
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Regu »

grebe kirjoitti: Jos edes zetecin nokat RS2000:sen kanteen sopivatkaan.
No jos en väärin muista niin zetecci ja tuo rs2000 kone on ihan eri moottoriperhettäkin
Escort 1.8 sport -97
Monkku
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Helmi 2005 21:56

Viesti Kirjoittaja Monkku »

Regu kirjoitti: No jos en väärin muista niin zetecci ja tuo rs2000 kone on ihan eri moottoriperhettäkin
niinpäs olikin. Eli ei mene zetecin nokat. Mutta ei ne kuitenkaan halvat ole... :roll:

http://www.needforspeed.co.uk/pages/sbv ... Type=CAM02
st200
Avatar
Regu
Viestit: 682
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Regu »

Onnistuisikohan vanhoista nokista muokata kireämmät järkevällä summalla, eikä niin kuin zeteceissä että maksaa enemmän kuin uusi nokkasarja.
Escort 1.8 sport -97
SamiH
Viestit: 65
Liittynyt: 14 Huhti 2005 20:26
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja SamiH »

Vieläkös herra virittelee...
http://www.speedparty.com
Ford Escort RS 2000 F1-Edition
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Regu kirjoitti:Onnistuisikohan vanhoista nokista muokata kireämmät järkevällä summalla, eikä niin kuin zeteceissä että maksaa enemmän kuin uusi nokkasarja.
No pystyyhän niitä vakionokkia hiomaan ja täyttöhitsaamaan, luulisi ainakin jos ei ole jotain ihmeellistä ainetta. Sitä en tiedä kuinka helppo hiomalla on ruveta nokan asteita muuttamaan mutta nostoa ainakin

Ei sekään ilmaista ole mutta kohtuullisissa hinnoissa, siihen sitten karkaisu yms päälle ja kesto ei ole alkuperäisen luokkaa mutta kai nekin ajaa asiansa. Hyödystä ei sitten ole tietoa, voi olla että ei pelkkä nokan nosto auta mitään ilman muita toimenpiteitä (puristukset, nokan asteet, kanavat, ennakko yms perusjutut)
Vastaa Viestiin