pitääkö ikkunat olla myös suljettuna jotta sammuttaa itsensä ?
Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ford Focus Wagon 1.5 Active Ecoboost 182 A8 -21
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jos tämä oli oikea kysymys niin täytyy tunnustaa, että en muista miten meni keskuslukon kanssa. Taisi olla, että ovet sai lukkoon vaikka ikkunat oli auki joten vastaus on että ei.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ford Sync -aiheinen kysymys päivityksestä > v3.4, käykääpä Syncciä "Teenpä itse" -metodilla räplänneet ihmiset vastaamassa kiitos kaunis?
viewtopic.php?f=6&t=57844
viewtopic.php?f=6&t=57844
Re: Uusi Focus mk4 2018
Webasto keskusteluun liittyen. Itsellä ei ole ollut ongelmia tuohon lämmittimen toimintaan liittyen. Yöt auto on tallissa ovet auki. Pitkähköja matkoja ajelen ja kun on pakkasta käytän lisälämmitintä noin kerran päivässä. Voiko nuo nuo ongelmat johtua tuosta automattivaihteistosta? Vaikka ei siihenkään mitään järjellistä syytä kai olisi. Mutta ei Fordi niitä kai tatvitsekaan
. Ja autossani on 70 ah akku (VARTA) eli aika pieni. Ja noin 40 tkm olen ajellut.

Ford Focus 1.5 EcoBoost 150 hv Titanium Wagon M6
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eli webastollisissa 1.5 bensoissa on isompi akku mitä ilman. 70Ah - - > 60Ah. Järkeen käypää tietysti.Trukki1 kirjoitti: ↑29 Helmi 2020 13:22 Webasto keskusteluun liittyen. Itsellä ei ole ollut ongelmia tuohon lämmittimen toimintaan liittyen. Yöt auto on tallissa ovet auki. Pitkähköja matkoja ajelen ja kun on pakkasta käytän lisälämmitintä noin kerran päivässä. Voiko nuo nuo ongelmat johtua tuosta automattivaihteistosta? Vaikka ei siihenkään mitään järjellistä syytä kai olisi. Mutta ei Fordi niitä kai tatvitsekaan. Ja autossani on 70 ah akku (VARTA) eli aika pieni. Ja noin 40 tkm olen ajellut.
Onkos tosiaan kaikilla automaatti, joilla on ongelmia ollut virran riittävyyden kanssa.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mulla oli tossa litrasessa myös 70ah varta akku eikä siinä ollut webastoa. Sama akku tässä nykyisessä isolohkossa jossa webasto.
Tuossa itsekseni miettisinkin, että jos tätä smartchargen ongelmia saisi kompensoitua isommalla patterilla, mutta ei sinne isompaa tahdo mahtua. Meidän Volvoon kävin marmorilta hakemassa korkeamman kannen akkukoteloon jotta sinne sai isomman akun mahtumaan. Se oli kätevää.
Tuossa itsekseni miettisinkin, että jos tätä smartchargen ongelmia saisi kompensoitua isommalla patterilla, mutta ei sinne isompaa tahdo mahtua. Meidän Volvoon kävin marmorilta hakemassa korkeamman kannen akkukoteloon jotta sinne sai isomman akun mahtumaan. Se oli kätevää.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko kukaan etsinyt ja löytänyt jotain hyvin hillittyä ”splitteriä” ST-lineen? Verrattuna edellisen MK 3.5 ST-linen keulaan, toi nykyinen näyttää omaan silmään olevan jotenki hölmön korkealla. Jos saisi ilman uusia jousia näyttämään keulan edes vähän matalammalta ilman että rakentaa autostaan lumiauraa... Onko esim. kokemuksia tuolta Maxtonilta tilaamisesta? https://www.maxtondesign.co.uk/ford-focus-mk4-stline

Nyt: Focus ST-line 5-ov, 1,5 ecoboost A8 -19
Ex: Focus ST-line wagon, 1,0 ecoboost A6 -17
Ex: Focus Trend 5-ov, 1,0 ecoboost M6 -15
Ex: Focus wagon, 1,6 tdci M5 -09
Re: Uusi Focus mk4 2018
Moro,
Ostaessa autoa harkitsin kyllä vakavasti lisälämmitintä, koska se oli aika halpa. Mutta meidän ajoilla se ei vaan toimisi, turhaa painolastia. Myyjänkin kanssa asiaa pohdittiin, ja näin se vaan on. Isokaan akku ei paljon auta jos ajot on lyhyitä. Valtaosa on varmaan ottanut täällä Suomessa sen lämmittimen.
Mikä siellä sitä akkua eniten vie lämmityksen aikana? Se itse lämmitin (ilmeisesti jotain 60W luokkaa), vai jotkut ihan muut systeemit, mitkä heräilee näissä uusissa hienoissa autoissa?
Asiasta toiseen. Farmarin takimmaisen sivuikkunan tiivistekumit on alalaidasta ulkopuolelta oudosti ruvella, niinkun joku olisi osunut siihen monta kertaa. Olikos tästä jo keskustelua? Onko muilla?
P
Ostaessa autoa harkitsin kyllä vakavasti lisälämmitintä, koska se oli aika halpa. Mutta meidän ajoilla se ei vaan toimisi, turhaa painolastia. Myyjänkin kanssa asiaa pohdittiin, ja näin se vaan on. Isokaan akku ei paljon auta jos ajot on lyhyitä. Valtaosa on varmaan ottanut täällä Suomessa sen lämmittimen.
Mikä siellä sitä akkua eniten vie lämmityksen aikana? Se itse lämmitin (ilmeisesti jotain 60W luokkaa), vai jotkut ihan muut systeemit, mitkä heräilee näissä uusissa hienoissa autoissa?
Asiasta toiseen. Farmarin takimmaisen sivuikkunan tiivistekumit on alalaidasta ulkopuolelta oudosti ruvella, niinkun joku olisi osunut siihen monta kertaa. Olikos tästä jo keskustelua? Onko muilla?
P
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jeps, alkoi repsottaa ja huollossa liimasivat.
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tekniikan Maailma 2007:
Eberille mitattiin 50W jatkuva sähkönkulutus, Webastolle 59W. Tämä siis itse lämmittimille. Puhaltimen moottorin pyöritys tulee sitten vielä tähän päälle.Polttoaineenkulutuksen lisäksi mittasimme myös sähkönkulutusta. Lämmittimet kuluttavat käydessään noin 50 watin sähkötehon, mutta käynnistykseen liittyvä hehkutus vie tehoa hetkellisesti yli 100 W. Niinpä mittaamamme keskimääräiset sähkönkulutukset eli Eberspächerin 53 W ja Webaston 59 W ovat luontevia arvoja (...) Itse lämmitin ei akkua juurikaan tyhjennä, mutta lämmön siirtämisessä auton sisätilaan käytetään hyväksi auton omaa lämmityslaitteen puhallinta, joka on usein yllättävän virtasyöppö.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Moro,
Mutta että esim se puhallin pyörii, niin siellä pitää varmaan jauhaa myös kaiken maailman elektroniikkaa.
P
Mutta että esim se puhallin pyörii, niin siellä pitää varmaan jauhaa myös kaiken maailman elektroniikkaa.
P
Re: Uusi Focus mk4 2018
Oli tuossa juttua miten FordPass päivittää auton tilaa.
Eilen ajon jälkeen pikkupakkasella rengaspaineista viimeisin tieto oli jäänyt FordPassiin 2.7bar joka nurkkaan. Ja saman näyttää nyt kun hakee auton tiedot. Ja kun painaa päivitä, saa sen hetkisen tiedon, eli nyt on 2.8bar joka nurkassa lämpimässä tallissa n. +20°C.
Täytyy joka tapauksessa vähän lisätä, kun tuli liikaa otettua pois pakkaskeleissä ajelun jälkeen.
Eilen ajon jälkeen pikkupakkasella rengaspaineista viimeisin tieto oli jäänyt FordPassiin 2.7bar joka nurkkaan. Ja saman näyttää nyt kun hakee auton tiedot. Ja kun painaa päivitä, saa sen hetkisen tiedon, eli nyt on 2.8bar joka nurkassa lämpimässä tallissa n. +20°C.
Täytyy joka tapauksessa vähän lisätä, kun tuli liikaa otettua pois pakkaskeleissä ajelun jälkeen.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eilen kanssa selailin ja maxtoniin päädyin. Lipan malli vielä mietinnässä. Olen tilannut aiemminkin sieltä eikä ole mitään ongelmia ollut.Vootrson kirjoitti: ↑01 Maalis 2020 09:41 Onko kukaan etsinyt ja löytänyt jotain hyvin hillittyä ”splitteriä” ST-lineen? Verrattuna edellisen MK 3.5 ST-linen keulaan, toi nykyinen näyttää omaan silmään olevan jotenki hölmön korkealla. Jos saisi ilman uusia jousia näyttämään keulan edes vähän matalammalta ilman että rakentaa autostaan lumiauraa... Onko esim. kokemuksia tuolta Maxtonilta tilaamisesta? https://www.maxtondesign.co.uk/ford-focus-mk4-stline
Kuga PHEV ST-line X -20
Ex: Mondeo HEV ST-line -20, Focus 1.5 182hv ST-line -20, Focus ST TDCI -15 ja -16, Mondeo ST220 -03, Focus RS-09, Fiesta ST-14, Focus ST-07, Focus ST170 x 2, Mondeo 2.0 mk3- 01, Focus 1.6 -05, Escort 1.8 -93, Escort 1.3 -82 ja -83
Ex: Mondeo HEV ST-line -20, Focus 1.5 182hv ST-line -20, Focus ST TDCI -15 ja -16, Mondeo ST220 -03, Focus RS-09, Fiesta ST-14, Focus ST-07, Focus ST170 x 2, Mondeo 2.0 mk3- 01, Focus 1.6 -05, Escort 1.8 -93, Escort 1.3 -82 ja -83
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jos polttoainelämppäri kuluttaa alun 100 W tehon jälkeen 50-60 W, niin auton sisätilan puhallinmoottori taitaa napata helposti 200-300 w. Sulakekokokin (25 A ? ) sen paljastaa.
Muistelisin joskus jonkun kertoneen, että pyörintänopeudesta riippumatta tuuletinmoottori ottaa aina täydentehon ja vastuksella vaan rauhotetaan (ja lämmitetään vastusta) pyörimistä. Liekö enää tänäpäivänä asia noin, mutta edelleen se puhallin akkua eniten kuluttaa.
Eräästäkin Eberidieselistäni poistettiin sisätilapuhallus pois akun sääsätämiseksi ja vaikka puhallin ei ollutkaan esilämmityksessä päällä, konsolin sisällä vaihtimella kiersi lämmin vesi ja se riitti tuulilasin sulatukseen kohtuudella.
Muistelisin joskus jonkun kertoneen, että pyörintänopeudesta riippumatta tuuletinmoottori ottaa aina täydentehon ja vastuksella vaan rauhotetaan (ja lämmitetään vastusta) pyörimistä. Liekö enää tänäpäivänä asia noin, mutta edelleen se puhallin akkua eniten kuluttaa.
Eräästäkin Eberidieselistäni poistettiin sisätilapuhallus pois akun sääsätämiseksi ja vaikka puhallin ei ollutkaan esilämmityksessä päällä, konsolin sisällä vaihtimella kiersi lämmin vesi ja se riitti tuulilasin sulatukseen kohtuudella.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Nyt on tullut ajettua jo 2-300 kilometriä, niin kaupunki- kuin moottoritieajoakin. Kyllä se tuo paineiden lasku vaan oikeasti rauhoitti ohjausta ja auto ei enää niin hae koko ajan, autoa ei tarvitse olla koko aikaa ohjaamassa. Urissa toki muljuaa edelleen mutta taitanee johtua terävälamellisista nastarenkaista.revote kirjoitti: ↑22 Helmi 2020 14:23Tarina jatkuu. Käytin tosiaan auton Euromasterilla pyöränkulmien mittauksessa ja säätivätkin sieltä jotain mutta ei sillä ollut ohjaukseen mitään vaikutusta. Vanteiden ET oli oikea, leveys ilmeisesti myös.revote kirjoitti: ↑31 Tammi 2020 21:01
Hain eilen auton pois huollosta. Sille ei oltu tehty mitään, kaikki oli kuulemma kunnossa.
Ajettavuudesta, autolla oli kuulemma käyty ajamassa ja oli todettu, että ihan normaali ajettavuus. Kysyin, että mittasivatko he pyöränkulmat. Eivät kuulemma eivätkä tätä kommentoineet mitenkään. Eivät ottaneet kantaa siihen, että miksi vastaava sijaisauto ei vetele urissa mutta minun kyllä. Puhuivat, että onko rengastus sellainen eli teräväolkainen joka voisi tuon aiheuttaa. Ja koska auto on liisari ja siihen kuuluu talveksi tarvikevanteet niin eivät ala niiden kanssa millekään.
Tämän jälkeen olen lähtenyt kokeilemaan alhaisempia rengaspaineita. Aikaisemmin ne olivat 2.6 - 2.7, nostin ne noihin lukemiin kun auton sain koska renkaat tuntuivat turhan löysiltä, ja meno sen mukaista. Noston myötä myös rengasmelu laski. Mutta nyt sitten palasin normaaleihin paineisiin, 2.1 - 2.2.
En ole vielä paljoa ajanut mutta ensifiilikset ovat, että rengasmelu nousi yllättävän paljon. Suurin levottomuus on myös hävinnyt ohjauksesta, auto menee vakaammin. Uraherkkyyttä on kuitenkin edelleen mutta uskon, että se johtunee nastarenkaista ja niiden jyrkkäreunaisesta lamellista ja paljaasta sulasta asfaltista.
Summaten, rengaspaineilla on ainakin Focuksen kanssa iso merkitys ajettavuuteen/ohjaukseen sekä rengasmeluun. Tämä vinkiksi kanssa-autoilijoille. Yleensä on tapana käyttää autovalmistajan rengaspainesuosituksia kovempia paineita, mutta ainakaan Michelin X-Ice North 4 & mk4 Focus & paljas sula asfaltti -combolla on parempi käyttää valmistajan suosituspaineita. Vaikka rengasmelu on kovempi ja alusta vähän lullamainen.
Käytiin eilen Helsingissä, moottoritietä sen noin 200 kilometriä yhteensä. Nyt täytyy sanoa että oli mukava ajaa aktiivicruisella ja kaistallapitoavustimen kanssa. Rentoa menoa ja kaikki toimi hyvin koska merkinnät hyvin koko ajan näkyvissä.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Re: Uusi Focus mk4 2018
Sulakerasia moottoritilassa.
Kerran nopeasti vilkasin ja näyttää vähän erillaiselle avata. Täytys melkein ottaa valonpesimien sulake pois, niin ei tartteis jatkuvasti olla säiliöö täyttämässä. Yhtä tyhjän kanssa on pesuteho, mutta pesunestettä kyllä menee.
Kerran nopeasti vilkasin ja näyttää vähän erillaiselle avata. Täytys melkein ottaa valonpesimien sulake pois, niin ei tartteis jatkuvasti olla säiliöö täyttämässä. Yhtä tyhjän kanssa on pesuteho, mutta pesunestettä kyllä menee.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Onko kukaan vaihtanut AGM akkua? Olisko siitä apua?AAR85 kirjoitti: ↑29 Helmi 2020 17:35 Mulla oli tossa litrasessa myös 70ah varta akku eikä siinä ollut webastoa. Sama akku tässä nykyisessä isolohkossa jossa webasto.
Tuossa itsekseni miettisinkin, että jos tätä smartchargen ongelmia saisi kompensoitua isommalla patterilla, mutta ei sinne isompaa tahdo mahtua. Meidän Volvoon kävin marmorilta hakemassa korkeamman kannen akkukoteloon jotta sinne sai isomman akun mahtumaan. Se oli kätevää.
Tesla Model Y Performance
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tein saman homman mutta meinasi usko loppua kesken sen sulakeboxin kanssa.
Sulakkeet on siellä rasian alapuolella eli rasia pitää avata ja sitten irrottaa se "välitaso" jonka kääntämällä sulakkeet saa näkyviin.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Yks aamu töihin lähtiessä ajattelin, että nappasen sulakkeen pois, mutta nopeella vilkaisulla alko näyttämään sille että ei heti aukee...PiuhaPoikki kirjoitti: ↑01 Maalis 2020 22:55
Tein saman homman mutta meinasi usko loppua kesken sen sulakeboxin kanssa.
Sulakkeet on siellä rasian alapuolella eli rasia pitää avata ja sitten irrottaa se "välitaso" jonka kääntämällä sulakkeet saa näkyviin.
Ei muuta kaapelit ja liittimet takasin kiinni ja liikenteeseen..
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Se aukeaa itseasissa ihan helposti kun vaan oivaltaa mistä klipusta pitää vääntää.@rsk@ kirjoitti: ↑02 Maalis 2020 08:03Yks aamu töihin lähtiessä ajattelin, että nappasen sulakkeen pois, mutta nopeella vilkaisulla alko näyttämään sille että ei heti aukee...PiuhaPoikki kirjoitti: ↑01 Maalis 2020 22:55
Tein saman homman mutta meinasi usko loppua kesken sen sulakeboxin kanssa.
Sulakkeet on siellä rasian alapuolella eli rasia pitää avata ja sitten irrottaa se "välitaso" jonka kääntämällä sulakkeet saa näkyviin.![]()
Ei muuta kaapelit ja liittimet takasin kiinni ja liikenteeseen..
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
Webasto toiminut nyt normaalisti. Tänään vaihdettiin öljyt vajaan kolmen tonnin jälkeen, kun liike tarjosi vaihdon öljyjen / suodattimen hinnalla. Lisäksi säädettiin pyöränkulmat, kun tuntui aavistuksen tykkäävän kaartaa oikealle. Löytyihän sieltä säädettävää ja homma meni maahantuojan piikkiin. Asiallinen ensimmäinen kokemus Ford huolloista.
Viimeksi muokannut Ishvan, 02 Maalis 2020 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56
Re: Uusi Focus mk4 2018
Auto seisoi viikon työpaikan pihassa työmatkan takia.
Akku oli ylläpitolaturilla ladattu täyteen edellisenä yönä ennen matkalle lähtöä.
Tänään autolle kävellessä kokeilin kaukosäätimellä josko webasto lähtisi tulille.
Hämmästys oli suuri kun se jostain syystä käynnistyikin.
Ilo oli tosin ennenaikainen: Avasin oven ja silloin webasto alkoi sammutella itseään.
Oven aukaisu herätti auton järjestelmät jolloin akkujännite notkahti ja webasto sammutettiin alhaisen varaustilan takia.
Jännitemittari näytti 11,8V
Auto kyllä käynnistyi mukisematta mutta 25km ajomatkan jälkeen s/s ei toiminut.
Lepovirta on edelleen niin suuri, että akku purkautuu auton seistessä.
Akku oli ylläpitolaturilla ladattu täyteen edellisenä yönä ennen matkalle lähtöä.
Tänään autolle kävellessä kokeilin kaukosäätimellä josko webasto lähtisi tulille.
Hämmästys oli suuri kun se jostain syystä käynnistyikin.
Ilo oli tosin ennenaikainen: Avasin oven ja silloin webasto alkoi sammutella itseään.
Oven aukaisu herätti auton järjestelmät jolloin akkujännite notkahti ja webasto sammutettiin alhaisen varaustilan takia.
Jännitemittari näytti 11,8V
Auto kyllä käynnistyi mukisematta mutta 25km ajomatkan jälkeen s/s ei toiminut.
Lepovirta on edelleen niin suuri, että akku purkautuu auton seistessä.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
Re: Uusi Focus mk4 2018
"tupla"
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Nyt on tullut jonkilainen lenkki kurvailtua säädön jälkeen ja eroa kyllä on. Nyt menee kyllä hienosti suoraan tien kallistuksista välittämättä, kun ennen alkoi helposti lievästi kaartamaan. Samalla olivat muuten huollossa nostaneet vielä hieman rengaspaineita josta mainittiinkin, nyt 2.8 kaikissa nurkissa.Ishvan kirjoitti: ↑02 Maalis 2020 14:47 Webasto toiminut nyt normaalisti. Tänään vaihdettiin öljyt vajaan kolmen tonnin jälkeen, kun liike tarjosi vaihdon öljyjen / suodattimen hinnalla. Lisäksi säädettiin pyöränkulmat, kun tuntui aavistuksen tykkäävän kaartaa oikealle. Löytyihän sieltä säädettävää ja homma meni maahantuojan piikkiin. Asiallinen ensimmäinen kokemus Ford huolloista.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
Re: Uusi Focus mk4 2018
Jep. Se olikin ihan simppeli avata. Mutta tulee mieleen, että miksi on pitänyt suunnitella tuommonen noinkin monimutkanen rakenne. Toisaalta tietysti helppo irrottaa sulakkeet kun koko boxi lähtee irti.PiuhaPoikki kirjoitti: ↑02 Maalis 2020 09:00Se aukeaa itseasissa ihan helposti kun vaan oivaltaa mistä klipusta pitää vääntää.