Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moro, mulla eilen ajossa lähti valot mittaristosta bensamittarista.
Aiemmkn lähti lämpötilan puolelta.
Onko iso työ vaihtaa lamput ite? Tarviiko akku ottaa irti, ettei airbag räjähdä? Netti on täynnä ohjeita, mut oisko jollain vielä helpompia, ilman noin älytöntä purkua.
Vaihda kerralla kaikki. Ratin suojamuovit pois 2 ruuvia auki ja hivuta mittaristo pois. Vaikeampiakin tapauksia kyllä on.
Jos radion koodi tallessa ja maltat odottaa 10-15 minuuttia että auto menee lepotilaan irroita akun - kaapeli. Varmuus toimenpide joka kannattaa tehdä sähkärihommissa.
Monesti jos hapettumaa sähkömiehen spraytä joka poistaa hapettumat ja suojaöljyksi wd-40 .
Samahan se jos irroittaa molemmat akunkengät irti.
Eiköhän tämä ollut tässä ilmoittele kuinka remppa onnistui.
Onko mk3 2004 porrasperä montikassa, muuta otettava akun irtiottossa huomioon ku et radiokoodi on olemassa.? Ettei mee mihinkään ajonesto moodiin tai muuta?
Tuossa juttua toi ajoesto taitaa olla mk4 juttuja. viewtopic.php?t=21254
Mutta tietenkin vastuu on tekijällä mitä omistajankäsikirja kertoo ja kummiskin sinulla se airbag on siinä ratissa eli turvallisuustekijä tämä akun kengän irroitus en muute siitä olisi maininut. viewtopic.php?t=17556
Tyttären 07 focus ei mitään ongelmia jos akku irroitettu muuta kuin toi radion koodi.
Sain kovan työn jälkeen polttimot uusittua. Pelittää hyvin. Aikamoinen savotta ottaa se mittaristo irti, jumalaut et oli tiukassa!!!
Huomiselle enää jää sitten muovien kiinnittäminen takaisin.
Piti käydä motonetissä hakemassa pidemmät torx avaimet, 10cm varrella ei riittänyt pituus, sinne mittaristokotelon ruuveihin.
Toivottavasti huomenna osat menee nätisti paikalleen takaisin
Mittariston valot pelaa, ja kaikki saatu takaisin paikalleen yllättävän nätisti/helposti. On se sikäli helppo homma, mutta muutama torx on aika helkkarin kehnossa paikassa..
Kyllä se miultaki vei noin yhteenlaskettuna sellasen 3h.
Irrotitko akun vai annoitko olla kengät akussa kiinni. Jossain irrotus videossa oli työkalu noiden muovien irroitukseen muistelisin niin. Tähän lopuksi vanha sanalasku .Tekemällä oppii. Seuraava mittariston huolto varmaankin aika puolittuu.
Joten ei se ajoesto mene päälle jos vain odottaa että auto menee lepotilaan. Hyvä kuulla toinkin juttu kun monesti nämä nettijutut puhuu toista. Turvallista matkaa sinulle.
Huomasin tuossa, että ikkunat avautuu vain pitämällä katkaisijaa pohjassa, eli se avautuu yhden painalluksen verran,
eikä menekkään automaattisesti kokonaan alas.
Miten saan ohjelmoitua nuo ikkunat silleen, miten ne oli ennen mittariston korjaamista?
Ajappa ne kaikki ikkunat ensiksi alasentoon ja sitten ylös on tuo sopeuttaminen että tietävät rajansa. Oliko noissa linkeissä tuota juttua joita vinkkasin.
Tietoisku https://citroen-foorumi.com/index.php?topic=9774.0
Kytkimellä jokainen ikkuna ala-asentoon ja sit pitää pohjassa 2s kuuluu hento naksaus. Sit nappi pohjassa ylös, ja pitää pohjassa 2 s. Ikkunat oppi rajansa, ja aukeaa yhdellä painaluksella alas ja ylös.