Freeze kirjoitti: ↑09 Helmi 2020 11:57
- On ensimmäinen paikalliseen myyjäliikkeeseen tullut uusi Focus Mk4
- On läpyskät
- On sensorit
- Virta ei riitä ellei välilataa talvisin max 2 viikon välein
- Auto huusi öljynvaihtoa 6500 km välein, kunnes ECU:n softaan laitettiin öljyn laskukaavaan "kuluminen=kuluminen/2". Myöhemmissä autoissa nostettu öljypohjan kokoa
- LED-ohjausyksiköt vaihdettu molemmin puolin takuuseen
- Parkkitutka on häiriöinyt 20 kertaa, ehkä saatiin pois nyt - ehkä ei
- Voimansiirtovikoja + alennettu teho tullut 3 kpl
Muuten toimii, juu.
Oma on kans ensimmäisiä paikalliseen liikkeeseen tulleita.
-Webasto / virta ongelmia ei ole ollut, nyt 37 tkm mittarissa (Kerran ei käynnistynyt, herjasi että tarkista polttoaineen laatu

)
- Myös SS on pelannut mukisematta
-Tämä oli sama, toimenpiteet tehty: Auto huusi öljynvaihtoa 6500 km välein
-Kovilla pakkasilla on muutaman kerran törmäyksenesto vetänyt mittaritaulun punaiseksi vaikka tie on ollut edessä täysin tyhjä
-Muutama muu pikkujuttu liittyen keskikonsolin räminään ja tiivistein suhinaan, nämäkin huolto on korjannut.
-Vasen Raidetangon pää vaihdettin 30000 tkm huollon jälkeen. Tässä kävi Fordilla kämmi, Saksassa oli pakattu laatikoihin väärää osaa ja Oikeanpuolen raidetangon pää oli laitettu vasemmalle puolelle joka aiheutti helvetinmoisen rohinan kun kääntyi vasemmalle esim. parkkiruutuun.
-Tämän takia auto oli telakalla 11 pv jotta saivat oikean osan kun suomesta ei löytynyt. Huollon vika tuo ei ollut, toimivat mielestäni mallikkasti ja sain ajella liikkeen autolla tuon ajan.