ford orion laser 1.4 vm89

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jehvu

ford orion laser 1.4 vm89

Viesti Kirjoittaja jehvu »

Paljonkohan mahtaa kyseisessä vehkeessä olla heppoja. Ja mitä tuo laser tarkoittaa mallimerkintänä?
nestori
Viestit: 493
Liittynyt: 03 Helmi 2005 21:16
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja nestori »

Tehoa on mahtavat ~74heppaa (ollut joskus). Laser meinaa lisävarusteita, oisko ollut tyyliin kiekkamittarillinen mittaristo ja jotain muuta pientä.
Kuga PHEV
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

keskuslukitus ja perseeenlämmittimet.
nestori
Viestit: 493
Liittynyt: 03 Helmi 2005 21:16
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja nestori »

ja perseenlämmittimet löytyy jo neekerimalleistakin

huh.. vitun sensuuri iski. saatana. eli sanotaan tummahipiäismalleistakin sitten.
Kuga PHEV
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

nestori kirjoitti:ja perseenlämmittimet löytyy jo Tummahipiäinen

huh.. vitun sensuuri iski. Paha-Setä. eli sanotaan tummahipiäismalleistakin sitten.
:D
jehvu

Viesti Kirjoittaja jehvu »

onkohan 300tkm paha luku tuolle koneelle?
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

jehvu kirjoitti:onkohan 300tkm paha luku tuolle koneelle?
riippuu tietysti miten säännöllisesti on öljyt vaihdettu ym..
nestori
Viestit: 493
Liittynyt: 03 Helmi 2005 21:16
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja nestori »

Juu, noilla kilsoilla luultavasti nokka ja nostajat vaihdettu jo kertaalleen, tai jos ei niin sitten on jo kulumaa pahasti. Pakettina motonetistä uudet noin 150€ ja ei ole kovin paha homma vaihtaa. Alkup. venttiilinvarren kumit voi olla jo kanssa entiset, huomaa siis jos kylmänä käynnistäessä pölläyttää savut. CVH:t säksättää kyllä "luonnostaan" jo jonkun verran, että sitä ei kannata pelästyä. Alakerta ei tuskin normaalikäytössä vielä noita kilometrejä pelästy.
Kuga PHEV
Vastaa Viestiin