Kyselläänpäs vielä, olen tosiaan jarruputkitukset tehnyt jo Sierraan, kombona Escort Mk5 pääsylinteri/tehostin, joka jo sovitettu Sierran poljinpakettiin ja tulipeltiin, sylinterissä neljä lähtöä eli kullekin nurkalle oma, mutta yhä askarruttaa onko takajarruille lähteviin putkiin laitettava paineenrajoitusventtiilit vai ei??? Edessä 300mm levyt ja Mk3 Mondeon satulat (56mm työsylinterit) ja takana ne 273mm levyt ja 2wd cossun satulat. Sillä kyselen, ettei ole auton poikittain heti ensimmäisellä kunnon jarrutuksella...

Kuitenkaan en haluaisi turhaan alkaa pilkkoa taakse meniviä putkia rajoitinmokkuloita varten jos ovatkin turhat
Mitä olen tutkailut niin Mk5/6 Escoissahan on takana isommat jarrut kuin edessä (olenko väärässä?), joka selittäisi niissä tarpeellisuuden, mutta mitenkä tässä mun tapauksessa sitten??
Kiitokset neuvoista ja asiallisista pohdinnoista jo etu käteen
E:
Nykytilanne siis tuollainen

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER