PiuhaPoikki kirjoitti: ↑24 Marras 2019 08:43
Ogelmat pysyneet poissa.
Mutta on se smartcharge kyllä tosi smart, ja ovela.
Toi mun ylläpitolaturi on asennettu ohjeen mukaan, eli maadoitettu runkoon.
Jos latailen aamuisin 2h niin kaikki toimii hienosti. Käynnistyksen jälkeen järjestelmä lataa akkua muutaman minuutin täysillä ja sen jälkeen jännite on ja pysyy 13,4V:ssa.
Ei pitäisi mennä kiittelemään. sepä kostaa heti.
Aamulla liikkeelle kun auto oli ollut 1,5h lämmityksessä ja latauksessa.
Ihmettelin kun jännitemittari ei alkulatauksen jälkeen pudonnutkaan siitä 14,9V täyslatauksen jännitteestä vaan pysyi siinä koko 30km moottoritieajon.
Ensimmäisissä liikennevaloissa sitten s/s ei toimi vaan herjaa akun latausa. Ja mittari nököttää edelleen lukemassa 14,9V
Eli kirjanpito taas sekaisin. Näyttääpä olevan yksi lysti käyttääkö ylläpitolatausta tai ei, kirjanpito sekoaa jossain vaiheessa.
Täytyy vissiin vaatia että asentavat takuuseen päävirtakytkimen akun viereen, että järjestelmään saa edes buutattua, kun kerran eivät saa toimivaa softaa tehtyä.
Kauankohan tämä jaksaa naurattaa...?