Zetec 2.0 viritys ja nokka-akseli ongelma.
Zetec 2.0 viritys ja nokka-akseli ongelma.
Elikkäs on työn alla tossa Zetec 2.0 johon olis tarkotus saada pientä piristystä ja sen jälkeen upottaa se mk4 escoon. Tällä hetkellä kone on menossa palasista takaisin kasaan, ja vakio osilla toki kiertokanget on tarkotus kiillottaa ja tasapainottaa. Suunnitelmissa ois GSXR:n läppikset, peltisatsi ja ATecun moottorin ohjaus. Ongelma kohdaksi jääkin nokka-akselit... Kansi olisi siis tarkoitus porttauttaa ja se portataan virtauspenkkiä hyödyntäen nokkien noston perusteella.. kannattaako ruveta miettimään erillaisia nokkia vai mennä vakioilla ja parannella kanavat niitten mukaan
teho odotuksia ei ole kuin se 170-200hp. Kuten tekstistä voi ehkä huomata on tosiaan ensimmäinen moottori mitä kasaan joten kaikki vinkit ja kritiikki on tervetullutta 
Re: Zetec 2.0 viritys ja nokka-akseli ongelma.
Muuta en osaa sanoa kuin että kysäise RallyTeam Kuusankoskelta. Heillä oli F-ryhmän Focus 2.0 ja voimaa irtosi aikamoisesti.