Eli käsijarru tahmaa jos auto seisoo yön yli käkkäri päällä.
Jarrunestettä on vajunut ja kun lisäs niin ei ole enää vajunut. Eli jarrut lopussa?
Rummut on melko ruosteiset ja sen näköiset että liekkö alkuperäiset?
Miten sitten tuon takajarrun saa purettua että nuo jarrukengät vois vaihtaa?
En siis ostanut mitään muuta kun vaan ne jarrukengät. Tuo keskimutteri on sen näkönen että jos sen irrottaa niin tuskin enää takasin ehjänä menee?
MK1 focus farkku takajarrut
Re: MK1 focus farkku takajarrut
Miksi pitää olla yön jarru päällä,onko mäki missä ollaan?
Mulla ei ole koskaan ollu päällä mutta eipä ole ollu jumissakaan kuin parikertaa ja sekin johtu vaijerista sun muusta.
Mulla ei ole koskaan ollu päällä mutta eipä ole ollu jumissakaan kuin parikertaa ja sekin johtu vaijerista sun muusta.
Re: MK1 focus farkku takajarrut
Tolla videolla niitä jarruja laitellaan..
https://www.youtube.com/watch?v=1j7qDoi1LP0
https://www.youtube.com/watch?v=1j7qDoi1LP0
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: MK1 focus farkku takajarrut
Sen takia autossa osat jumiutuukin kun niitä ei käytetä...
"harder" is not a very good safeword
Re: MK1 focus farkku takajarrut
Mä en käytä kotiparkissa käsijarrua kun se on tasasella.
Muuten tulee tarvittaessa käytettyä ja joskus pienessä vauhdissa testattua/herkisteltyä ja talvella muuten vaan vauhdissa kiskottua.
Ei ole jumitellut.
Muuten tulee tarvittaessa käytettyä ja joskus pienessä vauhdissa testattua/herkisteltyä ja talvella muuten vaan vauhdissa kiskottua.
Ei ole jumitellut.

Re: MK1 focus farkku takajarrut
Voi kun pystyisi peukuttaa kommenttia

EDIT:
Mut tosissaan katsurille tuntuu olevan tuo käsijarru niin tärkeä asia..
Jos mies pystyy työntää autoa eteenpäin kun käkkäri on päällä niin joko käkkäri on surkea tai sit raksatöistä on hyötyny muutenkin kun vain rahallisesti
