Dyno näytti jostain syystä laskennalliseksi moottoritehoksi +220-230 hv. Syytä sille ei löytynyt, vetoja otettiin jotain toista kymmentä....
ST:ssä on todella hyvä jäähdytin, ei heatsoak ilmiötä, imuilman lämpöjen kanssa ei ongelmaa.
Mitattiin myös afr, kirjoittelin tuossa aiemmin että alle 4000rpm auto melko eloton. Seos menee nopeasti rikkaalle tämän jälkeen

Youtubessa oli Top Gearin ST videossa juttua myös flat shiftistä, toimii muuten hienosti. Suosittelen kokeilemaan. Tuntuu vain todella oudolta kaasu pohjassa vaihtaa isompaa pykälää sisään.
Rullilla huomasi myös miten auton etuvanteet ovat jo menneet kieroksi, hurjat 2000km ajettu, kyllähän tuo LC tietysti hakkaa ja pompottaa brutaalisti etuakselistoa. LC tullut käytetty varmaan joku +30 kertaa