Motorcraft kärjetön sytkä yms. OCH-juttua.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Tuomast
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Syys 2005 13:44
Paikkakunta: Helsinki

Motorcraft kärjetön sytkä yms. OCH-juttua.

Viesti Kirjoittaja Tuomast »

Hankin juuri harrastepeliksi farkku-Taunuksen jossa on Sierran tekniikka. 1,85 kone porattuna 2,1 kokoon...en tosin sisälle ole katsonut :D . Lohkossa on kiinni kärjellinen jakaja, mutta mukana seuranneessa pahvilaatikossa oli mm. kärjetön jakaja ja kasa johtoja & Motorcraftin boxi. Pitäisi olla suoraan ajosta otettu, mutta kun enemmän on tullut Volvojen kanssa touhuttua niin meni kyllä sormi suuhun ylimääräisten johtojen kanssa :oops: . Voi tietty olla et ois ruiskun johtoja...

No joo mut osaisikohan joku neuvoa noiden johtojen kanssa pk-seudulla...tai sitten pistää hyvän tarjouksen kärjettömän sytytyksen osista mitkä menis suoraan paikalleen?

Toinen kysymys ois sellainen et mistä sytytysennakko katsotaan ja mistä tietää että jako on kohdallaan? Esim. ykköspytyn yläkuolokohta? Sytytysjärjestys?

Niin ja osaisiko joku kertoa kaverin joka säätäis DHLA:n 40 tuplat harrastajaystävälliseen hintaan...edelleen pk-seudulla?

Kiitos jo etukäteen vastauksista...P.S. Yritin käyttää myös hakua :)
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

http://www.taunusfinland.com/keskustelu/
:wink:
tuossa lienee oikea osoite.
ei sieltä mitään junia t...
Vastaa Viestiin