Scorpparin takakaaret
Scorpparin takakaaret
Elikkäs tuossa minun Scorpparissa on takalokarinkaaret syöpyneet ja viime talvena ennen katastusta hieman fiksailin niitä pellillä ja pakkelilla, mutta eihän tuo patentti pysynyt kiinni vuottakaan.
Mitenkäs hyvin koritina pysyy yleensä kiinni ja riittääkö jos sen alle länttää pellin palasen vai onko ihan pakko hitsata?
Hitsivehkeitä en omista ja taitoni niiden käyttämiseen ovat mallia "Poltinpa sitten autoni", joten hyviä neuvoja kaipaisisin.
Mitenkäs hyvin koritina pysyy yleensä kiinni ja riittääkö jos sen alle länttää pellin palasen vai onko ihan pakko hitsata?
Hitsivehkeitä en omista ja taitoni niiden käyttämiseen ovat mallia "Poltinpa sitten autoni", joten hyviä neuvoja kaipaisisin.
eipä se koritina itsessään mitään pidä..
ensin siihen peltiin pitää kosanilla lämmittää pohjuste
ja sitten se koritinakin lämmitetään kosanilla ja levitetään peltiin.
ja jos aikasemmat vaiheet on menny oikein niin se tina saattaa jopa pysyä paikoillaan
yleensä ensikertalainen laittaa lattialle tinapäällysteen..
ensin siihen peltiin pitää kosanilla lämmittää pohjuste
ja sitten se koritinakin lämmitetään kosanilla ja levitetään peltiin.
ja jos aikasemmat vaiheet on menny oikein niin se tina saattaa jopa pysyä paikoillaan

yleensä ensikertalainen laittaa lattialle tinapäällysteen..
ei sieltä mitään junia t...
kyllä se kannattaa puhistella kunnolla. säästyy aika kun ei tarvi raaputella pakkeleita ym sontaa tieltä ennenku pääsee itse työhön.Zaarin kirjoitti:No voihan...Kai se on sitten etittävä halpa koripaja, joka tekee duunin kunnolla. Varmaan hinta tipahtaa, jos tekee itse pohjatyöt eli hinkkaa pellin puhtaaksi?
Käytetään sitä sikaa ihan normaalistikkin autoteollisuudessa.janzamar kirjoitti: eikä mitään sikaflexiä jos itselle teet.
ihan kohtuuhyvän silläkin saa.
http://www.sika.fi/industry/cmi/cmi-oem-index.htm
Itelläni olis tommosta kukkaa:
http://personal.inet.fi/cool/evvk/1.jpg
http://personal.inet.fi/cool/evvk/4.jpg
Eli aika puhkiruostunutta kulmaa..
Voiko noille enää mitään muuta tehä kun rälläköidä paskat pois ja
hitsata korjauspalaset? Kun ei millään puolta autoa jaksais rueta maalailemaan kun yks cossun etupuskurin hionta ja maalaus tuntuu olevan ylitsepääsemätön urakka
http://personal.inet.fi/cool/evvk/1.jpg
http://personal.inet.fi/cool/evvk/4.jpg
Eli aika puhkiruostunutta kulmaa..

Voiko noille enää mitään muuta tehä kun rälläköidä paskat pois ja
hitsata korjauspalaset? Kun ei millään puolta autoa jaksais rueta maalailemaan kun yks cossun etupuskurin hionta ja maalaus tuntuu olevan ylitsepääsemätön urakka

OHC Sierra 3/4 puhaltimella.