Jiippe kirjoitti:

Jiippe kirjoitti:
Ei helvettiJiippe kirjoitti:
Hitto olihan mulla nuo valot valmiina tuolla kuskin ja apparin jalkatilois, oli vaa päivisin niin huomaamattomat.jarkkoo kirjoitti: Näin ainakin itse käsitin brittifoorumin keskusteluista, että ST ja ST-Line helmalevikkeet olisi samat joten silloin läpätkin kävisi, näin oletan mutta myönnän, etten tiedä satavarmaksi. Voiko olla, jos ripustuksien erojen tai vanteen ET:n takia tulee etupyörä ulommas niin sitten tuo kuraläpää ei suojaa samalla tavalla ja siksi Ford sano sopivan ST:hen? Tai sitten puhtaasti koska ST, ei siihen roiskeläppiä laiteta..
Valo löytyy esimerkiksi tästä, osanumerolla saa tosiaan varaosatiskiltä ja halvemmalla tuskin saa maailmalta kuluineen. En löytänyt kuittia enään, mutta meileistä löytyi Autokeskuksen vastaus hintakyselyyn eli 16,70e / kpl josta sitten tinkaamalla sopivasti pois.
On kyllä tekemisen meininki.Jiippe kirjoitti:
Mulla on nyt samat lukemat Focuksessa pakasta vedetyllä 182-heppaisella 1.5 ecoboostilla.ärräpärrä kirjoitti:Kovin on janoinen uusi 100 heppainen Titanium. Ajotietokoneen näyttö 5,5 ja oikea kulutus 5,91. Alla Nokianin 9. Kaitpa laskee kun kilsoja kertyy, nyt 4 780
Mulla on pari kokemusta kyseisestä liikkeestä vuodelta 2015, eli välttämättä samat henkilöt eivät siellä enää ole vastuussa jne.Boa. kirjoitti:Kopsaan tänne saman tekstin ja tiedoksi niille jotka harkitsee autoa / huoltoa kyseisestä puljusta...
Oli sen verran paskaa palvelua omalla kohdallani että pakko jakaa. AUTOKESKUS KONALA FORD
Moro!Hair kirjoitti:Hyvin on toiminut oma Fiesta. Minkäänlaisia vikoja ei ole vielä ilmennyt, pari kertaa tosin on pitänyt sammuttaa tuo sync 3 kun mennyt jumiin.
Omaa kun ostin niin automaattilootalla varustettu ei olisi mennyt päästörajoihin, olisi jäänyt romutuspalkkio saamatta.
Samoin 125hp versiota ei saa kun manuaalina.
Ledivalot myös itsellä, muutamia polttimoita korvannut lediversioilla kun muutama lasikupu tuossa vielä jäljellä.
Eli häikäisysuojan peilin valot korvasin ledeillä ja pakkivalot vaihdoin Osramin premium led:eihin.
Sumareissa harmittaa se kusenkeltainen halogeeni mutta siihenkin on postista tulossa ratkaisu...
Hmmm...mulla ei ledvaloja ja noi kaarre/sumarit on kirkkaan valkoiset,ota tästä nyt selvää???nestori2 kirjoitti:Minulla Vignale LED-ajovaloilla ja kyllä sen rattia kääntessä huomaa, että kaarrevalot on kusenkeltaiset
Ei ole Fiesta automaatilla. Kyseessä puolison 1.0 titanium. Nyt ajettu vajaa 6 000. Hän ajoi tänään nastarenkailla ( Nokian 9 ) 220,6 km. Kulutus tuolla reissulla oli 3,8 ajotietokoneen mukaan.calculus kirjoitti:Mulla on nyt samat lukemat Focuksessa pakasta vedetyllä 182-heppaisella 1.5 ecoboostilla.Siis mulla on nyt kilsoja takana noin 300. Onko sun Fiesta automaatilla?
No nyt on todella asialliset lukemat!ärräpärrä kirjoitti:Ei ole Fiesta automaatilla. Kyseessä puolison 1.0 titanium. Nyt ajettu vajaa 6 000. Hän ajoi tänään nastarenkailla ( Nokian 9 ) 220,6 km. Kulutus tuolla reissulla oli 3,8 ajotietokoneen mukaan.
Kai boxin saa, jos kattotelineet vaan löytyy. Tosin en ole tainnut ikinä nähdä Fiestassa suksiboksia. Peräkärrykin taitaa olla harvinaista herkkua tämän kokoluokan autoissa.Portti kirjoitti:Onko kenelläkään ollut suksiboksia tämän nykysukupolven Fiestan katolla jossain vaiheessa? Jos on, niin minkä mallinen ja pituinen boksi on ollut kyseessä. Kiinnostaisi tietää, että miten pitkä boksi Fiestan katolle mahtuisi.
Juu, kyllä saa. Se mikä minua kiinnostaa on, että kuinka pitkän boksin katolle saisi maksimissaan mahtumaan. Takaluukku pitäisi vielä saada mahtumaan aukeamaan kokonaan. Nykyinen Thule Dynamic L -boksini, joka on ulkomitoiltaan 235 cm pitkä ei varmastikaan tule mahtumaan pienen Fiestan katolle.Ecobuusteri kirjoitti:Kai boxin saa, jos kattotelineet vaan löytyy...
Kyllä se vaan tuo nopeus vaikuttaa aikalailla kulutukseen. Eilen puoliso ajoi saman reisun. Nyt alla alkuperäiset Michelin kesärenkaat ja kulutus 4,3.ärräpärrä kirjoitti:Ei ole Fiesta automaatilla. Kyseessä puolison 1.0 titanium. Nyt ajettu vajaa 6 000. Hän ajoi tänään nastarenkailla ( Nokian 9 ) 220,6 km. Kulutus tuolla reissulla oli 3,8 ajotietokoneen mukaan.