Täältä kans kannatus niille 18-säätö penkeille. Sitten tuosta S/S systeemistä....ittellä tulee enempi matka/maaseutu taajama ajoa ja vähempi cityrundia ja tuntuis että systeemi on enempi pois päältä kun toiminnassa! Syy akun lataus/alhainen jännite, lieneekö vikaa vai ominaisuus?
Takapenkin turvavyö hälyä on yritetty kytkeä pois, ei ole onnistunut...kuskin ovi auki kikka3 mennään toistaiseksi. Mulle sanottiin ettei mitään tunnistimia ole takapenkillä... jos joku jää pois takaa "mutta sama matka jatkuu" niin auto luulee että vyö vain irroitettu?? Jotenkin näin mulle selitettiin...mutta kun ei joka kerta kuitenkaan käy näin, en ymmärrä. Auton lämpiävyydessä oli hieman takkua meikäläisellä, oli todella hidas lämpiämään vaikka olis ollut plussakeli. Termari vaihdettiin takuuseen, parantui kyllä. Edellinen -16 mallinen 1,5 EB oli kyllä tuplasti parempi/nopeampi lämpeemään siltikin. Jotenkin tuntuis että pitäis heti "polkea" kunnolla niin lämpee paremmin...Lämpömittarin neula ei noussut ekalle vinoviivalle vasemmalta lukien ja laski melkein heti cityssä/valoissa, eikä kabiiniin mitään ylikuumaa puhaltanut, nämä oli siis oireet. Oireet helpotti kun poikkes kaupas ja melkein heti jatkoi matkaa. Siis vaati pari lähtöä peräjälkeen niin lämpes paremmin, toivottavasti joku ymmärsi tämän
tekstin. Ei näin aamusta...

Mutta pikku hiljaa rupeaa matka taittuu paremmin ja paremmin kun kotiutuu kyseiseen kapistukseen.
1.5 EB Titanium farkku manuaali noin 6000km ajettu nyt. Hiukkaspönttö EI ole ilmoittanut itsestään!