Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Itse käynnistän auton etänä kun menen rappukäytävässä, siihen mennessä kun autoon istahtaa on jo nesteet kerenny pyörähtämään joka paikassa eikä tartte ihan "kylmiltään" lähteä.
Varsinkin automaatin kanssa tykkään että auto käy ainakin minuutin ennen liikkeellelähtöä, että voitelu on varmasti kunnossa.
En oikein ymmärrä miten tuon etäkäynnistyksen hyötyä ei ymmärretä?
Ja kyllä meillä ainakin on Webaston kaukosäädin jolla saa senkin sisältä kämpästä käyntiin..
Varsinkin automaatin kanssa tykkään että auto käy ainakin minuutin ennen liikkeellelähtöä, että voitelu on varmasti kunnossa.
En oikein ymmärrä miten tuon etäkäynnistyksen hyötyä ei ymmärretä?
Ja kyllä meillä ainakin on Webaston kaukosäädin jolla saa senkin sisältä kämpästä käyntiin..
Viimeksi muokannut HMS77, 22 Maalis 2019 09:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Auto napataan käyntiin lämpiämään etukäteen, koska ae on mukavuutta näin talvella. Tienvarresta kotiin kävelee kyytiporukan jättämänä 5 minuuttia, siinä ajassa ehtii jo lämmetä mukavasti.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Entäs jos se moottori käy jostain syystä ilman voitelua ja olet vasta portaikossa paarustamassa autolle? Fordin "hyvä" takuukäytäntö tule tietysti silloin koetukselle.HMS77 kirjoitti: Varsinkin automaatin kanssa tykkään että auto käy ainakin minuutin ennen liikkeellelähtöä, että voitelu on varmasti kunnossa.
Ja kyllä meillä ainakin on Webaston kaukosäädin jolla saa senkin sisältä kämpästä käyntiin..
Webaston kaukosäätimen kantomatka ei riitä joa auto on vähänkin etempänä parkissa, esim. työpaikalla. (totta kai se Webaston kake tuli minunkin kotteron mukana)
Focus Wagon 1.0L EcoBoost 125hp Titanium A8
Re: Uusi Focus mk4 2018
Oletko Pelimiäs ollut tyytyväinen Vignaleen yleisen laatunsa puolesta? Itsellä on ensi keskiviikkona vaihto edessä, meilläkin Mondeo vaihtuu Focukseen.Pelimiäs kirjoitti:Morjensta,
Tuli vaihdettua tuo tiisseli-montukka pois ja pensa-vookkus tilalle. Tilaus tammikuussa ja parin viikon päästä auto oli jo pihassa. Nooh, sattui olemaan maahantuojalla tyrkyllä just se minkä halusinkin. Varustelu on "kattava".
Sitä sai mitä tilasi eli olen ollut päällisinpuolin tyytyväinen hankintaan ja ei ole ollut kuin yks ongelma sähköisen takaluukun kanssa. Oli kiire lentokoneeseen ja ei suostunut aukeamaan lentokentän parkissa. Ei sitten millään. Takaovet auki ja istuimet alas ja matkatavarat takaoven kautta ulos ja matkaan. Pikkasen oli nolo tilanne... Nooh, nyt se taas pelittää - ainakin toistaiseksi.
Joku kyselikin 182hv/240nm perään ja jos on ajanut aikasemmin 150hv/350 nm vääntävällä mondeon koneella niin niiden vääntöjen puuttuminen 182 heppasesa tuntuu nopeuksissa 80-120 kun polkasee tallan lattiaan.Mondeo oli yllättävän vahva noissa nopeuksissa...
Nuo viat jotka tällä foorumilla ovat tulleet esille ainakin pienempi koneisissa niin ovat pysyneet tuossa meikälääsen kulkukuneuvossa toistaiseksi ainakin poissa.
Kehuja voi antaa B&O soundeista ja adaptiivisesta vakkarista (pakkohankinnat kaikille!). Adaptiivisessa avakkarissa kylläkin ärsyttää se "älykkyys" hakea navista nopeusrajoitukset joissakin kohtaa liikennettä.Prkl. Saiko siihen jotain päivitystä?
Tuo takuukeskustelu on mielenkiintoinen ja totta on että se 5v/100tkm punnitaan sitten ongelmatilanteessa. Mullekin auto myytiin 5v tehdastakuuna.
FordPass on oikea suunta saada omasta ajoneuvosta lisätietoa sen toimivuudesta/toimimattomuudesta.
Sitten vielä kyssäri foorumilaisille "aktiivisesta melunvaimennuksesta" että tietääkö kukaan miten se on toteutettu?
Mulla ei varmaan tule mitään sokkia ohituskiihtyvyyden kanssa, kun nykyisessä Mondeossa on 1.5 ecoboost, tosin manuaalina. Nelonen ennakoivasti silmään, lappu lattiaan ja 80-120 km/h menee tarpeeksi ripeästi. Todennäköisesti uuden Focuksen kanssa sama homma, manuaali myöskin, mutta hieman pirteämmin, kiitos suuremman tehon ja pienemmän painon.
Sähköisen takaluukun jätin tarkoituksella tehtaalle, kun ajattelin siinä olevan taas yhden talvikeleissä vika-alttiin osan. B&O soi kyllä koeajoautossa pienien säätöjen jälkeen mun mielestä paremmin (=tasapainoisemmin) kuin Sonyn 12 kaiuttimen systeemi Mondeossa ikinä.
Kaikkein suurin syy mulle valita Vignale oli se, että se on hiljaisin mahdollinen Focus. Käsittääkseni vastamelujärjestelmä toimii niin, että autossa on (ilmeisesti ainakin neljä) mikrofonia matkustajien korvan lähellä (katossa?) kuuntelemassa taustamelua, ja järjestelmä syöttää kaiuttimiin vastaavaa ääntä, mutta vaihe käännettynä siten, että ääniaallot kumoavat (osittain) toisensa matkustajien korvien seudulla. Sama idea kuin vastamelukuulokkeissa, mutta huomattavasti monimutkaisempi toteuttaa autossa kaiuttimien kautta. Käsittääkseni myös Vignalen laseissa on esim. Titaniumia parempi äänieristys.
Ajossa: Focus 1.5 Ecoboost 182 hp Vignale wagon M6 2019
Ex: Mondeo 1.5 Ecoboost wagon titanium business M6 2015
Ex: Mondeo 1.6 Ecoboost wagon titanium business 2012
Ex: Mondeo 1.5 Ecoboost wagon titanium business M6 2015
Ex: Mondeo 1.6 Ecoboost wagon titanium business 2012
Re: Uusi Focus mk4 2018
Juu, kyllä olen ollut tyytyväinen. Toki auto on tottakai Mondeota pienempi ja sen huomaa ratin takana ja alustan liikkeistä varsinkin hieman jäisellä ja rikkonaisella tiellä. Hyvä auto tuo Vinkku-vookkus on...calculus kirjoitti:Oletko Pelimiäs ollut tyytyväinen Vignaleen yleisen laatunsa puolesta? Itsellä on ensi keskiviikkona vaihto edessä, meilläkin Mondeo vaihtuu Focukseen.
Mulla ei varmaan tule mitään sokkia ohituskiihtyvyyden kanssa, kun nykyisessä Mondeossa on 1.5 ecoboost, tosin manuaalina. Nelonen ennakoivasti silmään, lappu lattiaan ja 80-120 km/h menee tarpeeksi ripeästi. Todennäköisesti uuden Focuksen kanssa sama homma, manuaali myöskin, mutta hieman pirteämmin, kiitos suuremman tehon ja pienemmän painon.
Sähköisen takaluukun jätin tarkoituksella tehtaalle, kun ajattelin siinä olevan taas yhden talvikeleissä vika-alttiin osan. B&O soi kyllä koeajoautossa pienien säätöjen jälkeen mun mielestä paremmin (=tasapainoisemmin) kuin Sonyn 12 kaiuttimen systeemi Mondeossa ikinä.
Kaikkein suurin syy mulle valita Vignale oli se, että se on hiljaisin mahdollinen Focus. Käsittääkseni vastamelujärjestelmä toimii niin, että autossa on (ilmeisesti ainakin neljä) mikrofonia matkustajien korvan lähellä (katossa?) kuuntelemassa taustamelua, ja järjestelmä syöttää kaiuttimiin vastaavaa ääntä, mutta vaihe käännettynä siten, että ääniaallot kumoavat (osittain) toisensa matkustajien korvien seudulla. Sama idea kuin vastamelukuulokkeissa, mutta huomattavasti monimutkaisempi toteuttaa autossa kaiuttimien kautta. Käsittääkseni myös Vignalen laseissa on esim. Titaniumia parempi äänieristys.
Sync3:sen sain tänään jumiin tuossa kotipihalla kun aloin värkkäämään Wi-Fi päivitystsekkauksen kanssa. Se meni niin juntturaan että ei totellut mitään komentoja. Nooh, auto lukkoon ja varttitunniksi sisälle. Siinä ajassa se ilmeisesti resetoi jotenki tuon systeemin itse ja homma pelittää taas. Ihme homma.
Joo, selvittelin itsekin tuota vastamelutoimintoa ja en kyllä ole löytänyt minkäänlaisia mikrofooneja auton sisältä ellei ne sitten ole siinä taustapeilin kupeessa - tai sitten muuten vaan hyvin piilotettuna. Hiljainenhan tuo on mutta kyllä ainakin talvirengasäänet (nasta) kuuluvat sisälle. Tiiä sitte onko kusetusta koko ANC

Mutta mukavan möreät äänet tuossa autossa on kun sen räjäyttää käyntiin...oliskohan nekin tehty digitaalisesti ja kuuluu kaiuttimesta mörinä

Kulutuslukemat kyllä hieman huolettaa mutta vastahan tuolla on vähän alle pari tonnia ajettuna. Kattellaan jospa se siitä tasoittuisi.
Nyk. Focus 1.5 EcoBoost 182hp A8 Vignale Wagon -19
Ex. Mondeo 2.0TDCi 150hp A Titanium Wagon -16
Ex. Mondeo 2.0TDCi 150hp A Titanium Wagon -16
Re: Uusi Focus mk4 2018
Se on bensa-automaatti. Et sillä mihinkään ecolukemiin pääsekään, vaikka sekin on kovin suhteellinen asia.Pelimiäs kirjoitti:
Kulutuslukemat kyllä hieman huolettaa mutta vastahan tuolla on vähän alle pari tonnia ajettuna. Kattellaan jospa se siitä tasoittuisi.
Itsellä kun on ollu aikoinaan kolmekin raatovankkuria, elikkä 2000kg painavia bensakaseja niin kaikki niiden jälkeen tuntuu kulkevan höyryillä.

Re: Uusi Focus mk4 2018
Minkälaisiin lukemiin on alkutaipaleella päädytty? Koeajetuissa 150hv versioissa oli keskikulutukset seiskalla alkavia. Tää riittäis itelle.Pelimiäs kirjoitti: Kulutuslukemat kyllä hieman huolettaa mutta vastahan tuolla on vähän alle pari tonnia ajettuna. Kattellaan jospa se siitä tasoittuisi.
Nyk.: Ford Focus wagon ST-Line 1.5 A8 182hp
Ex: Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14
Ex: Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14
Re: Uusi Focus mk4 2018
Manuaali menee 5 alkaviin mutta jos automaatin ois saanu samaan hintaan olisin sen ottanut..Hjesko kirjoitti:Minkälaisiin lukemiin on alkutaipaleella päädytty? Koeajetuissa 150hv versioissa oli keskikulutukset seiskalla alkavia. Tää riittäis itelle.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Matka-ajossa näytti auton oma tietokone 5.7-5.9l ja kaupunkipyörityksessä lukema pyöriii 8 molemmin puolin.Hjesko kirjoitti:Minkälaisiin lukemiin on alkutaipaleella päädytty? Koeajetuissa 150hv versioissa oli keskikulutukset seiskalla alkavia. Tää riittäis itelle.
Sportti—asetusta on käytetty kuiteski maltillisesti

Nyk. Focus 1.5 EcoBoost 182hp A8 Vignale Wagon -19
Ex. Mondeo 2.0TDCi 150hp A Titanium Wagon -16
Ex. Mondeo 2.0TDCi 150hp A Titanium Wagon -16
Re: Uusi Focus mk4 2018
Voin kuvitella, että kesähelteellä on kans aika mukava laittaa auto valmiiksi käymään ja sisätilat jäähtymään, jos auto on koko päivän auringon paisteessa.Freeze kirjoitti:Auto napataan käyntiin lämpiämään etukäteen, koska ae on mukavuutta näin talvella. Tienvarresta kotiin kävelee kyytiporukan jättämänä 5 minuuttia, siinä ajassa ehtii jo lämmetä mukavasti.
Tesla Model Y Performance
Re: Uusi Focus mk4 2018
Itse olen ajanut pääsasiassa maantieajoa ja mittarissa on runsas 7000 km. Mitattu keskikulutus tasan 6.0 l/100km, ajotietokone näyttää. 5,9 l/100km (en ole nollannut kakkos ajotietokonetta lainkaan vielä). Kulutus kasvaa aika reippaasti kaupunkiajossa ja etenkin pakkaskeleillä.focst kirjoitti:Manuaali menee 5 alkaviin mutta jos automaatin ois saanu samaan hintaan olisin sen ottanut..
Ford Focus 1.5 EcoBoost 150 hv Titanium Wagon M6
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ensi viikoksi meneekin oma Focus sitten sinne ruostesuojaukseen ja keraamiseen pinnoitukseen. Mielenkiintoista nähdä vaikuttaako rengasmeluun tuo suojaus, jotkut on sanonu että hivenen vaimenee äänet, mikä ei ole huono asia ollenkaan. Ei sillä että Focus mitenkään erityisen äänekäs olisi verrattuna Mk4 Mondeoon.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Itsellä oli Octavia ennen ja kyllä nykyisessä Focussa kaikki äänet ovat huomattavasti hiljaisemmat (paitsi ehkä stereoiden ääniHMS77 kirjoitti:Ensi viikoksi meneekin oma Focus sitten sinne ruostesuojaukseen ja keraamiseen pinnoitukseen. Mielenkiintoista nähdä vaikuttaako rengasmeluun tuo suojaus, jotkut on sanonu että hivenen vaimenee äänet, mikä ei ole huono asia ollenkaan. Ei sillä että Focus mitenkään erityisen äänekäs olisi verrattuna Mk4 Mondeoon.

Re: Uusi Focus mk4 2018
Alkaa nyt oikeasti menemään käpy tuon FordPassin kanssa. Se kun ei vaan käynnistä enää autoa, herjaa vaan "auton käynnistäminen epäonnistui", tjsp.
Olen loggautunu ulos ja takas sisään, poistanu softan ja asentanu uudestaan, ei vaikutusta.
Todella tykkään tosta etäkäynnistyksestä ja käytän sitä joka kerta, niin ärsyttävää kun vaan lakkaa toimimasta.
Laitoinkin suoraan Fordille postia asiasta, katsotaan mitä ympäripyöreää vastaavat..
Olen kyllä valmis maksamaan tästä etäkäytöstä kun tämä ilmaisjakso päättyy, mutta siinä vaiheessa tuon softan toimivuus pitää parantua pirusti. Nyt tuntuu että sen on koodannu joku ensimmäisen vuoden opiskelija/kesäduunari..
Olen loggautunu ulos ja takas sisään, poistanu softan ja asentanu uudestaan, ei vaikutusta.
Todella tykkään tosta etäkäynnistyksestä ja käytän sitä joka kerta, niin ärsyttävää kun vaan lakkaa toimimasta.
Laitoinkin suoraan Fordille postia asiasta, katsotaan mitä ympäripyöreää vastaavat..
Olen kyllä valmis maksamaan tästä etäkäytöstä kun tämä ilmaisjakso päättyy, mutta siinä vaiheessa tuon softan toimivuus pitää parantua pirusti. Nyt tuntuu että sen on koodannu joku ensimmäisen vuoden opiskelija/kesäduunari..
Re: Uusi Focus mk4 2018
Miten tuo polttoainekäyttöinen lämmitin toimii muuten bensaversioiden kanssa? Tai tarkemmin kysymys kuuluu, että lähteekö lämmitin päälle, jos auton käynnistää suuremmalla pakkasella ilman esilämmitystä? Pelkona tässä on se, että lämmittää paljon lyhkäsiä pätkiä ja menee tukkoon ajan kanssa, jos tämä nyt tukkoon meneminen on ylipäätään niin yleistä kuin dieseleissä?
Meinasin ensin tilata ilman polttoainekäyttöistä lämmitintä, mutta kun nuo piuhavehkeet olisi tulleet melkein saman hintaisiksi jälkiasennettuina, niin en nähnyt järkeä jättää pois.
Meinasin ensin tilata ilman polttoainekäyttöistä lämmitintä, mutta kun nuo piuhavehkeet olisi tulleet melkein saman hintaisiksi jälkiasennettuina, niin en nähnyt järkeä jättää pois.
Nyk.: Ford Focus wagon ST-Line 1.5 A8 182hp
Ex: Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14
Ex: Insignia Country Tourer BiTurbo 4x4 -14
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ei ole samallaista karstoutumis ongelmaa kuin diesel lämmittimessä.. ja mittariston valikoista voi halutessaan ottaa pois päältä. Pystyy erikseen valitsemaan pelkän esilämmityksen tai myös ajonaikaisen lämmityksen.Hjesko kirjoitti:Miten tuo polttoainekäyttöinen lämmitin toimii muuten bensaversioiden kanssa? Tai tarkemmin kysymys kuuluu, että lähteekö lämmitin päälle, jos auton käynnistää suuremmalla pakkasella ilman esilämmitystä? Pelkona tässä on se, että lämmittää paljon lyhkäsiä pätkiä ja menee tukkoon ajan kanssa, jos tämä nyt tukkoon meneminen on ylipäätään niin yleistä kuin dieseleissä?
Meinasin ensin tilata ilman polttoainekäyttöistä lämmitintä, mutta kun nuo piuhavehkeet olisi tulleet melkein saman hintaisiksi jälkiasennettuina, niin en nähnyt järkeä jättää pois.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Vähän ehkä aiheen sivusta mutta tuohon dieselin karstajuttuun voi vaikuttaa myös omilla valinnoillaan. Käytän itse Nesteen uusiutuvaa dieseliä (my diesel) jonka myötä hiukkassuodattimen poltotkin tapahtuvat tosi harvoin. Tämän polton huomaa kabiiniin tulevasta krääsästä aika helposti. Uskoisin, että myös webasto pysyy puhtaampana. Euro 6d.temp luokan dieseli ja tuo Nesteen aine tankissa niin putkesta lentää pelkkiä kukkasia ja perhosia. 

Kuga PHEV ja Fiesta Active
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tosi "ailahtelevaa" on tuon FordPassin toiminta. Kaksi vuottahan tuon "toimimattomaan" FordPassin käyttö on ilmaistaHMS77 kirjoitti:Alkaa nyt oikeasti menemään käpy tuon FordPassin kanssa. Se kun ei vaan käynnistä enää autoa, herjaa vaan "auton käynnistäminen epäonnistui", tjsp.
Olen loggautunu ulos ja takas sisään, poistanu softan ja asentanu uudestaan, ei vaikutusta.
Todella tykkään tosta etäkäynnistyksestä ja käytän sitä joka kerta, niin ärsyttävää kun vaan lakkaa toimimasta.
Laitoinkin suoraan Fordille postia asiasta, katsotaan mitä ympäripyöreää vastaavat..
Olen kyllä valmis maksamaan tästä etäkäytöstä kun tämä ilmaisjakso päättyy, mutta siinä vaiheessa tuon softan toimivuus pitää parantua pirusti. Nyt tuntuu että sen on koodannu joku ensimmäisen vuoden opiskelija/kesäduunari..


Re: Uusi Focus mk4 2018
eikö Ford Pass ja netti ole eri asioita, eihän Ford Pass maksa mitään , vai 

Ford Focus Wagon 1.5 Active Ecoboost 182 A8 -21
Re: Uusi Focus mk4 2018
Maksaa sekin.6007 kirjoitti:eikö Ford Pass ja netti ole eri asioita, eihän Ford Pass maksa mitään , vai
FordPass maksaa.
Autosta jaettava netti maksaa.
Live-liikennetiedot maksaa.
Kaikista menee oma hintansa. FordPassin hintaa ei taida vieläkään olla Suomessa julkistettu. Jotain osviittaa varmaan saa FordPassin hinnasta, kun katsoo brittien hinnat £89 + VAT kahden vuoden tilauksesta. https://www.ford.co.uk/owner/owner-serv ... pport-faqs
Re: Uusi Focus mk4 2018
Ja ratti penkit ja muutkin lämmittimet menee päälle käynistettäessä puhelimella
Re: Uusi Focus mk4 2018
@Pelimiäs
Onko Vignalen pakoputkissa puskurissa muuten todellinen ulostulo vain oikealla puolella ja vasemmalla puolella tulppa? Huomioin seikan 150 hp koneella varustetussa esittelyautossa.
Hieman aina huvittanut esim. diesel-Octavia RS:ssä kyseinen kuvio, kun talvella höyryää vain toinen puoli. Toisaalta onhan monessa muussakin autossa E-sarjan Mersua myöten ollut puskurissa mukamas pakoputken päät ja todelliset ulostulot sitten jossakin puskurin alla. 
Edit: Ei sillä sinänsä ole mulle mitään erityistä merkitystä, mutta kaikki teennäinen kikkailu aina vähän ärsyttää.
Onko Vignalen pakoputkissa puskurissa muuten todellinen ulostulo vain oikealla puolella ja vasemmalla puolella tulppa? Huomioin seikan 150 hp koneella varustetussa esittelyautossa.


Edit: Ei sillä sinänsä ole mulle mitään erityistä merkitystä, mutta kaikki teennäinen kikkailu aina vähän ärsyttää.
Ajossa: Focus 1.5 Ecoboost 182 hp Vignale wagon M6 2019
Ex: Mondeo 1.5 Ecoboost wagon titanium business M6 2015
Ex: Mondeo 1.6 Ecoboost wagon titanium business 2012
Ex: Mondeo 1.5 Ecoboost wagon titanium business M6 2015
Ex: Mondeo 1.6 Ecoboost wagon titanium business 2012
Re: Uusi Focus mk4 2018
Juu, oikeassa olet. Vain oikealta kaasut ulos. Onhan tuo kyllä vähän huvittavaa mutta sitä se haluttu "design" teettää autosuunnittelijoiden pöydällä.calculus kirjoitti:@Pelimiäs
Onko Vignalen pakoputkissa puskurissa muuten todellinen ulostulo vain oikealla puolella ja vasemmalla puolella tulppa? Huomioin seikan 150 hp koneella varustetussa esittelyautossa.Hieman aina huvittanut esim. diesel-Octavia RS:ssä kyseinen kuvio, kun talvella höyryää vain toinen puoli. Toisaalta onhan monessa muussakin autossa E-sarjan Mersua myöten ollut puskurissa mukamas pakoputken päät ja todelliset ulostulot sitten jossakin puskurin alla.
Edit: Ei sillä sinänsä ole mulle mitään erityistä merkitystä, mutta kaikki teennäinen kikkailu aina vähän ärsyttää.
Nyk. Focus 1.5 EcoBoost 182hp A8 Vignale Wagon -19
Ex. Mondeo 2.0TDCi 150hp A Titanium Wagon -16
Ex. Mondeo 2.0TDCi 150hp A Titanium Wagon -16
Re: Uusi Focus mk4 2018
Täh, FordPass maksaa erikseen? LiveTrafficin ja Hotspotin ymmärrän, mutta mistä tuossa raakileen oloisessa FordPassissa pitäisi maksaa? Tuo ei tarjoa mitään mistä maksaisin erikseen. Etäkäynnistys ihan ok, mutta ilman pärjää vallan mainiosti jos siitä oikeasti pitää maksaa satkun vuodessa. Vaikka tuohon lisättäisiin webaston käynnistys niin ei tuolla hinnalla kiinnosta.
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
No eihän tuo nyt loputtoman kallis ole. Tuo brittien hinta on siis kahden vuoden tilaus. Verollinen hinta euroiksi käännettynä noin 62 €/vuosi eli noin 5 €/kk. Ei mielestäni paha, varsinkin jos sen webaston ohjauksen saisi vielä FordPassiin. Toki varmuutta Suomen hinnoista ei ole.Fixu kirjoitti:Täh, FordPass maksaa erikseen? LiveTrafficin ja Hotspotin ymmärrän, mutta mistä tuossa raakileen oloisessa FordPassissa pitäisi maksaa? Tuo ei tarjoa mitään mistä maksaisin erikseen. Etäkäynnistys ihan ok, mutta ilman pärjää vallan mainiosti jos siitä oikeasti pitää maksaa satkun vuodessa. Vaikka tuohon lisättäisiin webaston käynnistys niin ei tuolla hinnalla kiinnosta.
Kyllä itsellä ainakin paljon turhempaankin menee rahaa se 5€ kuukaudessa.