
Uusi Focus mk4 2018
Re: Uusi Focus mk4 2018
Aa joo, luin huonosti, ylempänä olikin "auto alkoi ilmoitella öljynvaihdon tarpeellisuudesta" eikä FordPass. Ehkä sitten vaan bensakoneissa tuo tieto 

Re: Uusi Focus mk4 2018
1.5 Dieselin öljynvaihtovälihän on 15tkm/1 vuosi. Varmaan vaan vähän turhan aikaseen muistutteleva huoltoilmaisin jos 10tkm kohdalla alkaa siitä huutelemaan.
Re: Uusi Focus mk4 2018
84% 5400km. Yllättävän iso ero rosenteissa...Fixu kirjoitti:77% @ 5800 km. Onko tää vaan joku bensakoneiden juttu?
Ford
Re: Uusi Focus mk4 2018
Varmaan koneen koko aiheuttaa jotain eroja. Ja kenties ajotyyli? Osaako joku kertoa millä mittareilla tietokone noita arvoja heittää? En kyllä runtua ole juuri autolle antanut.Hessu81 kirjoitti: 84% 5400km. Yllättävän iso ero rosenteissa...
Ajossa Ford Focus 1.5 EcoBoost A8 Titanium Wagon 2019
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Aiemmat autot:
Skoda Octavia 1.4 DSG Combi Elegance -15
Skoda Octavia 1.6 Combi Elegance -07
Ford Focus 1.6 -04
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kylmäkäynnistykset/käynnistykset, kaupunki/maantieajo, pätkä-/matka-ajo ja tietysti jos polkee kunnolla tai ajelee hillitymmin niin kyllä sillä on vaikutusta öljynvaihtoväliin.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Saattaa uudessa autossa olla tuo ensimmäinen öljynvaihto tulla vastaan nopeammin, kun uusi moottori hioutuu ja öljyn sekaan tulee enmmän epäpuhtauksia. Itse vaihdatin Fiestaani öljyt noin 2000 km jälkeen, autofirma kun teki vaihtotyön veloituksetta, vain öljy ja suodatin maksoivat. Kyllä uuteen autoon kannattaa tehdä ensimmäinen öljynvaihto 1000-2000 km:n jälkeen, vaikka merkkivalot eivät syttyisikään.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä on ikävä lukea tätä uuden Focuksen viestiketjua. En taida kyllä tätä uutta painosta hankkia. Tuupattu täyteen kaikenlaista "hienoa" tekniikkaa ja softaa että ei taida Fordin insinööritkään hallita tuotostaan.
Ja tietäen huollon, joka pyörittelee silmiään ja lupailee että tulossa on korjaukset. Neuvoo ajelemaan ylimääräistä motarilla 30 min isommilla kierroksilla ja ei vaikutusta....ei helvetti. Maksaako ne nuo suodattimenpoltto bensat. Kun auto myyty niin loppuu suurin kiinnostus asiakkaaseen.Takuukorjaukset aika nihkeästi toteutettu, ei oikein jakseta ja osata perehtyä asiaan ja tehdään niinkuin vasemmalla kädellä. Niistä ei sitä rahaa taloon tule. Asiakas ravaa huollossa ja viat ei korjaannu. Sama kyllä taitaa olla useammalla merkillä.
Muistakaa että tämäkin vuoden tuotos maksaa yli 30k€. Saako rahalle vastinetta?
Ja tietäen huollon, joka pyörittelee silmiään ja lupailee että tulossa on korjaukset. Neuvoo ajelemaan ylimääräistä motarilla 30 min isommilla kierroksilla ja ei vaikutusta....ei helvetti. Maksaako ne nuo suodattimenpoltto bensat. Kun auto myyty niin loppuu suurin kiinnostus asiakkaaseen.Takuukorjaukset aika nihkeästi toteutettu, ei oikein jakseta ja osata perehtyä asiaan ja tehdään niinkuin vasemmalla kädellä. Niistä ei sitä rahaa taloon tule. Asiakas ravaa huollossa ja viat ei korjaannu. Sama kyllä taitaa olla useammalla merkillä.
Muistakaa että tämäkin vuoden tuotos maksaa yli 30k€. Saako rahalle vastinetta?

kattokaiteet hopea, tummennukset ja avaimeton järjestelmä, Parking pack 2,
peruutuskamera, navigaattori, ratinlämmitin, roiskeläpät edessä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Saa vastinetta..ei ainakaan tossa 1.5ecoboostissa ole ollut mitään isompaa. Muutama softa ongelma jotka selviää kun saa päivitykset tehtyä. Hyviä puolia on niin paljon että ei pikku viat harmita..Jhy80 kirjoitti:Kyllä on ikävä lukea tätä uuden Focuksen viestiketjua. En taida kyllä tätä uutta painosta hankkia. Tuupattu täyteen kaikenlaista "hienoa" tekniikkaa ja softaa että ei taida Fordin insinööritkään hallita tuotostaan.
Ja tietäen huollon, joka pyörittelee silmiään ja lupailee että tulossa on korjaukset. Neuvoo ajelemaan ylimääräistä motarilla 30 min isommilla kierroksilla ja ei vaikutusta....ei helvetti. Maksaako ne nuo suodattimenpoltto bensat. Kun auto myyty niin loppuu suurin kiinnostus asiakkaaseen.Takuukorjaukset aika nihkeästi toteutettu, ei oikein jakseta ja osata perehtyä asiaan ja tehdään niinkuin vasemmalla kädellä. Niistä ei sitä rahaa taloon tule. Asiakas ravaa huollossa ja viat ei korjaannu. Sama kyllä taitaa olla useammalla merkillä.
Muistakaa että tämäkin vuoden tuotos maksaa yli 30k€. Saako rahalle vastinetta?
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Omassa 1.0 EB 125hp M6 farkku Trendissä ei mitään ongelmia. Webastot, B&O, Technology pack, ei myöskään näiden lisävarusteiden kanssa ongelmia.
Pirun kätevä vaihdekepin vieressä oleva pysäköintitutkien Enable/Disable nappi, nopsaan saa pois parkkitutkat piipittämästä jos ei aikaa putsata jäästä.
Pirun kätevä vaihdekepin vieressä oleva pysäköintitutkien Enable/Disable nappi, nopsaan saa pois parkkitutkat piipittämästä jos ei aikaa putsata jäästä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Rahalle vastinetta? Toiset saa ja toiset ei - kuten elämässä aina.
Näillä foorumeilla merkistä riippumatta tahtoo olla sellainen piirre, että ei tänne niitä hyviä kokemuksia juuri kerrota. Sitten kun oma verenpaine kohoaa tarpeeksi omalle kohdalle osuneista haasteista niin tunnukset foorumille kaivetaan esiin viimeistään siinä vaiheessa. Toiset jaksaa ottaa stressiä (tai viihdyttää itseään) jopa muiden ongelmista ja mikäs siinä, ihmisiä on monenlaisia.
Taitaa olla Suomessakin jo tuhansia oikein tyytyväisiä uuden focuksen omistajia jotka eivät täällä ole kirjoittelemassa.
Tämän isomman dieselin kanssa ollut oikein mukava ja hauska syksy ja alkutalvi. Ei huolenhäivää ja ajaminen on hauskaa. Eli taidan saada vastinetta rahalle.
Näillä foorumeilla merkistä riippumatta tahtoo olla sellainen piirre, että ei tänne niitä hyviä kokemuksia juuri kerrota. Sitten kun oma verenpaine kohoaa tarpeeksi omalle kohdalle osuneista haasteista niin tunnukset foorumille kaivetaan esiin viimeistään siinä vaiheessa. Toiset jaksaa ottaa stressiä (tai viihdyttää itseään) jopa muiden ongelmista ja mikäs siinä, ihmisiä on monenlaisia.
Taitaa olla Suomessakin jo tuhansia oikein tyytyväisiä uuden focuksen omistajia jotka eivät täällä ole kirjoittelemassa.
Tämän isomman dieselin kanssa ollut oikein mukava ja hauska syksy ja alkutalvi. Ei huolenhäivää ja ajaminen on hauskaa. Eli taidan saada vastinetta rahalle.
Kuga PHEV ja Fiesta Active
Re: Uusi Focus mk4 2018
Oikeen tyytyväinen olen ollut uuteen Focukseen,kaikki on pelannut loistavasti,hyvä hiljainen auto ajella 

Re: Uusi Focus mk4 2018
Terve
Eli autona uusi Focus, kilometrejä 500. Kun vakionopeuden säädin päällä niin jarrua pitää painaa melko kunnolla että pudottaa vakkarin pois päältä. Entisessä, tosin manuaali, pudotti vakkarin pois päältä heti kun vähän jarrua hipaisi. Nyt jarrua pitää oikeasti painaa. CAN napista kyllä pudottaa vakkarin päältä heti. Onko ominaisuus vai toimiiko väärin?
Eli autona uusi Focus, kilometrejä 500. Kun vakionopeuden säädin päällä niin jarrua pitää painaa melko kunnolla että pudottaa vakkarin pois päältä. Entisessä, tosin manuaali, pudotti vakkarin pois päältä heti kun vähän jarrua hipaisi. Nyt jarrua pitää oikeasti painaa. CAN napista kyllä pudottaa vakkarin päältä heti. Onko ominaisuus vai toimiiko väärin?
Ford Focus 1.5 A8 Titanium wagon 2019
Re: Uusi Focus mk4 2018
Hienoa, jos kuluttajat kokevat saavansa rahalle vastinetta.
Asioita hyvä välillä kärjistää, niin saa keskustelua aikaiseksi. Kyllä näistä foorumeista hyötyä on, koska täältä kuluttaja saa tietoonsa tuotteen vikoja ja osaa sitten paremmin vaatia liikkeeltä asioita. Myyjätkään ei voi kaikkea yrittää salailla koska ostajat rupeaa olemaan ihan hyvin perillä tuotteista nykyään, jos haluaa. Kivointahan olisi vain lukea tyytyväisiä kokemuksia.
Nämä kyseiset viat mitä nyt focusessa on olisi pitänyt olla saada poistettua ennen julkaisua, siitä varmaan kaikki samaa mieltä. Mutta näin se menee vähän joka alalla, tuote viimeistellään kuluttajalla. Odotan vielä ennenkuin harkitsen meneväni kaupoille.

Nämä kyseiset viat mitä nyt focusessa on olisi pitänyt olla saada poistettua ennen julkaisua, siitä varmaan kaikki samaa mieltä. Mutta näin se menee vähän joka alalla, tuote viimeistellään kuluttajalla. Odotan vielä ennenkuin harkitsen meneväni kaupoille.

kattokaiteet hopea, tummennukset ja avaimeton järjestelmä, Parking pack 2,
peruutuskamera, navigaattori, ratinlämmitin, roiskeläpät edessä.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Periaatteessa Ford on ihan hyvä auto. Varmaan jokaisessa uudessa autossa on lastentauteja.focst kirjoitti: Saa vastinetta..ei ainakaan tossa 1.5ecoboostissa ole ollut mitään isompaa. Muutama softa ongelma jotka selviää kun saa päivitykset tehtyä. Hyviä puolia on niin paljon että ei pikku viat harmita..
Fordin kohdalla ongelman tekee itse valmistaja ja varsinkin maahantuoja toimitusjohtaja mukaan lukien(myös myyjä). Ketään ei pätkän vertaa
kiinnosta asiakas enää siinä vaiheessa kun auto on ostettu tai varsinkin luovutettu. Jälkimarkkinointi, sitä ei ole.
Asiakas jätetään oman onnensa nojaan, joskus jopa vaarallisten, ongelmien kanssa. Näitä on myös uudessa Focuksessa.
Tietoa korjauksista et saa, aikatauluista ei tiedä kukaan tai ainakaan niitä ei kerrota. Asiakasta kohdellaan kuin ruttoa kun uskaltaa vaatia
30 t€ rahoille vastinetta. Mitään ei kerrota ellet osaa kysyä oikeaa asiaa, ja usein silloinkin vastaus on "ei kellään muulla koskaan missään ole..."
vaikka samaa vikaa on tiedossa laajalti.
Jos merkkiliikkeet, ja varsinkin maahantuoja, edes hiukan panostaisi. Pahoittelisi että "sori vikoja on, mutta ne korjataan pian" eikä yrittäisi vaan laittaa päätä pensaaseen, moni asiakas olisi paljon tyytyväisempi.
Mutta kun kaikin keinoin yritetään vain luistaa velvotteistaan ja kaataa vielä kulut asiakkaalle, useampi kuin vain minä on ostanut sen
viimeisen Fordin. Uutta Fordia en enää koskaan osta koska minä en halua olla mikään ilmainen koekaniini joka maksaa siitä että saa ravata auton kanssa takuukorjauksissa. Käytetyn (1-2 vuoden ikäisen) voisin ostaa ellei maahantuoja toimitusjohtajineen olisi erittäin asiakasvastainen toiminnassaan.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Mistä tuo tieto löytyy? Huoltokirjaa selasin niin sieltä katsoin että 20tkm/1 vuosi.. Milloin tuo on muuttunut?HMS77 kirjoitti:1.5 Dieselin öljynvaihtovälihän on 15tkm/1 vuosi. Varmaan vaan vähän turhan aikaseen muistutteleva huoltoilmaisin jos 10tkm kohdalla alkaa siitä huutelemaan.
Ford Focus 1.5 Ecoblue Titanium A8 Wagon -18
Ex:
Ford Focus 1.6 Trend X Wagon -06
Ford Escort 1.6 Sedan -98
Ex:
Ford Focus 1.6 Trend X Wagon -06
Ford Escort 1.6 Sedan -98
Re: Uusi Focus mk4 2018
Tänään Focus kävi toisen kerran huollossa moottorin vikavalosta. Sanoivat kalibroineensa moottorin ohjauksen. Mitä sitten tarkoittaakaan. Ainakin vikavalo taas poissa.
Ajaessa takaisin töihin niin tasa-arvoisessa risteyksessä tuli auto vasemmalta ja osui autoni vasempaan etukulmaan. Ei pahoja vaurioita tullut, puskuri hieman pois paikoiltaan lokasuojassa lommo ja jonkin verran naarmuja. No seuraavaksi sitten kolari korjaukseen.
Ajaessa takaisin töihin niin tasa-arvoisessa risteyksessä tuli auto vasemmalta ja osui autoni vasempaan etukulmaan. Ei pahoja vaurioita tullut, puskuri hieman pois paikoiltaan lokasuojassa lommo ja jonkin verran naarmuja. No seuraavaksi sitten kolari korjaukseen.

Re: Uusi Focus mk4 2018
Huoltovihko sanoo kaikille uusille Focuksille 30tkm/1 vuosi. Ainakin tuo oli ympyröity meitsin kupongissa. Täytynee kysyä marmorilla mihin tietoon voisi luottaa kun on niin kovin montaa tietoa liikkeellä. Ehkä ne siellä tietää. Joku liikkeellä ollut torni kertoo jotta pienemmässä dieselissä olisi lyhyempi väli johtuen kovasta pakokaasujen takaisinkierrätyksestä, vältelty siis adblueta. Tai sitten ei. Ei ole helppoa ei.Peksi. kirjoitti: Mistä tuo tieto löytyy? Huoltokirjaa selasin niin sieltä katsoin että 20tkm/1 vuosi.. Milloin tuo on muuttunut?
Kuga PHEV ja Fiesta Active
Re: Uusi Focus mk4 2018
1.5tdci on ollut kokoajan toi 15tkm/1 vuosi.Peksi. kirjoitti: Mistä tuo tieto löytyy? Huoltokirjaa selasin niin sieltä katsoin että 20tkm/1 vuosi.. Milloin tuo on muuttunut?
2.0tdci 30tkm/1 vuosi.
Bensakoneet 30tkm/2 vuotta.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
1.5 TDCi on 15 tkm/1 vuosi, mutta 15 tkm välein vaihdetaan vain öljyt. Näin ainakin meille myyjä väitti. Varsinainen huolto on sitten aina 30 tkm välein.focst kirjoitti: 1.5tdci on ollut kokoajan toi 15tkm/1 vuosi.
2.0tdci 30tkm/1 vuosi.
Bensakoneet 30tkm/2 vuotta.
Re: Uusi Focus mk4 2018
15tkm välein huolto, joka toinen näytti olevan lähinnä tarkastushuolto ja 30tkm oli myös raitisilmansuodatin ja enemmän tarkastuksia..toasti kirjoitti: 1.5 TDCi on 15 tkm/1 vuosi, mutta 15 tkm välein vaihdetaan vain öljyt. Näin ainakin meille myyjä väitti. Varsinainen huolto on sitten aina 30 tkm välein.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä, 15 tkm välein viedään huoltoon, mutta huolto-ohjelmaan 15 tkm ja sen kerrannaisilla (jotka eivät ole myös 30 kerrannaisia) ei kuulu käytännössä muuta kuin öljynvaihto. Etiksestä nämä näkee. 15, 45, 75, ... ajomäärillä on käytännössä vain öljynvaihto. Näyttäisi öljynvaihdon lisäksi renkaiden tarkistus ja tuulilasin, pyyhkimien ja pesimien tarkistus.focst kirjoitti: 15tkm välein huolto, joka toinen näytti olevan lähinnä tarkastushuolto ja 30tkm oli myös raitisilmansuodatin ja enemmän tarkastuksia..
Re: Uusi Focus mk4 2018
Kyllä veit sanat suustani, 100% samaa mieltä kanssasi !Arski54 kirjoitti: Periaatteessa Ford on ihan hyvä auto. Varmaan jokaisessa uudessa autossa on lastentauteja.
Fordin kohdalla ongelman tekee itse valmistaja ja varsinkin maahantuoja toimitusjohtaja mukaan lukien(myös myyjä). Ketään ei pätkän vertaa
kiinnosta asiakas enää siinä vaiheessa kun auto on ostettu tai varsinkin luovutettu. Jälkimarkkinointi, sitä ei ole.
Asiakas jätetään oman onnensa nojaan, joskus jopa vaarallisten, ongelmien kanssa. Näitä on myös uudessa Focuksessa.
Tietoa korjauksista et saa, aikatauluista ei tiedä kukaan tai ainakaan niitä ei kerrota. Asiakasta kohdellaan kuin ruttoa kun uskaltaa vaatia
30 t€ rahoille vastinetta. Mitään ei kerrota ellet osaa kysyä oikeaa asiaa, ja usein silloinkin vastaus on "ei kellään muulla koskaan missään ole..."
vaikka samaa vikaa on tiedossa laajalti.
Jos merkkiliikkeet, ja varsinkin maahantuoja, edes hiukan panostaisi. Pahoittelisi että "sori vikoja on, mutta ne korjataan pian" eikä yrittäisi vaan laittaa päätä pensaaseen, moni asiakas olisi paljon tyytyväisempi.
Mutta kun kaikin keinoin yritetään vain luistaa velvotteistaan ja kaataa vielä kulut asiakkaalle, useampi kuin vain minä on ostanut sen
viimeisen Fordin. Uutta Fordia en enää koskaan osta koska minä en halua olla mikään ilmainen koekaniini joka maksaa siitä että saa ravata auton kanssa takuukorjauksissa. Käytetyn (1-2 vuoden ikäisen) voisin ostaa ellei maahantuoja toimitusjohtajineen olisi erittäin asiakasvastainen toiminnassaan.
Re: Uusi Focus mk4 2018
Hyvin sanottu kyllä ja potuttaa teidänkin puolestanne kun tietää miten asiat ovat menneet Fordin kanssa. Käsi pitäisi nousta virheen merkiksi - joo mokattiin ja nyt tämä laitetaan kuntoon.
Mitenkään Fordin toimintaa puolustamatta - Itselläni on menossa nyt 17. uutena hankittu kulkuneuvo. Olen ostanut viimeisen Volkswagenin, BMW:n, Peugeot:in, Opel:in, Skoda:n, Audin, Seatin ja Volvon. Tuohon yllä kerrottuun tarinaan voisi siis laittaa lähes minkä tahansa valmistajan näinä aikoina. Alkaa itseltä kohta loppua kiinnostavat merkit mutta sitten taitaakin olla jo aika siirtyä pirssin takapenkille. En nyt osaa sanoa mikä valmistaja olisi käsi pystyssä virheen merkiksi kun ongelmia tulee - voihan niitä olla mutta itsellä on tullut vastaan lähinnä näitä Fordin kaltaisia. Kolmas Ford vasta menossa mutta ne muutamat pikkujutut on laitettu mukisematta kuntoon kun asiallisesti on keskustellut. Annan vielä siis mahdollisuuden neljännelle jos tuuri jatkuu yhtä hyvänä - vaikka kyllä se äkkiä voi kääntyä.
Mitenkään Fordin toimintaa puolustamatta - Itselläni on menossa nyt 17. uutena hankittu kulkuneuvo. Olen ostanut viimeisen Volkswagenin, BMW:n, Peugeot:in, Opel:in, Skoda:n, Audin, Seatin ja Volvon. Tuohon yllä kerrottuun tarinaan voisi siis laittaa lähes minkä tahansa valmistajan näinä aikoina. Alkaa itseltä kohta loppua kiinnostavat merkit mutta sitten taitaakin olla jo aika siirtyä pirssin takapenkille. En nyt osaa sanoa mikä valmistaja olisi käsi pystyssä virheen merkiksi kun ongelmia tulee - voihan niitä olla mutta itsellä on tullut vastaan lähinnä näitä Fordin kaltaisia. Kolmas Ford vasta menossa mutta ne muutamat pikkujutut on laitettu mukisematta kuntoon kun asiallisesti on keskustellut. Annan vielä siis mahdollisuuden neljännelle jos tuuri jatkuu yhtä hyvänä - vaikka kyllä se äkkiä voi kääntyä.
Kuga PHEV ja Fiesta Active
-
- Viestit: 21
- Liittynyt: 23 Loka 2018 18:28
- Paikkakunta: Lahen seutu
Re: Uusi Focus mk4 2018
Dadaa, tänään se tapahtui, mittarissa vain 281 km kun kuuluisa punainen varoitus ilmestyiNuuskamuikkunen72 kirjoitti:...
Nimi. Hiukkassuodattimen varoitusta odotellassa



Työmatka on 11 km suuntaansa, muuten on ajettu tämän vajaan viikon aikana kerran 80 km yhteen suuntaan ja kerran 30km lenkki.
Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2019 5-ov M6
Re: Uusi Focus mk4 2018
Eilen minut haukuttiin pystyyn Fordin sisäpiiristä ja väitettiin ettei hiukkassuodattimessa ole mitään vikaa. Se pitää vaan ajamalla puhdistaa kun ilmoitus tulee.Nuuskamuikkunen72 kirjoitti: Dadaa, tänään se tapahtui, mittarissa vain 281 km kun kuuluisa punainen varoitus ilmestyi. Vedinköhän foorumin pohjat tuolla km-lukemalla?
![]()
![]()
Työmatka on 11 km suuntaansa, muuten on ajettu tämän vajaan viikon aikana kerran 80 km yhteen suuntaan ja kerran 30km lenkki.
Tieto tuli henkilöltä jonka mielestäni "pitää" tuo asia tietää. Ellei hän tiedä, asiat Fordilla on vielä huonommin kuin oletin. Eli huonosti taitaa asiat olla.
Olisin kopioinut tekstin myös tänne, mutta "sensuuri" kerkes ensin
