Nonnii... Olen katsellut tuollaista TIGgiä omaan käyttöön:
http://shop.jforce.fi/product/22/everla ... -tig-250ex
Ja ne kysymykset

, tiedän kyllä koneen ominaisuudet paperilla, eli näkyy olevan etu- ja jälkikaasut, soft startit ja jälkihiivutukset, joita oon käyttäny Kemppiläisten kanssa hitsaillessa, niin ei tuu sauman loppuun kraateria jne.. mutta onko kellään käytännön kokemuksia kyseisestä koneesta? Lähinnä mietityttää onko esim, valokaaren hallinta ihan sieltä ja syvältä eli onnistuuko ns. pienen sauman teko ohkaseen matskuun vai pärskiikö valokaari niin kuin 70-luvun huoltamattomassa esabissa?
Toki kempiltä löytyisi muutamaa satasta kalliimmalla DC-tiggi pulssilla, mutta silläpä ei voi sitten alumiinia hitsata, ja useimmat nyky autot kuitenkin alkaa olla alu-ö-pohjalla, and so on, joten sille AC-puolellekin olisi varmasti käyttöä.
Tuossa everlastissä on kyllä AC ihan ookoo säädöillä ja jotkut ilmesesti ihan hyvällä menestyksellä hitsanneet, mutta mua askarruttaa siis se että hitsaako tuolla tarkkaa pientä/kapeaa saumaa just ohuisiin levyihin?
Saa jakaa kokemuksia

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER