Sähköpeilit talvella
Sähköpeilit talvella
Kertokaa hyvät ihmiset, miten automaattisesti kääntyvät sähkötoimiset sivupeilit saa pois päältä? Mondeo 2,0 TDCi 140 PShift Titanium Wagon, 2012. Tänä aamuna auto jääkuorrutteen peitossa, ja peili alkoi kettuilemaan eikä toiminut kun oven avasin. Haluan laittaa peilin sivuun tarvittaessa itse, ettei hajoa pakkasilla koko roska.
-
Re: Sähköpeilit talvella
juuri tuota ittekkin ihmetelly moisia peilejä,eivät ole Suomen talveen suunnitellut,turhia toimintoja.
Eipä tuommoisia mulla ole mutta luulen että jos niitä joku sähkömoottori kääntää niin eipä niitä saa itte mennä vääntelemään,ainoastaan vois saada pois toimimasta kun sulakkeen tms irrottaa,eriasia on mitä sitten tietoboxit sanoo? ehdottaako vikaa...
Eipä noita muitakaan sähkösäätösiä osia voi käsin käytää
Eipä tuommoisia mulla ole mutta luulen että jos niitä joku sähkömoottori kääntää niin eipä niitä saa itte mennä vääntelemään,ainoastaan vois saada pois toimimasta kun sulakkeen tms irrottaa,eriasia on mitä sitten tietoboxit sanoo? ehdottaako vikaa...
Eipä noita muitakaan sähkösäätösiä osia voi käsin käytää
Eiköhän tuo toiminto fordilla saada ohjelmoitua pois sopivaa rahasummaa vastaan...

Entiset

Saa ohjelmoitua pois mutta en tiedä tekeekö Ford sitä. Samoten start/stopin saa ohjelmoitua pois.
Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium STW -16
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04
Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04
Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
-
Kummaa nykyaikana kun aian kaikki pitää tietokoneella ohjelmoida pois päältä/päälle enää ei katkasioihin voida luottaa... sillon ei mokomia ongelmia edes olisikaan kun voisi ihan napistä kääntää pois/päälle.
Kuinkahan paljon on pitäny insinöörin noitakin miettiä ennen ku on se ahaa lamppu syttyny heh.
Kuinkahan paljon on pitäny insinöörin noitakin miettiä ennen ku on se ahaa lamppu syttyny heh.
Ainakin omassa uudessa Titanium -Foccarissa tuo löytyy jo valikosta, onneksi.
Mutuna sanoisin, että jos purkaa vähän peilin/oven rakenteita/suojuksia ja nyppäsee/leikkaa piuhat irti niin ei toimi enää sähköisesti..älä tee tätä kotona...Kämänen kirjoitti:Kertokaa hyvät ihmiset, miten automaattisesti kääntyvät sähkötoimiset sivupeilit saa pois päältä? Mondeo 2,0 TDCi 140 PShift Titanium Wagon, 2012. Tänä aamuna auto jääkuorrutteen peitossa, ja peili alkoi kettuilemaan eikä toiminut kun oven avasin. Haluan laittaa peilin sivuun tarvittaessa itse, ettei hajoa pakkasilla koko roska.

Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
-
Jep mutta ois kiva tietää herjaako tietokone sitten jotain...noo ei ole tuommosta että voi kotona kokeillakkaan,muutenhan sitä sitte voiskin.
Mulla on 2015 Tourneo Connect ja tarttis kans saada peilit pysymään auki. Ohjekirjan mukaan ne on sulakkeen F25 takana, mutta paskat. Edelleen peilit lepattaa..