Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli kestääkö sierran taka-akseli hiekkapuhallusta? ajattelin puhaltaa kaikki takapään osat, ja joko massata, tai massata ja maalata kyseiset irtoavat osat murikkaa myöten...?!
kyllä kai nyt akselit on tarpeeksi järeitä..
maalarinteippiä kun laitat johonkin kohtaan niin huomaat ettei oikein siihen pure..metalli kyllä kiillottuu..
Vetää niihin alustanosiin sen sellaisen kivenisku "massan" jota vedetään esim autojen kylkiin/helmoihin ja sitten maalaa, tai jos oikeen näyttelyvehkeen tekee niin sen massan voi hioa tasaisesksi, eli vähän sellaista kitin tapaista mutta joustavaa yms, tiedätte varmaan
No miksi niitä akseleita sitten edes hiekkapuhaltamaan
Jos hiekkapuhaltaa ja vetää vaan maalin päälle niin ei montaa kuukautta kestä varsinkaan jos sorateitä ajelee kun kivet hakkaa sen maalin pois ja sitten taas ruostuu ja vuoden päästä siitä akselista ei edes näe että sille on mitään tehty
oon kyllä nähny puhki ruostuneen taka-akselin tällä foorumilla, en muista kenen auto se oli, mutta kolmi ovisesta viistoperä sierrasta on kyse punainen väriltään valokuvia oli monesta paikasta auton taka-akselista...
Siinä kohtaa missä kivet ja sorasuihku hinkkaa ja hakkaa ei kestä mikään kuin aikansa alustan kun oikein ruiskuttaa massalla niin kestää se aikansa,sitten taas paikkailee kun alkaa poistua.
Normi katukäyttöauton alustaa ei kyllä saa kestämään ikuisuutta jos meinaa talvellakin ajella,aina se jostain ruostuu,nykyajan sinkityistä ym pelleistä ei ole itsellä mitään kokemuksia niistä saa toiset kertoilla.
ilman suojauksia sai ainakin entisajan autot paalikuntoon muutamassa vuodessa.