Kiitos. Reipas olen ollut aina ja olen edelleen, mutta poika en ole ollut koskaan. Hyviä löylyjä.tursas kirjoitti: No joo, olet reipas poika, hyvää jatkoa myös kaikille muille ilmaisen auton ajajille..., pitää lähteä saunaan..

Kiitos. Reipas olen ollut aina ja olen edelleen, mutta poika en ole ollut koskaan. Hyviä löylyjä.tursas kirjoitti: No joo, olet reipas poika, hyvää jatkoa myös kaikille muille ilmaisen auton ajajille..., pitää lähteä saunaan..
Tilattu 19.3, saapui myyjälle 9.5.Fiestailija kirjoitti:Saa nähdä kauan omassa viipyy. 19.3 tilattu
Ei vielä 18.5 tietoa luovutus päivästä, saa nähdä kauan vielä.....mikki osmo kirjoitti:Uusi ecosport tilattu 25.1.2018, toimitusaika tuntematon (noin 3-4kk)
Myyjä ilmoittelee kun toimitusaika varmistuu
Oma toimitusaika piti olla kesäkuun puolella. Vielä auton ollessa liikkeen pihalla, näytti myyjän kone toimitusaikaa vasta 2viikon päähän.nestori2 kirjoitti:Jälleenmyyjillä lienee aina etukäteistilauksessa(siis ilman tilaussopimusta) autoja, joita sitten vielä voidaan räätälöidä varusteilla, joita asiakas haluaa.Kauppiaalla siis on arvio olemassa, miten paljon jotain automallia myydään. Oma tilaus 20/3, jos olisi hieman tinkinyt varusteita, olisi saanut nopeammin. Minulla nahkaverhoilu oli asia, josta olisi pitänyt tinkiä, jotta auto tulisi nopeammin. Firmoilla on myös autoja, jotka saa heti, jos vaan varusteet tyydyttävät.
Oli liikkeen pihassa jo 19.8, luovutushuoltoineen saatiin auto tänään kotio.tsun-tee kirjoitti:Focus Active3 tilattu kokolailla kaikilla varusteilla 28.6.2018, arvoitu valmistuksen aloitus Kölnissä 20.7, ja toimitus 18.8/elokuun loppuun mennessä.