
Kuinka helppo on irroittaa escorti koelaudan muovi osat?
Kuinka helppo on irroittaa escorti koelaudan muovi osat?
Kuinka helppo on irroittaa escorti koelaudan muovi osat? Eli siis ne mitkä on siin mittarin ympärillä ne mustat. Miten ne irtoaa kun mä ajattelin piristää vähän sisä puoleltakin
Kyseessä on siis 92 esko.

en ole vielä ehtinyt tätä minun 92:sta pahemmin räpläämään, mutta uskoisin että on sitten niin helppoa kuin pierun päästäminen.
jos yhtään on samaa kuin vanhemmassa, niin pitäis melkein lähteä kun otat sen ratin takana olevan muovin pois ja avaat mittariston yläpuolelta ja alapuolelta ruuvit. ja sit vedät pois. ehkä joudut sen kolikkolokerin ottamaan irti. eli vedä siitä "etuseinästä" itseesi päin.
mutta kun alat ottamaan sitä pois niin katso ensin mihin se ottaa kiinni, jos ottaa esim. juuri tuohon ratin takana sijaitsevaan muovi osaan niin ota irti. ja siitä pikkuhiljaa. kaikki ruuvit pois mitä siinä irrotettavassa kappaleessa on ja sitten kokeilet lähteekö. jos ei niin yritä taas katsoa mistä se ottaa kiinni.
kyllä se siitä.
jos yhtään on samaa kuin vanhemmassa, niin pitäis melkein lähteä kun otat sen ratin takana olevan muovin pois ja avaat mittariston yläpuolelta ja alapuolelta ruuvit. ja sit vedät pois. ehkä joudut sen kolikkolokerin ottamaan irti. eli vedä siitä "etuseinästä" itseesi päin.
mutta kun alat ottamaan sitä pois niin katso ensin mihin se ottaa kiinni, jos ottaa esim. juuri tuohon ratin takana sijaitsevaan muovi osaan niin ota irti. ja siitä pikkuhiljaa. kaikki ruuvit pois mitä siinä irrotettavassa kappaleessa on ja sitten kokeilet lähteekö. jos ei niin yritä taas katsoa mistä se ottaa kiinni.
kyllä se siitä.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Juuri noin tein itsekkin miten Volmari neuvoi, eli kaikki mahdolliset ruuvit irti ja eikun kokeilemaan irroittamista.
Eikä se ole kovin hankalasti kiinnitetty, eli helppo homma irrottaa.
Itselläni ei riittänyt enää uskallusta purkaa mittaristoa irti, sillä mittarinpohjat pitäisi vielä vaihtaa.
Eikä se ole kovin hankalasti kiinnitetty, eli helppo homma irrottaa.
Itselläni ei riittänyt enää uskallusta purkaa mittaristoa irti, sillä mittarinpohjat pitäisi vielä vaihtaa.

Escort 1.8 CLX vm.93