Fiestaa ostamassa.
Fiestaa ostamassa.
Pahoittelut jos aiheesta on keskuteluja aiemmin, en löytänyt nopeasti vilkaistuna sopivaa ketjua johon jatkaa.
Tarkoituksena on ostaa uusikorinen 5ovinen Fiesta. Muutamia kysymyksiä ennen mahdolliseen Ford-leiriin siirtymistä.
-Onko käytännön kulutuksessa eroa vanhemman 1,6l 120hp ja 1,0l ecoboostin välillä? Luin esim. täältäkin, että tuo 1,0l ecoboot ei olisi niin pihi kuin annetaan ymmärtää. Auto olisi tarkoitus hankkia manuaalina, joskaan powershift ei ole pois suljettu (automaatin "viat" pelottaa ja siksi manuaalivaihteinen).
-Onko äänieristykseen tehty muutoksia vuosien varrella? Kävin ajamassa eilen v. 2015 alle 10tkm ajettua ecoboostia ja oli mukavan hiljainen pikkuautoksi, mutta onko vuoden 2012 1,6l yhtä hiljainen?
-Onko vuoden 2012 ja 2013 mallien välillä muita merkittävimpiä eroja, kuin etupuskuri/keula ja mittariston väri?
Kiinnostaisi enemmän tuo hieman vanhempi 1,6l, koska hieman pelottaa ostaa käytetty pikkuturbo. Myös ostohinta on n. kolme tonnia vähemmän, joskin autotkin pari vuotta vanhempia.
Katselin ajettuja kilometrejä ja ei noilla myynnissä olevilla ecoboosteilla ole vielä hirveästi menty(niin no, eipä pikkuautoa osta jos ajelee enemmän). Eli jos ostan nyt 40-50tkm ajetun ecoboostin ja kolmen vuoden päästä sillä on ajettu lähemmäksi satatuhatta, niin onko edessä isompia remontteja? Tuntuisi turvallisemmalle ostaa ehkä hieman enemmän ajettu vapari kuin pikkuturbo.
Voi olla että on ennakoluuloa ja kokemuksen puutetta.
Pyysin tarjouksen uudesta Ecoboostista ja hinta oli kilpailukykyinen verrattuna käytettyihin. Uudessa olisi lisäksi pitkä takuu ja ei tarvitsisi murhehtia sen kummemmin. Mutta hinta nousee kuitenkin yli budjetin ja tuntuisi vähän hassulta "maksaa Fiestasta" 18t€, (kalliimpi kuin perheen "ykkösauto").
Tarkoituksena on ostaa uusikorinen 5ovinen Fiesta. Muutamia kysymyksiä ennen mahdolliseen Ford-leiriin siirtymistä.
-Onko käytännön kulutuksessa eroa vanhemman 1,6l 120hp ja 1,0l ecoboostin välillä? Luin esim. täältäkin, että tuo 1,0l ecoboot ei olisi niin pihi kuin annetaan ymmärtää. Auto olisi tarkoitus hankkia manuaalina, joskaan powershift ei ole pois suljettu (automaatin "viat" pelottaa ja siksi manuaalivaihteinen).
-Onko äänieristykseen tehty muutoksia vuosien varrella? Kävin ajamassa eilen v. 2015 alle 10tkm ajettua ecoboostia ja oli mukavan hiljainen pikkuautoksi, mutta onko vuoden 2012 1,6l yhtä hiljainen?
-Onko vuoden 2012 ja 2013 mallien välillä muita merkittävimpiä eroja, kuin etupuskuri/keula ja mittariston väri?
Kiinnostaisi enemmän tuo hieman vanhempi 1,6l, koska hieman pelottaa ostaa käytetty pikkuturbo. Myös ostohinta on n. kolme tonnia vähemmän, joskin autotkin pari vuotta vanhempia.
Katselin ajettuja kilometrejä ja ei noilla myynnissä olevilla ecoboosteilla ole vielä hirveästi menty(niin no, eipä pikkuautoa osta jos ajelee enemmän). Eli jos ostan nyt 40-50tkm ajetun ecoboostin ja kolmen vuoden päästä sillä on ajettu lähemmäksi satatuhatta, niin onko edessä isompia remontteja? Tuntuisi turvallisemmalle ostaa ehkä hieman enemmän ajettu vapari kuin pikkuturbo.
Voi olla että on ennakoluuloa ja kokemuksen puutetta.
Pyysin tarjouksen uudesta Ecoboostista ja hinta oli kilpailukykyinen verrattuna käytettyihin. Uudessa olisi lisäksi pitkä takuu ja ei tarvitsisi murhehtia sen kummemmin. Mutta hinta nousee kuitenkin yli budjetin ja tuntuisi vähän hassulta "maksaa Fiestasta" 18t€, (kalliimpi kuin perheen "ykkösauto").
Re: Fiestaa ostamassa.
Jos tuota kulutusta vertaillaan niin spritmonitorista saanee melko oikean kuvan:
2008-2012
1.6 (120hv)
Keskimäärin 7,14 l/100km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
2013-
1.0 (ecoboost 125hv)
Keskimäärin 6,62 l/100km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Eli todellisuudessa muutosta ei ole ihan niin paljon tapahtunut kuin ford lupasi. Eiköhän tuokin ole aika riippuvainen omasta ajotavasta ja olen kyllä kuullut että tuolla litrasella pääsee lähemmäs viittä litraa kun yrittää.
Faceliftissä on vissiin parannettu ainakin ohjaustehostinta, kun se alkuperäisessä mallissa oli ilmeisesti aika tunnottoman kevyt.
Itse varmaan ostaisin kyllä ecoboostin kun hintaero tuntuu olevan aika pieni noiden välillä.
2008-2012
1.6 (120hv)
Keskimäärin 7,14 l/100km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
2013-
1.0 (ecoboost 125hv)
Keskimäärin 6,62 l/100km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Eli todellisuudessa muutosta ei ole ihan niin paljon tapahtunut kuin ford lupasi. Eiköhän tuokin ole aika riippuvainen omasta ajotavasta ja olen kyllä kuullut että tuolla litrasella pääsee lähemmäs viittä litraa kun yrittää.
Faceliftissä on vissiin parannettu ainakin ohjaustehostinta, kun se alkuperäisessä mallissa oli ilmeisesti aika tunnottoman kevyt.
Itse varmaan ostaisin kyllä ecoboostin kun hintaero tuntuu olevan aika pieni noiden välillä.
Viimeksi muokannut Laquel, 29 Kesä 2016 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Fiestaa ostamassa.
E: ei mitään
Viimeksi muokannut Laquel, 29 Kesä 2016 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Fiestaa ostamassa.
Miten muistan, jostain lukeneeni että tuollaisen 1.0 elinkaari on 250tkm.
Perheessä on tuollainen 1.0 ecoboosti ja rullattu 5-vuotta. Ei mitään vikaa. Ihan kelpo auto.
Tosin autolla on ajettu nätisti ja pidetty, kuin kukkaa kämmenellä. Kaikenhan saa rikki, jos vaan haluaa. Ajotapoja ja käyttäjiä on yhtä monta, kuin pojalla on tyttöystäviä teinivuosina.
Perheessä on tuollainen 1.0 ecoboosti ja rullattu 5-vuotta. Ei mitään vikaa. Ihan kelpo auto.
Tosin autolla on ajettu nätisti ja pidetty, kuin kukkaa kämmenellä. Kaikenhan saa rikki, jos vaan haluaa. Ajotapoja ja käyttäjiä on yhtä monta, kuin pojalla on tyttöystäviä teinivuosina.
Re: Fiestaa ostamassa.
Käytiin koeajamassa uutta Fiestaa powershift automaatilla. Kyllähän tuo on mukava peli ajella ja laatikko tuntui pelaavan moottorin kanssa yhteen hyvin. Yllättävän ripeää menoa oli kaupunkipyörittelyssä.
Manuaaleja enempi käytettynä myynnissä olevat nuo halvimmat ecoboostit. Uudella powershiftillä hinta nousee kyllä yli 20€.
Edit.
Tai no, eihän nuo automaatit ollu juurikaan kalliimpia, kun tuostakin huomioisi tuon tonnin kesäalen ja jos vielä saisi jokusen satasen suoran kaupan alennusta, kun ei vaihtoautoa ole.
www.nettiauto.com/ford/fiesta/8017474 Jotenkin "hirvittää" kun 50tkm ajettu ja takuuta ei enää ole. Vaikka mulla ollut autot pääsääntöisesti 100-200tkm ajettuja, mutta olleet isolla vaparikoneella ja manuaaleja, niin on pärjännyt pelkillä kulutusosilla tarvittaessa.

Manuaaleja enempi käytettynä myynnissä olevat nuo halvimmat ecoboostit. Uudella powershiftillä hinta nousee kyllä yli 20€.

Edit.
Tai no, eihän nuo automaatit ollu juurikaan kalliimpia, kun tuostakin huomioisi tuon tonnin kesäalen ja jos vielä saisi jokusen satasen suoran kaupan alennusta, kun ei vaihtoautoa ole.
www.nettiauto.com/ford/fiesta/8017474 Jotenkin "hirvittää" kun 50tkm ajettu ja takuuta ei enää ole. Vaikka mulla ollut autot pääsääntöisesti 100-200tkm ajettuja, mutta olleet isolla vaparikoneella ja manuaaleja, niin on pärjännyt pelkillä kulutusosilla tarvittaessa.
Re: Fiestaa ostamassa.
Taitaahan tuossa olla Ford Protect -takuu, kai se jotain turvaa antaa.Astor kirjoitti: http://www.nettiauto.com/ford/fiesta/8017474 Jotenkin "hirvittää" kun 50tkm ajettu ja takuuta ei enää ole.
"Ford Protect-takuu voimassa 24.9.2017 asti tai 100 000 Km"
Re: Fiestaa ostamassa.
Joo, niinpäs olikin. Tosin vaan reilun vuoden enää voimassa, mutta tyhjää parempi sekin. En lukenu lisätiedot -osiota kun hinnan/ajomäärän mukaan noita katsoin nopeasti.ReijoM kirjoitti: Taitaahan tuossa olla Ford Protect -takuu, kai se jotain turvaa antaa.
"Ford Protect-takuu voimassa 24.9.2017 asti tai 100 000 Km"
Re: Fiestaa ostamassa.
No tuli ostettua/varattua 2/-15 paistettu ecobuusti manuaalilla, sattu hinta, varusteet (kahdet alut, lämmittimet, sadetunnistin, p-tutka), yms. natsaamaan, niin tälläinen ratkaisu tällä kertaa. Tiistaina näkee sitten millainen kapistus tuli hommattua kun tulee kotia. Päätöksessä oli melkeimpä ratkaisevana tehdastakuu joka voimassa -18 keväälle ja moottorin/voimansiirron jatkotakuu tämän päälle (en muista mihin asti se oli voimassa).
Re: Fiestaa ostamassa.
Onneksi olkoon uudesta Fiestasta. Varmasti matka taittuu. Itse kolmen Mondeon joukosta pistin 99 vuotisen 1.8n eläkkeelle ja ostin vm 12 Fiestan 1.6 koneella ja totuttelen pikkuauton rattiin. Tuntuu kokoaan suuremmalta ja on kyllä mainio peli ajella. Keskikulutus näyttää 1 000 ajokilometrin jälkeen lukemia 5.8l. Ei siis paha.
Re: Fiestaa ostamassa.
No tuo auto tuli eukolle ja kovasti tuntuu tykkäävän. Halusi pienen auton, vaikka kaksi alle kouluikäistä ja pari pientä koiraa. Mutta lähinnä kaupassa käyntiä ja välillä vajaan 100km siirtymiä. Ajaa asiansa. Toinen auto kuitenkin on, millä saa tavaraa yms. liikkeelle paremmin ja reissut tehtyä.
Itekin välillä päässyt "uuden" Fiestan rattiin, niin onhan se näppärä kaupungissa ja hyvä ajettava noin pieneksi autoksi. Maantiellä kaipaisi enemmän tehoa (itellä ollu aina tehokkaita autoja), mutta pärjää tuollakin.
Ei taida uskaltaa ohjelmoida, että takuu ei lopu? Vai onko sellaista ohjelmaa, mitä merkkiliike ei myöhemmin löydä kun tarvii huollossa käyttää tai joku särkyy?
Itekin välillä päässyt "uuden" Fiestan rattiin, niin onhan se näppärä kaupungissa ja hyvä ajettava noin pieneksi autoksi. Maantiellä kaipaisi enemmän tehoa (itellä ollu aina tehokkaita autoja), mutta pärjää tuollakin.
Ei taida uskaltaa ohjelmoida, että takuu ei lopu? Vai onko sellaista ohjelmaa, mitä merkkiliike ei myöhemmin löydä kun tarvii huollossa käyttää tai joku särkyy?
-
- Viestit: 176
- Liittynyt: 28 Touko 2008 19:23
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Fiestaa ostamassa.
Jos kyseessä on 125 hv versio, niin ainakin siihen löytyy Mountunelta pientä päivitystä, joka säilyttää takuunkin. Aika maltillinen muutos numeroiden perusteella tosin: -> 135hv / 214Nm. Veikkaan, että todellisuudessa päivitys tuntuisi kuitenkin suuremmalta.
https://www.mountunestore.com/collectio ... iesta-1-0t
Vaikka ei kyseessä 125 hv malli olisikaan, niin voisi siitä huolimatta kannattaa kysellä Porista Auto Oy Vesa-Matilta. Ja kyllähän noita muutkin Ford-liikkeet asentelee, mutta tuolla kenties vahvin kokemus tässä maassa.
https://www.mountunestore.com/collectio ... iesta-1-0t
Vaikka ei kyseessä 125 hv malli olisikaan, niin voisi siitä huolimatta kannattaa kysellä Porista Auto Oy Vesa-Matilta. Ja kyllähän noita muutkin Ford-liikkeet asentelee, mutta tuolla kenties vahvin kokemus tässä maassa.
Re: Fiestaa ostamassa.
100hp malli kyseessä.
Pitääpä kysäistä tuolta jos rupeaa enemmän polttelemaan saada pikkuisen piristystä.
Pitääpä kysäistä tuolta jos rupeaa enemmän polttelemaan saada pikkuisen piristystä.
Re: Fiestaa ostamassa.
Myös superchipsin bluefin laitteella tapahtuva tuunaus on ollut ainakin brittiläisten foorumien mukaan aikaa menestyksekästä. Sieltä saa tohon 100hp malliinkin 140hp ja vääntöä 245nm ja tuolla laittella saa myös itse palautettua tehtaan ohjelmiston mutta en sitten tiedä nähdäänkö huollossa että on ollut tuo viritys päällä. Olis myös kiva tietää kuinka paljon tossa fordin omassa red/black 140hp versiossa on osissa eroa näihin 100/125hp versioihin koska jos ne ovat pääosin identtisiä niin luulis tuollaisen virityksen kestävän ihan hyvin. Ainakaan noilla foorumeilla ei ole nähnyt juuri raporttia että tuon takia olisi jotain mennyt rikki.
http://www.mybluefin.co.uk/search?make= ... riant=2866
http://www.mybluefin.co.uk/search?make= ... riant=2866
Re: Fiestaa ostamassa.
Olen hankkimassa EcoBoost 1.0L -koneella varustettua Fiestaa joko 100HV tai 125HV versiona:
Varsin monella myynnissä olevalla yksilöllä on ajettu jo lähemmäs 100 tkm. Onko tuo paljon tuollaiselle pienelle ahdetulle "vajaasylinteriselle" motille...? Moottorin suunnittelijahan on sitä mieltä että sen pitäisi kestää noin 240 tkm ilman suurempia ongelmia, mutta onko tästä eli ko. moottorin kestävyydestä jo ihan käytännön kokemuksia? Mikä mahtaa olla kyseisen padan arka paikka, eli mikä kohta tullee ensinnä vaatimaan remonttia?
Entä onko kyseisessä Fiesta MK7,5 -mallissa joitakin yleisesti tiedossa olevia ongelmakohtia joihin tulisi erityisesti kiinnittää huomiota?
Varsin monella myynnissä olevalla yksilöllä on ajettu jo lähemmäs 100 tkm. Onko tuo paljon tuollaiselle pienelle ahdetulle "vajaasylinteriselle" motille...? Moottorin suunnittelijahan on sitä mieltä että sen pitäisi kestää noin 240 tkm ilman suurempia ongelmia, mutta onko tästä eli ko. moottorin kestävyydestä jo ihan käytännön kokemuksia? Mikä mahtaa olla kyseisen padan arka paikka, eli mikä kohta tullee ensinnä vaatimaan remonttia?
Entä onko kyseisessä Fiesta MK7,5 -mallissa joitakin yleisesti tiedossa olevia ongelmakohtia joihin tulisi erityisesti kiinnittää huomiota?
Re: Fiestaa ostamassa.
Tulipa hommattua tuommoinen ja hiukan vähemmän ajettu yksilö.
Aika vähäiseltä vaikuttaa kuitenkin tietämys tästä asiasta tällä foorumilla.
Aika vähäiseltä vaikuttaa kuitenkin tietämys tästä asiasta tällä foorumilla.
-
- Uusi foorumilla
- Viestit: 1
- Liittynyt: 02 Syys 2017 12:59
Re: Fiestaa ostamassa.
Avopuoliso kävi vaihtamassa itselleen uuden karhean 2014 vuosimallin fiestan litrasella 100hp ecoboost moottorilla ja powershift vaihteistolla. Autolla ei käytännössä ollut ajettu juuri mitään, alle 1500 km kun oli koeajolle lähtenyt. Nyt autolla on n kuukauden aikana rullailtu mittariin reilu 4t kilometriä.
Hyvä peli ajella noinkin pieneksi autoksi ja ei tuolla kyllä jalkoihin jää tuolla liikenteessä. Ennemmin tuntuu risteyksistä lähdettäessä muut tulevan takavalot edellä vastaan... ja hätäiset enakkoasenteiset edellepyrkijät yllättyvät...
Alkuun tosin ohjaus vaati totuttelu, tuntui että autoa sai olla kokoajan ohjaamassa että sai suoraan menemään. Mutta ilmeisesti se johtui ohjauksen herkkyydestä ja ajan kannssa on "sormiherkkyys " tottunut autoon ja enää ei tunnu siltä että auto sen kummemmin tarvitsisi paimentaa.
Vaihteistokin pelaa huomaamattomasti, vaihteen vaihtoa ei huomaa oikeastaan muualta kuin kierroslukumittarista. Joskus vastaavanlaisella vaihteistolla olevia autoja tullut koeajettua eikä niissä se vaihteen vaihto ole ollut mitenkään hienovaraista. Tosin ei se sellaista ole kaikissa ns "mehulaatikoissakaan". Joskus tosin risteyksissä tms jossa ensin joutuu hiljentämän vauhtia ja pysähtymättä lähtee kiihdyttämään tuntuu kuin vauhteisto hieman epäröisi. Arvelen sen johtuvan siitä että vaihteistossa on valmiina seuraavaksi vaihteeksi väärä vaihde ja epäröinnin tunne tulee siitä että seuraavan vaihteen vaihto viivästyy tästä syystä hieman.
Vakionopeuden säädin autosta puuttuu, ja alkuun tuntui että nopeutta ei tahdo millään sada pysymään laillisuuden rajoissa mutta siihenkin alkaa hijalleen oppia. Tosin auton omistaja tuntuu edelleen olevan sitä mieltä tuo vakkarin puute on auton suurin vika jolle pitäs jotain tehdä
Roiskeläpät pitäs autoon hankkia ainakin eteen. Sen verran näkyy helmoissa heti eturenkaiden takana olevan kiven hakkaumia.
Keskikulutus meidän ajossa on ollut 5,8l/100km keskinopeuden ollessa 66km/h. Ja näyttäs pitävän aikalailla paikkansa. Joissakin autoissa kokemuksen mukaan kulutusmittari saattaa valehdella jopa 2l todellisuutta pienemmän kulutuksen.
Aika näyttää sitten millainen auto tämä on kestävyyden ja luotettavuuden kannalta. Hyvää ainakin lupaisi kokemukset mitä tältä foorumilta on lukenut, valitettavasti tieto vain tahtoo olla hajallaan. Samoissa keskusteluissa sekaisin puhutaan fiestoista ja focuksista eikä aina kirjoittaja ole edes mainunnut kummasta autosta hän kirjoittaa.
Hyvä peli ajella noinkin pieneksi autoksi ja ei tuolla kyllä jalkoihin jää tuolla liikenteessä. Ennemmin tuntuu risteyksistä lähdettäessä muut tulevan takavalot edellä vastaan... ja hätäiset enakkoasenteiset edellepyrkijät yllättyvät...

Alkuun tosin ohjaus vaati totuttelu, tuntui että autoa sai olla kokoajan ohjaamassa että sai suoraan menemään. Mutta ilmeisesti se johtui ohjauksen herkkyydestä ja ajan kannssa on "sormiherkkyys " tottunut autoon ja enää ei tunnu siltä että auto sen kummemmin tarvitsisi paimentaa.
Vaihteistokin pelaa huomaamattomasti, vaihteen vaihtoa ei huomaa oikeastaan muualta kuin kierroslukumittarista. Joskus vastaavanlaisella vaihteistolla olevia autoja tullut koeajettua eikä niissä se vaihteen vaihto ole ollut mitenkään hienovaraista. Tosin ei se sellaista ole kaikissa ns "mehulaatikoissakaan". Joskus tosin risteyksissä tms jossa ensin joutuu hiljentämän vauhtia ja pysähtymättä lähtee kiihdyttämään tuntuu kuin vauhteisto hieman epäröisi. Arvelen sen johtuvan siitä että vaihteistossa on valmiina seuraavaksi vaihteeksi väärä vaihde ja epäröinnin tunne tulee siitä että seuraavan vaihteen vaihto viivästyy tästä syystä hieman.
Vakionopeuden säädin autosta puuttuu, ja alkuun tuntui että nopeutta ei tahdo millään sada pysymään laillisuuden rajoissa mutta siihenkin alkaa hijalleen oppia. Tosin auton omistaja tuntuu edelleen olevan sitä mieltä tuo vakkarin puute on auton suurin vika jolle pitäs jotain tehdä

Roiskeläpät pitäs autoon hankkia ainakin eteen. Sen verran näkyy helmoissa heti eturenkaiden takana olevan kiven hakkaumia.
Keskikulutus meidän ajossa on ollut 5,8l/100km keskinopeuden ollessa 66km/h. Ja näyttäs pitävän aikalailla paikkansa. Joissakin autoissa kokemuksen mukaan kulutusmittari saattaa valehdella jopa 2l todellisuutta pienemmän kulutuksen.
Aika näyttää sitten millainen auto tämä on kestävyyden ja luotettavuuden kannalta. Hyvää ainakin lupaisi kokemukset mitä tältä foorumilta on lukenut, valitettavasti tieto vain tahtoo olla hajallaan. Samoissa keskusteluissa sekaisin puhutaan fiestoista ja focuksista eikä aina kirjoittaja ole edes mainunnut kummasta autosta hän kirjoittaa.
Re: Fiestaa ostamassa.
^ meillä on ollut vm-14 fiesta titanum 80 hv moottorilla uudesta asti. Kilsoja kertynyt vajaa 50 tkm. Lisänä on vakkari, automaatti-ilmastointi ja tuulilasin lämmitys. Nyt menossa vaihtoon uuteen fiestaan joulun maissa, mutta hyvin tämä on toiminut, kerran vuodessa määräaikaishuolettu. Ainoa ylimääräinen toimenpide oli viime huollossa vaihdetut nivelet (en tiedä mitkä tarkalleen) mutta nekin menivät takuuseen. Kyllä uskallan suositella 

Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
Re: Fiestaa ostamassa.
Mulla ollut nyt viikon vuokra-autona tuollainen 125hp ecoboosti (-15) ja on kyllä sairaan hauska auto ajella, kapeita vuoristoserpentiinejä kun painelee ylös alas, niin ei voi kuin hymyillä ja leikkiä olevansa A. Vatanen! Fiesta on niin paljon kevyempi kuin focus, että tehot piisaa paljon paremmin! Ainoa mikä pelottaa, on jarrujen toimivuus +35 asteen lämpötilassa, kun alamäessä on pakko kiihdyttää mutkien välissä...
Ajossa:
Volvo XC40 T2 -21
Volvo XC60 D4 AWD Polestar -14
Exät:
3x Escort, 4x Fiesta, 1x F-150, 3x Sierra iS,
1x Mondeo V6, 1x Ka, 8x Focus, 1x Transit 1x Kuga +5x Volvo
Volvo XC40 T2 -21
Volvo XC60 D4 AWD Polestar -14
Exät:
3x Escort, 4x Fiesta, 1x F-150, 3x Sierra iS,
1x Mondeo V6, 1x Ka, 8x Focus, 1x Transit 1x Kuga +5x Volvo