Tästä aiheesta löytyy infoa joka puolelta, täältä sekä esim UK foorumeilta. Eli kun olen tällänen ei mitään työkaluja eikä taitoa äijä niin noitten kaikkien mahdollisten vikojen etsintä saatikka korjaus ei onnistu kuin Fordilla. En edes uskailla arvailla mitä mahtas maksaa

Sen olen saanut selville, että ainakin se boksi joka ohjaa imuläppiä taitaa toimia koska se vetää sen etummaisen 3 pytyn läppien vivun noilla kierroksilla auki. Voi olla ettei se toisen 3 pytyn puoli toimi, tanko irti tms,,,
Ostin auton kesällä 2017, vuosimalli 2000, ajettu ostaessa 115 tkm nyt 118 tkm, ollut samalla papalla uudesta asti joka neuvoi ettei kierroksia tarvii koskaan käyttää yli 2500 rpm

Eli voi olla lievää karstaa siellä / täällä
Kysyisin nyt Guruilta onko se pakko korjata ? Mäkin pärjää noilla alle 4500 kiekoilla loistavasti, mitään muuta käyntihäiriötä ei ole kuin tuo, eli jos kiihdyttäessä / N asennossa automaatti nostaa kiekat tonne lukemiin lyö ihan kun rajoittimen päälle.
Eli onko mitään haittaa tulevaisuudessa jos jättää korjaamatta ?