Tuli kaikki nuo hilppeet soittimen mukana, jolloin myös rattinapit toimii ja myös se anteenin adapterikin tuli mukana.
Tuo mikin asentaminen nyt on aika simppeli, koska ei tartte kun käyttää ovitiivistettä irti sen verran, että saa verhoilua raotettua paikaltaan. Mutta tässä soittimessa itsessäänkin on ilmeisesti joku mikki, koska testain googlen puheohjausta ennen mikin asentamista ja se toimi. Ajattelin mikin kuitenkin asentaa, koska ohjeet näin vaati
Se GPS-antenni kannattaa laittaa hyvään paikkaa sinne kojelaudan sisälle (ohjeessa paikka), että saa paikannustiedon nopeasti. Ekaksi jätin soittimen taakse ja eikä meinannut millään löytää satelliittejä.
Kannattaa testata ensiksi, että pidät vaikka set + tai - nappia pohjassa ja kääntelet rattia tietenkin suljetulla alueella ajaen

ja jos potkasee pois vakkarin, niin silloin vika todennäköisesti spiraalissa.
Ehkä haastavin osuus oli tuossa rattispiraalin vaihdossa airbägin irroitus, koska joutuu peilin kanssa ähräämään jousia. Loputhan on simppeliä ruuvien irrottelua. Kannattaa heti ottaa se ylempi muovi pois rattiakselilta (2 klipsillä pelkästään kiinni jotka pääsee painamaan rattia kääntelemällä), niin näkee bäksiä pitävät jouset paremmin. Alemman muovin joutuu ruuvaamaan (2 ruuvia) irti, että pääsee spiraalin johtoon käsiksi. Spiraali itsessään kiinni kahdella liittimellä kiinni rattimoduulissa, josta lähtee kampeamalla irti.
Kannattaa vaan muistaa kattoo, että missä asennossa ratti on, kun sen ottaa irti. Ratti on pultilla kiinni, jossa 24mm kanta. Niin ja tietysti akun kenkä myös irti. Youtubesta löytyy myös hyviä videoita aiheeseen liittyen.
Ostin käytettynä spiraalin romikselta, koska hartikaisella pyytivät yli 200 euroa pelkästä spiraalista

ja eivätkä luovuttaneet edes varaosanumeroa tälle, koska epäili että menen ostamaan ebaysta

Muistaa vaan tarkistaa käytetystä, että spiraali on keskitetty ratin kierroksien mukaan ja tähän on spiraalin kylessä ohjeet keskittämisen/kierroslukujen tarkistamiseen.
Itsellä oli spiraalin osanumero 6G9T-14A664-BE