Focus 1.6 -05 ongelma
Focus 1.6 -05 ongelma
Autoon uusittiin tehostajan letku vuotaneen tilalle mutta nyt ei tehosta lämpimänä kuin kierroksilla. Onko kuinka kranttuja mitä öljyä laitettu? Nyt jotain varaosaliikkeen myymää punaista automaattiloota öljyä. Öljy vaahtoaa säiliössä myös... voiko pelkkä öljy olla tehostamattomuuden syy? Vai oisko pumppu loppu?
Re: Focus 1.6 -05 ongelma
No väärä öljy saattaa tuhota tiivisteet ...
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Re: Focus 1.6 -05 ongelma
No ongelma on nyt se ettei tehosta. Saa kaupata tehostimen pumppua jos joltain ehjä löytyy.
Re: Focus 1.6 -05 ongelma
Jos olet sen nesteen ostanut niin että myyjä etsii sinulle tietokoneelta oikean öljyn rekisterinumeron/auton tietojen perusteella on nesteen myyvä liike vastuussa aiheuttamastaan viasta 
Jos öljy vaahtoaa säiliössä niin siellä voi olla vielä vuoto jossain koska saa imupuolelta ilmaa pumppuun.

Jos öljy vaahtoaa säiliössä niin siellä voi olla vielä vuoto jossain koska saa imupuolelta ilmaa pumppuun.
Re: Focus 1.6 -05 ongelma
Punasta on omassa nollakutosessakin aina ollut ja toimii. Tulihan se nyt ilmattua remontin jälkeen? Monissa vehkeissä ohje ainakin on että etupyörät ylös, koneet käyntiin ja jokusen kerran rattia hissukseen laidasta toiseen. Ja yksi mahdollisuushan ois sitten kai vielä että remontissa on päässyt öljyä hihnoille ja luistaa sitten sen takia. Moniurathan eivät erityisesti ulvo luistaessaan eikä varsinkaan öljyttynä, joten totakin kuvioita voisi tarkastella.
Aina kannattaa yrittää ensin etsiä remontille maksaja, olkoon sitten varaosamyyjä, autokauppias tai jalankulkija jota joutui väistämään terävällä ohjausliikkeellä. Aina enemmän jää sitten tavaraa omaan kukkaroon.
Aina kannattaa yrittää ensin etsiä remontille maksaja, olkoon sitten varaosamyyjä, autokauppias tai jalankulkija jota joutui väistämään terävällä ohjausliikkeellä. Aina enemmän jää sitten tavaraa omaan kukkaroon.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/