Focus MK1 nykii kiihdyttäessä etenkin 3-vaihteella
Focus MK1 nykii kiihdyttäessä etenkin 3-vaihteella
Eli Focus nykii kiihdytettäessä, ykkösellä ei vielä huomaa, kakkosella vähän ja kolmosella enemmän. Vikakoodit luettu, cylinder 1 misfire ja cylinder 4 misfire. Eli todennäköisesti tulpat tai sytytyspuolapaketti tai molemmat vaihtoon. Olisko jollain kokemusta että kumpi on todennäköisempi MK1 Focuksissa vai kannattaako vaihtaa molemmat? 1.6 litran Zetecillä.
Ford Focus mk1 2002 Ghia sedan
(ex) Ford Mondeo mk2 1997 sedan
(ex) Ford Mondeo mk2 1997 sedan
Re: Focus MK1 nykii kiihdyttäessä etenkin 3-vaihteella
Puolia menee paljon..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Re: Focus MK1 nykii kiihdyttäessä etenkin 3-vaihteella
Puolalle ääni täältäkin. Myös tulpanjohdot tekee tuote samaa, jos on kuluneet. Paras kun vaihdat sekä puolan, johdot että tulpat.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Re: Focus MK1 nykii kiihdyttäessä etenkin 3-vaihteella
Kiitoksia vastauksista. Tulpat ja puola on jo tilattu.
Ford Focus mk1 2002 Ghia sedan
(ex) Ford Mondeo mk2 1997 sedan
(ex) Ford Mondeo mk2 1997 sedan
Re: Focus MK1 nykii kiihdyttäessä etenkin 3-vaihteella
Laitetaan nyt tämä keissi kiinni ja todetaan, että puolat hoitivat homman, mutta vaihdoin sitten tulpatkin kun ne tuli ostettua.
Ford Focus mk1 2002 Ghia sedan
(ex) Ford Mondeo mk2 1997 sedan
(ex) Ford Mondeo mk2 1997 sedan