Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkäs jälki asennettua ruiskua masentelen. Kolot suuttimille on kairattu, sähköt sun muut luultavasti kytketty oikein kipinä löytyy ja bensaa tulee jopa käymään hörähtää Sit alkoki ongelmatkun käy 30-60 sec sitte alkaa pätkimään, kierrokset nousee ja sammuu missään vaiheessa ei oikein vastaa kaasun. Mites nyt nuo imusarjan ilmaa haukkaavat reiät tulisi tukkia/käyttää??? Jarrutehostajan olen ruuvvannut kiinni oikeaan paikkaan. Kaasuläppäkotelon alla on tulpattu joku letkun pätkä.Sitten siellä näytti olevan ns pohjassa pari reikää jossa on kierteet mitä nämä ovat, jotain tuentoja vartenko näytti kyllä menevän imusarjan sisälle asti
Pystytkö laittamaan vaikka kuvaa konepellin alta, että mikä tilanne? Itse tein saman konversion vuonna nakki ja peruna, mutta mielellään jaan tietoa aiheesta
Onko esim. paineensäätimen alipaineletku kiinni kaasuläpän alapuolella olevassa lähdössä? Se toinen lähtö lähtökaasuläpän alla on "turha", ilmeisesti liittyy MAP-anturiin (jota Sierra- asennuksessa ei tarvita), kun Scorpiossa sille joku tarkoitus taitaa olla.
Katselin tuota sinun prokkista nii aloin miettimään itsekkin pitäisikö tukea tuo imusarja vai kestääköhän ilman tukea, tiiviste saattaa antautua ehkä tiheämmin eikai se runko mihinkään halkea ?
Elikkäs nyt on saatu sierra käymään, mutta kovin isoilla kierroksilla käy 2-3 tuhatta ei ole vielä varvikelloa vahvistamassa korva kuuloa. Nyt epäilen ajoituksen olevan sekaisin
Tuossa vielä nuo ajotus merkit, jakajan asento on omituinen ?? vaiko ei
Kuvia netistä selailin että kampuran ajoitus kuuluisi olla tuossa ekassa viivassa onko siis hampaan sivussa remmi
edit. Sen verran vielä tein tutkimustyötä, että kun nokka-akselin nuoli kohtaa pisteen silloin ykkösen mäntä on ykk kohdassa tulpan reiästä kurkkimalla käsin
tonto1994 kirjoitti:
Kuvia netistä selailin että kampuran ajoitus kuuluisi olla tuossa ekassa viivassa onko siis hampaan sivussa remmi
On sivussa, tuo merkki (se syvin/paksuin ura hihnapyörässä) pitää olla sen "osoittimen" kohdalla.
tonto1994 kirjoitti:
Katselin tuota sinun prokkista nii aloin miettimään itsekkin pitäisikö tukea tuo imusarja vai kestääköhän ilman tukea, tiiviste saattaa antautua ehkä tiheämmin eikai se runko mihinkään halkea ?
Tuki lähinnä sen takia ettei joudu imusarjan pinnapultit niin lujille.
Katsoin vielä noita kuvia, niin sulla näkyy olevan Boschin jakaja, joten onhan sulla myös ulkoinen TFI-moduuli asennettu johonkin...? Siis se musta rasia jossa 6-pinninen liitin.
Nuo imusarjan alta tukkimasi lähdöt ottaisin takaisin käyttöön, niistä kun pitäisi lähteä letkut pcv-venttillille... Tuossa on sellainen venttiili, jossa kakshaarainen lähtö... Kovat kierrokset tulevat luultavasti imuvuodosta, tuskin liian suuresta ennakosta... Onkohan siinä kaikki tarvittavat osat...Ilmamäärämittariakaan en nähnyt kuvissa...
Siis Efi oharissa on tasan kaksi huohotinlähtöä, toinen lohkossa ja juppimalleissa toinen öljykorkissa. Imusarjan ja massamittarin välisessä mustassa kumiletkussa on sitten haara huohotinletkulle.
ilmamassa mittari oli kiinni käytön ajan, brakecleaneria ruikittiin imusarjalle kun kävi ei ainakaan siihen reaagoinut mitenkää muualtakaan ei imuvuotoja löytynyt. Jäi epäselväks nyt et onko noilla joku tärkeä rooli jos nyppään pultit pois niin sieltähän se hörppii ilmaa oikein huolella kun tuo yhtyy kannen imukanaviin Imusarjan alla lohkossa on huohotin, eikai imusarjassa ole mitään huohottimia.