Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
..jees eli tollasesta mosasta kuuluu säksätys tai nakutus kun se käypi. Venttiilit säädetty juur ja öljynpaineetkin ok. Missä vika? Vai onko pikemminkin ominaisuus kun vika?? Nokka-akseli kulunu???
jos se on ohc kone, niin luultavasti käytetty jotain jäteöljyä, ja nokka ja nostajat kuluneet pahasti (ominaisuus)
kyseisen tuntee sormella kun avaa venakopan
jaska74 kirjoitti:jos se on ohc kone, niin luultavasti käytetty jotain jäteöljyä, ja nokka ja nostajat kuluneet pahasti (ominaisuus)
kyseisen tuntee sormella kun avaa venakopan
Ja tähän voisi lisätä, että vaikka olisi käytetty hyvääkin öljyä, niin silti ne kuluu pitemmän päälle loppuun.
Ohc koneen yksi? huonoista puolista on nokan huonohko voitelu.
Tietysti mitä huonommat öljyt ja mitä pitempi öljynvaihtoväli, niin sitä nopeampaa moottori yleensä kuluu.
ja kun/jos vaihdat nokkasarja, vaihda samalla se vanha öljyputki sieltä. on varmasti jo täynnä karstaa jos on alkuperäinen.
tuo olisi taas se väärä paikka säästää muutama euro....
sit toi oharin nokanvaihto vaatii kannen irrotuksen
oon myös kuullu et jotkut on purkanu kojetaulua ja tehny tulipeltiin reiän mitä kautta saadaan nokka plumpsahtamaan matkustamon puolelle 8)
se nokka kun ei tuu etukautta ulos prle
...on alumiini vanteet ja rasvassa ranteet... eikä oo ku on myynnissä.
sLan kirjoitti:sit toi oharin nokanvaihto vaatii kannen irrotuksen
oon myös kuullu et jotkut on purkanu kojetaulua ja tehny tulipeltiin reiän mitä kautta saadaan nokka plumpsahtamaan matkustamon puolelle 8)
se nokka kun ei tuu etukautta ulos prle
Tulee se, mutta en suosittele kokeilemaan käyttöautossa, jääratavehkeeseen vaihdettin jyrkempi nokka etukautta.
No kestää mitä kestää, sitten paaliin