Mikä Ford ja mitä oikeuksia, tervetuloa korjaamon jonoon...TonZZa kirjoitti:Morjens!
Uusijäsen liittyi joukkoon.. Oikeuksia odotellessa
Tervetuloa, mulla on yks Puuma tuolla makkarissa, en koske...juunas1990 kirjoitti:Tervehdys vaan forumille, juuri vasta tuli liityttyä tänne. Kuukausi sitten tuli ostettua ensimmäinen auto ja Puma osui silmään. Nyt stefojen ja venttiilikopan tiivisteiden ja öljynvaihtojen jälkeen kuluttaa edelleen laittoman paljon öljyä. Joten apua kaivataan. Voiko vika olla öljypumpussa mitä huoltoliike ehdottaa, kuitenkin Fordin omat liikkeet tämän tyrmäsivät.
Hei, mikä vuosimalli, kone, kilsat, varustetaso, maalipinta, onko tupakoitu, onko tuontiauto, lunastettu, kolaroitu, huoltokirja esille, viimeinen katsastustodistus, paljonko maksoit, millä myisit, fotoja, tänne pitää selvittää kaikki mahdollinen ennenkuin asiantuntijat(en minä) avaa suunsa, tervetuloa, vaihda ensin öljyt, pese auto ja imuroi sisältä...trax87 kirjoitti:Hei kaikille, olen täällä uusi, Focus mk2 farkun omistaja. Kaipailen lisätietoa huollosta ja ylläpidosta ja lisävarustelusta
Vuosimallia 2006, 1.6 ti-vct, kilsoja joku 176000km, Varustetaso Sport? (musta, tummapohjaisetumpiot, kolmipuolainen ratti, "sini"mustatpenkit,jotka paremmin topattu). Maalipinta on musta (Panther black) ja mielestäni aika hyväkuntoinen. Ja olen omalta osaltani pyrkinyt pitämään siitä huolta Ei ole tupakoitu eikä tuotu, kolaroitu taikka lunastettu. Viime katsastukseen tais etuiskarit joutua vaihtamaan. Huollan autoni itse jos suinkin mahdollista (iskarit, öljyt, jarrut yms. Jakopään olen tehnyt v6 opel vectraantursas kirjoitti: Hei, mikä vuosimalli, kone, kilsat, varustetaso, maalipinta, onko tupakoitu, onko tuontiauto, lunastettu, kolaroitu, huoltokirja esille, viimeinen katsastustodistus, paljonko maksoit, millä myisit, fotoja, tänne pitää selvittää kaikki mahdollinen ennenkuin asiantuntijat(en minä) avaa suunsa, tervetuloa, vaihda ensin öljyt, pese auto ja imuroi sisältä...