Focus 2015
Re: Focus 2015
Ainakin DNAn prepaidiin saa ladattua ilman korttiin koskemista lisää saldoa.
https://laturi.dna.fi
https://laturi.dna.fi
Re: Focus 2015
ReijoM kirjoitti:Ainakin DNAn prepaidiin saa ladattua ilman korttiin koskemista lisää saldoa.
https://laturi.dna.fi
Kyllä saldoa saakin ladattua mutta kortti pitää fyysisesti vaihtaa uuteen muistaakseni 12-24kk välein
Tesla MYP -23
Tesla M3P -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78
Tesla M3P -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78
Re: Focus 2015
Eberiltä tullut markkinoille Easystart web, uusi sovelluspohjainen kaukokäyttö lämppärille. https://www.eberspaecher-finland.com/he ... t-web.html Laitteessa eberin sim-kortti josta maksetaan 30€ vuodessa. Toimii myös ulkomailla.
Pitää selvittää mitä tuollaisen maksaa asennettuna ja saako sen tehdasasenteisiin lämmittimiin. Kehittyneempi kuin edellinen easystart call.
Toinen vaihtoehto Autopluginin F3. http://www.autopluginstore.com/en/ford/f3/index.html Mondeopuolella asennettu onnistuneesti. Hyvä tässä on että saa helposti pois kun vaihtaa autoa ja sim-kortin voi itse valita. Helppo asennus.
Pitää selvittää mitä tuollaisen maksaa asennettuna ja saako sen tehdasasenteisiin lämmittimiin. Kehittyneempi kuin edellinen easystart call.
Toinen vaihtoehto Autopluginin F3. http://www.autopluginstore.com/en/ford/f3/index.html Mondeopuolella asennettu onnistuneesti. Hyvä tässä on että saa helposti pois kun vaihtaa autoa ja sim-kortin voi itse valita. Helppo asennus.
Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium STW -16
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04
Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04
Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Re: Focus 2015
no nyt näytää siltä mitä hain. Pistäppä infoa kun selviää saako tehdasasenteiseen lämmittimeen
Re: Focus 2015
Sama Saunalahden prepaid mulla ollut jo vuosia ja toimii edelleen.siebro kirjoitti:
Kyllä saldoa saakin ladattua mutta kortti pitää fyysisesti vaihtaa uuteen muistaakseni 12-24kk välein
Re: Focus 2015
Minulla ollut tuossa Volvossa kohta puolitoista vuotta DNAn prepaid, eikä mistään ole tullut esille että sim-kortti pitäisi vaihtaa seuraavan puolen vuoden aikana tai sen jälkeen. No, aika näyttää...siebro kirjoitti: Kyllä saldoa saakin ladattua mutta kortti pitää fyysisesti vaihtaa uuteen muistaakseni 12-24kk välein
Re: Focus 2015
Ok, näin minulle sanoivat Elisalla kun kyselin sim korttia autooni. Mutta hyvä näin jos sitä ei tarvitse vaihtaaReijoM kirjoitti: Minulla ollut tuossa Volvossa kohta puolitoista vuotta DNAn prepaid, eikä mistään ole tullut esille että sim-kortti pitäisi vaihtaa seuraavan puolen vuoden aikana tai sen jälkeen. No, aika näyttää...
Tesla MYP -23
Tesla M3P -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78
Tesla M3P -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78
Re: Focus 2015
Kannattaa ennen sen prepaid-kortin hommaamista tarkistaa, miten sen lataus tapahtuu. Saako ladattua netissä siirtämättä simmiä puhelimeen? Miten saa saldon tarkistettua? Kauanko kortti toimii latauksen jälkeen?
Mulla oli saunavihdan kanssa ongelmia etälaitteessa, jota käytetään kerran viikossa.Se palauttaa joka komennon jälkeen tekstarilla kuittauksen (ainoa kuluerä liittymälle). Korttia piti ladata muistaaksen puolen vuoden välein, eikä se onnistunut millään omasaunalahdella, kun prepaidillä ei ole henkilötunnuksellista käyttäjää. Ja kun latauksen vähimmäismäärä oli enemmän kuin käyttötarve, ei sitä korttia tullut koskaan ajoissa siirrettyä puhelimeen saldon katselua varten ja olisi saanut ehkä samalla ladattua. Nyt kokeilussa on saunavihdan latausliittymä, saas nähdä toimiiko homma.
Mulla oli saunavihdan kanssa ongelmia etälaitteessa, jota käytetään kerran viikossa.Se palauttaa joka komennon jälkeen tekstarilla kuittauksen (ainoa kuluerä liittymälle). Korttia piti ladata muistaaksen puolen vuoden välein, eikä se onnistunut millään omasaunalahdella, kun prepaidillä ei ole henkilötunnuksellista käyttäjää. Ja kun latauksen vähimmäismäärä oli enemmän kuin käyttötarve, ei sitä korttia tullut koskaan ajoissa siirrettyä puhelimeen saldon katselua varten ja olisi saanut ehkä samalla ladattua. Nyt kokeilussa on saunavihdan latausliittymä, saas nähdä toimiiko homma.
Ex Ford Mondeo 1,8 TDCi 2009
Re: Focus 2015
Olin yhteydessä maahantuojaan. Ei ainakaan vielä ole saatavilla. Ehkä tulevaisuudessa.Focus_2.0 kirjoitti:Eberiltä tullut markkinoille Easystart web, uusi sovelluspohjainen kaukokäyttö lämppärille. https://www.eberspaecher-finland.com/he ... t-web.html Laitteessa eberin sim-kortti josta maksetaan 30€ vuodessa. Toimii myös ulkomailla.
Pitää selvittää mitä tuollaisen maksaa asennettuna ja saako sen tehdasasenteisiin lämmittimiin. Kehittyneempi kuin edellinen easystart call.
Toinen vaihtoehto Autopluginin F3. http://www.autopluginstore.com/en/ford/f3/index.html Mondeopuolella asennettu onnistuneesti. Hyvä tässä on että saa helposti pois kun vaihtaa autoa ja sim-kortin voi itse valita. Helppo asennus.
Re: Focus 2015
Mulla ollut vuoden nyt käytössä Easy start call ja se on ihan kätevä. Kerran vahingossa Kanarialtakin laitoin auton Vantaalla lämpenemään 
SIM maksaa 6€ kuussa ja ottaa vaan peruskäytössä vastaan teksti viestejä. Pro käytössä se lähettää myös älypuhelimeen päin viestejä.

SIM maksaa 6€ kuussa ja ottaa vaan peruskäytössä vastaan teksti viestejä. Pro käytössä se lähettää myös älypuhelimeen päin viestejä.
Kuga 2018 ST-Line Edition 2,0 TDCi Powershift 150/370 AWD A6 Magnetic
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Re: Focus 2015
ok, onko sen käyttö kuitenkin Applicaatio pohjaista, vai pitääkö jotain sms koodeja lähettää?
Re: Focus 2015
Applicaatio pohjaista, painaa vaan että lähetä niin lähettää itse määräämittämän ajan Eberin käyntiin, tosi helppo.
Kuga 2018 ST-Line Edition 2,0 TDCi Powershift 150/370 AWD A6 Magnetic
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Re: Focus 2015
no mitähän muut käyttäjät sitten valittavat kököstä käyttöliittymästä? Ehkä pitää tutkia tätä automyyjän omassa autossa.
Ei tästä muuten selvää saa.
Ei tästä muuten selvää saa.
Re: Focus 2015
Miten asian laita nyt on Powershiftin kanssa. Jengi puhuu paljon että S-asento on sport-vaihde.
Eikö asia ole niin että kysinen asento on SelectShift, eli pystyy manuaalisesti syöttää seuraava vaihde? Vaihtaa automaattisesti kyllä silloinkin, jos ohjelmisto on sitä mieltä että olis jo aika laittaa isompaa/pienempää, eikä anna huudattaa punarajalla taikka tuprutella alle 1000 rpm kierroksilla.
Eikö asia ole niin että kysinen asento on SelectShift, eli pystyy manuaalisesti syöttää seuraava vaihde? Vaihtaa automaattisesti kyllä silloinkin, jos ohjelmisto on sitä mieltä että olis jo aika laittaa isompaa/pienempää, eikä anna huudattaa punarajalla taikka tuprutella alle 1000 rpm kierroksilla.
Ford Escort CLX 1.6->Ford Fiesta XR2i->Ford Escort RS2000 -93->Ford Mondeo -01->Ford Focus -05->Ford Fiesta -12->Ford Focus -17 ->Ford Kuga-18->Focus Active 1.5 A8 STW -21
Ja paljon, paljon muita merkkejä ja malleja...
Ja paljon, paljon muita merkkejä ja malleja...
Re: Focus 2015
S-asennosta löytyy molemmat toiminnot Sport ja SelectShift: (alla lainaus omistajan käsikirjasta)
Omistajan käsikirja löytyy oman auton hanskalokeron lisäksi täältä
Sport-tila (S)
Sport-tilassa vaihteisto valitsee automaattisesti parhaan suorituskyvyn antavan vaihteen. Tyypillisesti valitaan ajovaihdetta (D) alempi vaihde ja vaihdot tehdään tavallista nopeammin.
SelectShift™ Automaattivaihteisto
Tämän ominaisuuden ansiosta voitte vaihtaa halutessanne suuremmalle tai pienemmälle vaihteelle.
Pienemmälle vaihteelle vaihtaminen onnistuu, mikäli moottorin käyntinopeus uudella vaihteella ei ylitä sallittua enimmäisnopeutta. SelectShift estää moottorin sammumisen pienillä käyntinopeuksilla vaihtamalla pienemmälle vaihteelle automaattisesti.
Huom: moottori saattaa vaurioitua, jos sitä käytetään ylikierroksilla vaihdetta vaihtamatta.
SelectShift ei vaihda automaattisesti suuremmalle vaihteelle, vaikka moottori lähestyy käyntinopeusrajaa, ellei kaasupoljin ole pohjassa. Tarkkailkaa vaihteenvaihdon merkkivaloa, sillä se ilmoittaa, milloin vaihdetta tulisi vaihtaa parhaan tehon ja polttoainetaloudellisuuden varmistamiseksi.
Jos vaihdevivussa on vaihtopainike, aktivoikaa SelectShift painamalla +-vaihtopainiketta vaihdevivun sivussa.
Vaihtakaa suuremmalle painamalla painiketta +.
Vaihtakaa pienemmälle painamalla painiketta -.
Jos ohjauspyörässä on vaihteenvalitsimet, aktivoikaa SelectShift vetämällä ohjauspyörän +-valitsimesta.
Vaihtakaa suuremmalle vetämällä oikeaa valitsinta +.
Vaihtakaa pienemmälle vetämällä vasenta valitsinta (–).
Vaihteisto toimii tilapäisesti manuaalitilassa, kun on tarpeen tehdä vaativampia ajoliikkeitä (esimerkiksi hinattaessa tai ohitettaessa). Tässä tilassa valittu vaihde pidetään päällä tilapäisesti tietyn aikaa kuljettajan toimien (kuten ohjausliikkeiden tai kaasupolkimen käytön) mukaan.
SelectShift-vaihteisto Sport-tilassa (S):
Vaihteisto toimii manuaalisesti ilman aikarajoituksia.
SelectShift-tilasta poistuminen:
Jos ajotila (D) on valittuna, siirtäkää valitsinvipu Sport (S) -asentoon ja sitten takaisin ajotilaan (D).
Jos Sport-tila (S) on valittuna, siirtäkää valitsinvipu ajotilan asentoon (D) ja sitten takaisin Sport-tilaan (S). TAI
Vain dieselautot: pitäkää +-vipua (jos varusteena) tai ohjauspyörän +-vaihteenvalitsinta (jos varusteena) painettuna 3 sekunnin ajan.
Omistajan käsikirja löytyy oman auton hanskalokeron lisäksi täältä

Sport-tila (S)
Sport-tilassa vaihteisto valitsee automaattisesti parhaan suorituskyvyn antavan vaihteen. Tyypillisesti valitaan ajovaihdetta (D) alempi vaihde ja vaihdot tehdään tavallista nopeammin.
SelectShift™ Automaattivaihteisto
Tämän ominaisuuden ansiosta voitte vaihtaa halutessanne suuremmalle tai pienemmälle vaihteelle.
Pienemmälle vaihteelle vaihtaminen onnistuu, mikäli moottorin käyntinopeus uudella vaihteella ei ylitä sallittua enimmäisnopeutta. SelectShift estää moottorin sammumisen pienillä käyntinopeuksilla vaihtamalla pienemmälle vaihteelle automaattisesti.
Huom: moottori saattaa vaurioitua, jos sitä käytetään ylikierroksilla vaihdetta vaihtamatta.
SelectShift ei vaihda automaattisesti suuremmalle vaihteelle, vaikka moottori lähestyy käyntinopeusrajaa, ellei kaasupoljin ole pohjassa. Tarkkailkaa vaihteenvaihdon merkkivaloa, sillä se ilmoittaa, milloin vaihdetta tulisi vaihtaa parhaan tehon ja polttoainetaloudellisuuden varmistamiseksi.
Jos vaihdevivussa on vaihtopainike, aktivoikaa SelectShift painamalla +-vaihtopainiketta vaihdevivun sivussa.
Vaihtakaa suuremmalle painamalla painiketta +.
Vaihtakaa pienemmälle painamalla painiketta -.
Jos ohjauspyörässä on vaihteenvalitsimet, aktivoikaa SelectShift vetämällä ohjauspyörän +-valitsimesta.
Vaihtakaa suuremmalle vetämällä oikeaa valitsinta +.
Vaihtakaa pienemmälle vetämällä vasenta valitsinta (–).
Vaihteisto toimii tilapäisesti manuaalitilassa, kun on tarpeen tehdä vaativampia ajoliikkeitä (esimerkiksi hinattaessa tai ohitettaessa). Tässä tilassa valittu vaihde pidetään päällä tilapäisesti tietyn aikaa kuljettajan toimien (kuten ohjausliikkeiden tai kaasupolkimen käytön) mukaan.
SelectShift-vaihteisto Sport-tilassa (S):
Vaihteisto toimii manuaalisesti ilman aikarajoituksia.
SelectShift-tilasta poistuminen:
Jos ajotila (D) on valittuna, siirtäkää valitsinvipu Sport (S) -asentoon ja sitten takaisin ajotilaan (D).
Jos Sport-tila (S) on valittuna, siirtäkää valitsinvipu ajotilan asentoon (D) ja sitten takaisin Sport-tilaan (S). TAI
Vain dieselautot: pitäkää +-vipua (jos varusteena) tai ohjauspyörän +-vaihteenvalitsinta (jos varusteena) painettuna 3 sekunnin ajan.
Re: Focus 2015
Focukseen on saatavilla sähköpenkit mutta ei valitettavasti ole muistilla.
Saisikohan sen muistiin MyKey:hin?
Saisikohan sen muistiin MyKey:hin?
Re: Focus 2015
Kokemuksia 3kk:n ja 6000km:n matkalta budjetti-Focuksella:
specsit: 1.0 ecoboost 125hv, Trend-farmari+
Bi-xenon, Audio2, comfortpack, koukku, lohko+sisäpistoke + Ford alut + Magnetic-väri + etuturvatyynyn poiskytkentä
Positiivinen yllätys, vaikka mk4 Mondeon jälkeen pelkäsin, että käy ahtaaksi. Isolle ihmiselle ehkä näin kävisikin, mutta omassa ajossa ja perhekäytössä on ollut passeli. Kulutus on mielestäni ollut silti liian korkea, alkuun oli 7:n pinnassa, nyt on mennyt noin 6,5-6,8l/100.. Maantievoittoista ajoa (keskinopeus n. 55km/h). Mutta eipä tuokaan perikatoon vie, odotin vain pienempiä lukemia. Ehkä vika myös kuskissa?
Rengasmelu ärsytti alkuun, nyt siihenkin on tottunut.. Toki nastat meluaa uutena enemmän, kesärenkailla en ole ajanut vielä metriäkään. Titanium kuulemma olisi vähän hiljaisempi, koeajolla en kesällä huomannut eroa. Valot on loistavat, paljon paremmat, kuin uuden Mondeon led-valot. Ajettavuus miellyttää, mutta hivenen on herkkä urille. Aion tarkistuttaa pyörien suuntaukset, voi olla auton tai renkaiden ominaisuus myös.
Ainoa ilmennyt vika: takaluukun mikrokytkin reistailee, avaa joskus monta sekuntia painamisen jälkeen lukituksen, eikä samantien. Pitäisi ehtiessä mennä siitä valittamaan.
Kaiken kaikkiaan sellainen 8+, mikään ei erityisesti ärsytä,ja ajaminen maistuu. Tehoahan saisi olla aina enemmän, mutta tosi hyvin tuolla pärjää ohituksissakin. Tehoahan saisi rahalla, tietty. Eli suosittelen, kohtahan taitaa toki tulla jo uusi mallikin Focuksesta.
specsit: 1.0 ecoboost 125hv, Trend-farmari+
Bi-xenon, Audio2, comfortpack, koukku, lohko+sisäpistoke + Ford alut + Magnetic-väri + etuturvatyynyn poiskytkentä
Positiivinen yllätys, vaikka mk4 Mondeon jälkeen pelkäsin, että käy ahtaaksi. Isolle ihmiselle ehkä näin kävisikin, mutta omassa ajossa ja perhekäytössä on ollut passeli. Kulutus on mielestäni ollut silti liian korkea, alkuun oli 7:n pinnassa, nyt on mennyt noin 6,5-6,8l/100.. Maantievoittoista ajoa (keskinopeus n. 55km/h). Mutta eipä tuokaan perikatoon vie, odotin vain pienempiä lukemia. Ehkä vika myös kuskissa?
Rengasmelu ärsytti alkuun, nyt siihenkin on tottunut.. Toki nastat meluaa uutena enemmän, kesärenkailla en ole ajanut vielä metriäkään. Titanium kuulemma olisi vähän hiljaisempi, koeajolla en kesällä huomannut eroa. Valot on loistavat, paljon paremmat, kuin uuden Mondeon led-valot. Ajettavuus miellyttää, mutta hivenen on herkkä urille. Aion tarkistuttaa pyörien suuntaukset, voi olla auton tai renkaiden ominaisuus myös.
Ainoa ilmennyt vika: takaluukun mikrokytkin reistailee, avaa joskus monta sekuntia painamisen jälkeen lukituksen, eikä samantien. Pitäisi ehtiessä mennä siitä valittamaan.
Kaiken kaikkiaan sellainen 8+, mikään ei erityisesti ärsytä,ja ajaminen maistuu. Tehoahan saisi olla aina enemmän, mutta tosi hyvin tuolla pärjää ohituksissakin. Tehoahan saisi rahalla, tietty. Eli suosittelen, kohtahan taitaa toki tulla jo uusi mallikin Focuksesta.
Re: Focus 2015
Mielestäni lähivalot on hyvät, mutta pitkät on lähinnä vitsi. Edellisessä focuksessa (-08) oli paremmat pitkät, siinä syttyi H1 vielä xenoneiden kaveriksi..Hufoordi kirjoitti:Kokemuksia 3kk:n ja 6000km:n matkalta budjetti-Focuksella:
Rengasmelu ärsytti alkuun, nyt siihenkin on tottunut.. Toki nastat meluaa uutena enemmän, kesärenkailla en ole ajanut vielä metriäkään. Titanium kuulemma olisi vähän hiljaisempi, koeajolla en kesällä huomannut eroa. Valot on loistavat, paljon paremmat, kuin uuden Mondeon led-valot. Ajettavuus miellyttää, mutta hivenen on herkkä urille. Aion tarkistuttaa pyörien suuntaukset, voi olla auton tai renkaiden ominaisuus myös.
Focus titanium wagon 1.5 TDCi -16
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
Re: Focus 2015
Varmaan riippuu juuri siitä, mihin vertaa. Mielestäni ei häpeä uuden Passatin ledeille, Mondeon ledit on taas umpisurkeat pitkien osalta. Parhaasta päästä nämä on, mitä itselle on tullut vastaan, en ole 08 mallista Focusta ajanut kuin halogeeneilla.
Re: Focus 2015
Saako tuon etuturvatyynyn poiskytkennän jälkiasenteisena? Tilasin juuri uuden Focuksen edellisen (7kk vanhan) tilalle ja ei tullut mieleenkään, että sellainen olisi valittavissa. Tuiki tarpeellinen varusteli olisi lapsiperheelle.Hufoordi kirjoitti:Kokemuksia 3kk:n ja 6000km:n matkalta budjetti-Focuksella:
specsit: 1.0 ecoboost 125hv, Trend-farmari+
Bi-xenon, Audio2, comfortpack, koukku, lohko+sisäpistoke + Ford alut + Magnetic-väri + etuturvatyynyn poiskytkentä
Positiivinen yllätys, vaikka mk4 Mondeon jälkeen pelkäsin, että käy ahtaaksi. Isolle ihmiselle ehkä näin kävisikin, mutta omassa ajossa ja perhekäytössä on ollut passeli. Kulutus on mielestäni ollut silti liian korkea, alkuun oli 7:n pinnassa, nyt on mennyt noin 6,5-6,8l/100.. Maantievoittoista ajoa (keskinopeus n. 55km/h). Mutta eipä tuokaan perikatoon vie, odotin vain pienempiä lukemia. Ehkä vika myös kuskissa?
Rengasmelu ärsytti alkuun, nyt siihenkin on tottunut.. Toki nastat meluaa uutena enemmän, kesärenkailla en ole ajanut vielä metriäkään. Titanium kuulemma olisi vähän hiljaisempi, koeajolla en kesällä huomannut eroa. Valot on loistavat, paljon paremmat, kuin uuden Mondeon led-valot. Ajettavuus miellyttää, mutta hivenen on herkkä urille. Aion tarkistuttaa pyörien suuntaukset, voi olla auton tai renkaiden ominaisuus myös.
Ainoa ilmennyt vika: takaluukun mikrokytkin reistailee, avaa joskus monta sekuntia painamisen jälkeen lukituksen, eikä samantien. Pitäisi ehtiessä mennä siitä valittamaan.
Kaiken kaikkiaan sellainen 8+, mikään ei erityisesti ärsytä,ja ajaminen maistuu. Tehoahan saisi olla aina enemmän, mutta tosi hyvin tuolla pärjää ohituksissakin. Tehoahan saisi rahalla, tietty. Eli suosittelen, kohtahan taitaa toki tulla jo uusi mallikin Focuksesta.
Ajossa: E-tron 2023
EX Fordit:
Kuga ST-line X phev
Kuga 2021 titanium manuaali
Ford Focus ST-line wagon 2019
Focus ST-line wagon 2017
Focus trend wagon 2016
...lista on pitkä
EX Fordit:
Kuga ST-line X phev
Kuga 2021 titanium manuaali
Ford Focus ST-line wagon 2019
Focus ST-line wagon 2017
Focus trend wagon 2016
...lista on pitkä
Re: Focus 2015
Joo, se kytkin asennetaan Ford-liikkeessä. Taitaa maksaa jotain 200€ pintaan, sain itse tingattua sen kylkiäisenä, niin en tarkkaa hintaa tiedä.
Re: Focus 2015
No mutta ihan sama, kunhan sen saa tosiaan jälkikäteen asennettua. En tosiaan tiennyt. Viime keväänä, edellisen Focuskaupan yhteydessä myyjä väitti, ettei sellaista saisi laitettua. Kiitos tiedosta!
Ajossa: E-tron 2023
EX Fordit:
Kuga ST-line X phev
Kuga 2021 titanium manuaali
Ford Focus ST-line wagon 2019
Focus ST-line wagon 2017
Focus trend wagon 2016
...lista on pitkä
EX Fordit:
Kuga ST-line X phev
Kuga 2021 titanium manuaali
Ford Focus ST-line wagon 2019
Focus ST-line wagon 2017
Focus trend wagon 2016
...lista on pitkä
Re: Focus 2015
Oliko tälle myyjällä jokin peruste?Hufoordi kirjoitti: Rengasmelu ärsytti alkuun, nyt siihenkin on tottunut.. Toki nastat meluaa uutena enemmän, kesärenkailla en ole ajanut vielä metriäkään. Titanium kuulemma olisi vähän hiljaisempi, koeajolla en kesällä huomannut eroa.
Re: Focus 2015
Väitti, että Titaniumissa on enemmän äänieristettä.. En tiedä yrittikö myydä varustetasoa vai onko tosiaan näin? Mistään esitteestä en ole faktaa asiaan löytänyt.
Re: Focus 2015
Faktaa ei ole täälläkään mutta puoli vuotta vanha farkku 1.0 A6 titanium Continentalin kitkoilla on kyllä tosi hiljainen kulkupeli. Aiempi kulkuneuvo oli Bmw F11 vm. 2012 uusilla Michelin kitkoilla eikä se kyllä ollut korvakuulolta yhtään hiljaisempi. Vaimokin on paljon hiljaisempi kun voi keskittyä ajamiseen eikä tarvitse jatkuvasti kantaa touhutonnia bemaripajalle. 
