Kierroslukumittarin pulssit?

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Jimppe
Viestit: 7
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:40
Paikkakunta: Kokkola

Kierroslukumittarin pulssit?

Viesti Kirjoittaja Jimppe »

Mulla on ongelma löytää pulssit escortista mk5 -92! Ei oo siis mittaritaulussa olevaa vakio kiekkamittaria vaan on erillinen! On täysin toimiva ja kaikkee mutta näyttää vaan puolet todellisista kiekoist! Eli saa vaan yhden pulssin kahdesta!

Oisko kellään mitään neuvoja?
_P_
Viestit: 70
Liittynyt: 06 Helmi 2005 21:59

Viesti Kirjoittaja _P_ »

Mittaris joku nappi millä sen saa toimimaan eri sylinterimääräisissä koneissa, käännä se oikeaan asentoon?
Jimppe
Viestit: 7
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:40
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Jimppe »

Ei oo nappia mutta on toiminu vanhassa volvo pv 4 pyttysessä koneessa! Sisällä on potikka mutta se on vaan hieno säätö nipukka!

Muita vinkkejä?
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

Escossa on hukkakipinä tyyppinen sytytys josta johtuu tuo puolet näyttäminen. Vaihtoehto on ottaa EDIS-4 sytytysmoduulilta signaali pinnistä 11:
http://www.bgsoflex.com/mjl/sum4.jpg
jos ei tunnu olevan signaali suoraan yhteensopiva, niin tuommoinen viritys on todettu toimivaksi:
http://www.msefi.com/msinfo/ms2/EDIS_tach.gif
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Hukkakipinä? Selitäppä tarkemmin tuo termi, kuulostaa mielenkiintoiselta! :shock:
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Monteonisti kirjoitti:Hukkakipinä? Selitäppä tarkemmin tuo termi, kuulostaa mielenkiintoiselta! :shock:
Kokeileppa googlettaa
mondeonisti
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Elo 2005 21:59

pulssi

Viesti Kirjoittaja mondeonisti »

ota laturin W-navalta
Vastaa Viestiin