Kiitokset vastauksista etukäteen

Säädettävää alustaa? Nooo, cambersäätö- eteen, niin helpoin, josko vähän hintava ratkaisu, on hommata säädettävät alatukivarret eteen, ja caster- säätöön reaktiotangot, joita lyhetämällä tai pidentämällä voit säätää casteria, toki tällöin alkup, vakaaja pitää sijoittaa uuteen paikkaan, jolloin voi harkita säädettävää veitsivakaajaa. Takapäähän pystyy modaamaan camber-säädön, kun isontaa tukivarsien sisimmäisiä kiinnityslaatikoita, ja vinguttaa reikiä ylöspäin, sitten hitsaa topparit ja epäkeskeisillä prikoilla haluttu camber säätö. Tuossa linkki kyseiseen muutokseen. Jotkut muokkaa vielä uloimpia laatikoita, niin saa taake aurauksensäädön, mutta itse tein vaan ton cambersäädön. Kaikkiin edellämainittuihin muutoksiin löytyy prikka-vastine-viritelmiä, joista osa ei vaan ole kovin laillisia. Alustankorkeussäätöön hommasin GAZin kynätolpat Burtonilta, niistä löytyy myös jäykkyyssäätö. Tällaisella tavalla itse oon lähteny tekemään "säädettävää alustaa", joka laajana käsitteenä sisältää em. juttuja.Jantsari kirjoitti:Elikkäs ongelma olisi tälläinen. Ajatuksena olis madaltaa sierra aivan tosissaan. Löytyisikö tietoa esim. säädettävistä alustoista kuinka paljon niissä on säätövaraa?