Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eli mitä luulette tulevan tehoja ku poistaa katin,laittaa kartio filtterin sekä vaihtaa läpivirtaavan taka pöntön ku näyttä olevan vakiona yks läpivirtaava pönttö välillä!?Nii autoko mistä kyse on 1.6 16v zetec esco-95!Ja miten muuten kannattas virittää??
Tuunaus on harrastus, periaatteessa entisöintikin on tuunausta. eikä siitä kannata ottaa itseensä jos jollain on isompi takapönttö kuin itsellään. joku tykkää joku ei, mutta ei ruveta latistamaan toisia jos ette itse satu pitämään tuunauksesta.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Volmari kirjoitti:Tuunaus on harrastus, periaatteessa entisöintikin on tuunausta. eikä siitä kannata ottaa itseensä jos jollain on isompi takapönttö kuin itsellään. joku tykkää joku ei, mutta ei ruveta latistamaan toisia jos ette itse satu pitämään tuunauksesta.
niinhän se kyllä on... mutta itse vihaan suoran nelosen ääntä. se olisi hyvä kun saisi parempia eli ns tehoputia hiljaisenakin, olisihan se mukava ajella jollain viriviri vehkeellä vakioäänillä mut jos olis V8 niin ehottomasti muhkeita pönttojä peliin tai sitten viimesetkin pois mutta silti täkäpönttö tuninkista ei ole kuin melu haittaa ja pahimmassa tapauksessa teho vain heikkenee entisestään koneen tarvitseman vastapaineen kadottua...
orion88 kirjoitti:
Samaa mieltä, ei mitään tekemistä keskenään!
Entisöinti on kunnioitettavaa. tuunaus taas on... hienoa (asioista voi olla montaa mieltä)
Mutta "slangi-sanana" olemme käyttäneet tuunausta jo jonkun aikaa kavereiden kanssa, tarkoittaen mitä tahansa tekemistä autoon 8)
esim. pitää vissiin lähtee tuunaamaan noi jarrut kuntoon (menee vaikka vaihtaan jarrupalat)