sierra 2.0i DOHC kylmäkäynti
sierra 2.0i DOHC kylmäkäynti
Ford sierra DOHC ruisku kun laittaa kylmänä käyntiin ei jaksa käydä tyhjäkäyntiä kunnolla muuten toimii niin kun pitääkin oisko joku anturi vika? on myös lämpösenä tyhjäkäynti kierrokset pikkasen matalat .
Eikös toi tyhjäkäyntivenan likaantuminen aiheuta paremminkin kierrosten päälle jäämistä.
Ko. venttiilin solinoidin rikkoontuminen kylläkin voi aiheuttaa tota.
Eli Virrat päällä kun otat töpselin irti ja laitat takasin niin pitäisi kuulua napsahdus kun se vetää.(korva venan viereen) Jos ei mitään tapahdu niin vielä kannattaa mitata pistokkeeseen tuleva jännite. Pitäs se n.12V tulla.
Ilmamääräanturi saattaa ja tommosta aiheuttaa (vai onko noissa map anturi???). Kuin myös kaasuläpän asento-anturi. Sen testaamiseen löytyy ohjeet haulla.
Ko. venttiilin solinoidin rikkoontuminen kylläkin voi aiheuttaa tota.
Eli Virrat päällä kun otat töpselin irti ja laitat takasin niin pitäisi kuulua napsahdus kun se vetää.(korva venan viereen) Jos ei mitään tapahdu niin vielä kannattaa mitata pistokkeeseen tuleva jännite. Pitäs se n.12V tulla.
Ilmamääräanturi saattaa ja tommosta aiheuttaa (vai onko noissa map anturi???). Kuin myös kaasuläpän asento-anturi. Sen testaamiseen löytyy ohjeet haulla.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
sierra 2.0iDOHC kylmäkäynti
miten ois mootorin lämpötila anturi eikö se ohjaa kylmä käynti piiriä . 
