Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkä pari päivää ollaan velipojan kanssa yritetty saada käyntiin eskorttia mutta tuloksetta.
Kyseessä siis 1.3 OHV saksassa tehty malli, ei LX tai brassi
Bensaa tulee
Virran jakaja + pyörittäjä + sytytyspuola + tulpat + tulpan johdot on vaihettu, mutta kipinä silti hukassa, johdoissa ei ole näkynyt mitään "erikoista".
Ideat alkaa loppumaan pikku hiljaa ja auto pitäs saada taas liikenteeseen
Onko se mustatikkuaski eli sytytysmoduli siinä virranjakajan kyljessä VARMASTI ehjä?? mulla pimahti ihan tosta noin vain mokoma aski ja kipuna loppu,eipä tuohon muuta vaihtoehtoa enää jää että toisessakin jakajassa on jotain hämärää TAI sitten ei tule edes sytytysvirtaa virtalukolta jakajalle...
Vika voi olla myös kärjettömän hallanturi hiuksenhienossa käämikelassa,senkin on joku voinu saada tuhottua, pyöriikö virranjakaja varmasti kun moottoria pyörittää? ettei ole pyöritys ratas menny risaksi nokka-akselista...
itellä on -87 Esco ja aika yksinkertanen on ollu sytkäpuolelta,kerran menny puola ja kerran se boxi.
Nyt vaan varmistamaan että JO vaihdetutkin osat on varmasti kunnossa,uusikin voi joko olla risa TAI mennä rikki jostain syystä!
Miten oli sillon kun vielä toimi? oliko mitään ongelmia?
Toi on kyllä just niitä sen aikakauden vehkeitä et jos kipinä häviää yhtäkkiä kokonaan niin vaihdetaan se purnukka siihen jakajan kupeeseen ja sitten vasta ihmetellään muita vaihtiksia.
Aika harvoin menee tulppaa, piuhaa tai kantta tai muutakaan silleen että kertalaakista on kaikki pytyt täysin pimeänä. Sensijaan noita syttybokseja myytiin moneen merkkiin aikanaan kuin Ruispalaa Prismassa.
Ja pilkunnussintaa; Jos tarkkoja ollaan niin se 1.3 OHV on 86-87, siitä eteenpäin oli jo HCS moottori jakajattomalla sytytyksella
No mites tämä etenee ? Nyt on ollu viikko aikaa tarkistaa, onko jakohihna poikki ? Porukka joskus sanoo vaihtaneensa virranjakajan vaikka itseasiassa vaihtui pelkkä muovikansi.
Eikö 1,3 ole ketju koneella ? Onko myös toi virrajakajan kansi vaihdettu ja entä toi bensa suodatin jos vaikka tankin sisältä olis ruoste irronnut . kerro tänne kun saat vian korjattua.
Eikös tuo kertonu että bensaa tulee virtaa ei? ja molemmat on ketjukoneita Valencia ja HCS.
Ensin sytkäboxi vaihtoon jos ei ole jo vaihdettu JOS? se on aito oikea Valencia?? helppo tunnistaa koska siinä samanoloinen musta venttiilinkoppa joka ollu Voortissa iätajat,jos ei ole niin sillon on joku muu moottori kyseessä.
tursas kirjoitti:No mites tämä etenee ? Nyt on ollu viikko aikaa tarkistaa, onko jakohihna poikki ? Porukka joskus sanoo vaihtaneensa virranjakajan vaikka itseasiassa vaihtui pelkkä muovikansi.
Krisse kirjoitti:Toi on kyllä just niitä sen aikakauden vehkeitä et jos kipinä häviää yhtäkkiä kokonaan niin vaihdetaan se purnukka siihen jakajan kupeeseen ja sitten vasta ihmetellään muita vaihtiksia.
Aika harvoin menee tulppaa, piuhaa tai kantta tai muutakaan silleen että kertalaakista on kaikki pytyt täysin pimeänä. Sensijaan noita syttybokseja myytiin moneen merkkiin aikanaan kuin Ruispalaa Prismassa.
Ja pilkunnussintaa; Jos tarkkoja ollaan niin se 1.3 OHV on 86-87, siitä eteenpäin oli jo HCS moottori jakajattomalla sytytyksella
Jep, mutta tää kampe onki semmonen 130tkm ajettu ja melkee kaikki osat onkin alkuperäisiä puolaki oli ottanu lämpöä nii vaihettiin sekin, mutta sytkäboxillahan se lähti pelaamaan, kiitos vielä avusta