MITÄ ÖLJYÄ OJAUSTEHOSTIMEEN transit etuveto -02
MITÄ ÖLJYÄ OJAUSTEHOSTIMEEN transit etuveto -02
varaosaliikkeessä eivät tienneet mitä öljyä kuuluu laittaa, entinen semmoista rusehtavaa (ei likaista), normi automaatti öljyhän tuohon ei käy
Re: MITÄ ÖLJYÄ OJAUSTEHOSTIMEEN transit etuveto -02
Enpäs tiedä, mutta olen luottanut noihin Motonetin suosituksiin, sulle näyttäis sen mukaan käyvän tämä..
http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/5 ... oneuvo=188
http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/5 ... oneuvo=188
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
jaa, olen saanut sen käsityksen, että käypänen öljy ei ole punaista..
Eks sää sanonu, että se on rusehtavaa ei siis vihreetä..., kunhan kommentoin, ei siinä varmaan niin hirveetä vahinkoa synny jos ne menee sekaisin, jos sinne on vuosien saatossa pantu kumpaakin sekasin ja väri muuttuu ruskeaksi.... 

Ei ole sekoiteltu mitään, alkuperäiset, sillä ajattelinkin vaihtaa, täytyy käydä vissiin käyttiksellä kysyyn, sen olen saanut selville, että ei parane laittaa mitä tahansa öljyä, muuten särkyy paikat, koskee myös muita foorrtiloita
Pidä meidät ajantasalla tästä projektista...ransiitin kirjoitti:Ei ole sekoiteltu mitään, alkuperäiset, sillä ajattelinkin vaihtaa, täytyy käydä vissiin käyttiksellä kysyyn, sen olen saanut selville, että ei parane laittaa mitä tahansa öljyä, muuten särkyy paikat, koskee myös muita foorrtiloita

Jaa eikös edes ohjekirjasta löydy nykyään enää mitä mihinkin pitää laittaa?
Luulis kyllä jonkun asiaa tuntevan korjaamon tietävän mitä tulee minnekkin,eihän muuten mitään voi korjata...
Luulis kyllä jonkun asiaa tuntevan korjaamon tietävän mitä tulee minnekkin,eihän muuten mitään voi korjata...