Tarkotus olisi tollasesta farmarikoppasesta tehdä pakettiauto niin sais ton diesel-veron pienemmälle. Onko kukaan muu täällä muuttanu farkku mondeota pakuksi? Onhan tota tarjontaa ihan hyvin tossa 10t€ molemmin puolin, 200-300tkm ajettuna. Mietityttää vaan kun moni on tossa välissä, yleisimmin tais olla 270tkm ajettuna että onko niissä jotain suurempia vikoja tulossa tossa kohtiin. Käytetäänkö tossa nelos kopassa automaattina durashiftiä (powershiftiin en taida kuitenkaan päättyä kun budjetti on alle 12t€) ja kuinka luotettava tuo vaihteisto on ylipäätään? Missään ilmoituksessa ei ainakaan lukenut että laatikko vaihdettu-ym, mikä voi kyllä olla helpotus tai sitten pommi

Muutamassa oli huoltokirjassa leima että autom. öljyt vaihdettu, mutta nekin oli vasta reilun 200tkm jälkeen? Kannattaako edes harkita sellasta mistä ei oo autom öljyjä vaihdettu ja mittarissa yli 200tkm? Toisaalla on lukenut että tuo vaihteisto ei kestä paljoa yli 200tkm.. 2 litranen 140hv tdci on luotettava kone jos on huollettu ajallaan, olenko ymmärtänyt oikein? Mites tuo nelos koppanen on muuten kestävyydeltään, ulkomaisia foorumeita kun lueskelee niin näitä mk4 lähinnä haukutaan, täällä muutama kommentti jääny muistiin että hyviä pelejä.
TIIVISTETYSTI: Onko taloudellisesti järkevää hankkia MK4 alkupään mondeota diesel-automaattina, kilometrejä välillä 200-300tkm. Kokemuksia/vihjeitä kiitos! Lisätään vielä etten osaa sitten itse korjata autoja
