Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moi! Vaihdoin tänään sierraan jakoketjun,kiristinrullan ja kiristimen. kun koko paketti oli läjässä, ketju pinkeenä ja merkit kohillaan niin auto liikku erittäin mukavasti eteen ja taakse, mutta tyhjäkäynnillä kierrokset tippivat sinne 700-900 alueelle ja kone pitää ihmeellistä kolaamista.
Jakopäästä ei ole jäänyt mikään löysälle, eikä ketju pääse pomppimaan hampailla. Myös ajaessa kuuluu selvä ''ininä'' auton konehuoneesta? kuulostaisi imuvuodolta, mutta tiedä sitten siitä... JOS joku on näihin perehtynyt ja kohdannut samaisia ongelmia niin voi toki heittää jotain vinkkejä
Kattele kaikki imusarjaan menevät letkut läpi mitä oot joutunu irrottaa tai vääntään.
Yks huohotinletku kulkee koneen takaa imusarjasta pakosarjanpuolelle alas, ja sieltä pakosarjan alta se on usein aika haperoa.
emax kirjoitti:Kattele kaikki imusarjaan menevät letkut läpi mitä oot joutunu irrottaa tai vääntään.
Yks huohotinletku kulkee koneen takaa imusarjasta pakosarjanpuolelle alas, ja sieltä pakosarjan alta se on usein aika haperoa.
Oisko mitenkään mahdollista että ketju olisi liian tiukalla? Koska varaosa ketju oli lenkin tai 2 liian pitkä joten sitä jouduttiin lyhentämään. Aika tiukalla se oli verrattuna vanhaan:)
Kuulostaa äkkiseltään minustakin että ketju on liian kireellä.....ainakin jos remmin veät liian kireel ni alkaa "uliseen". Mites sit se jako onko merkit just oikein, jos lyhensit liikaa niin ainakin yksi merkki jää vähän vaille.
Oisko mitenkään mahdollista että ketju olisi liian tiukalla? Koska varaosa ketju oli lenkin tai 2 liian pitkä joten sitä jouduttiin lyhentämään. Aika tiukalla se oli verrattuna vanhaan:)[/quote]
Koskaan en ole kuullut liian pitkästä ketjusta tai hihnasta. Tuossa vaiheessa takaisin kauppaan ja oikean osan kanssa takaisin.
Jakopäänketjuihin ei laiteta varmuuden vuoksi ylimääräisiä lenkkejä.
Oisko mitenkään mahdollista että ketju olisi liian tiukalla? Koska varaosa ketju oli lenkin tai 2 liian pitkä joten sitä jouduttiin lyhentämään. Aika tiukalla se oli verrattuna vanhaan:)
Koskaan en ole kuullut liian pitkästä ketjusta tai hihnasta. Tuossa vaiheessa takaisin kauppaan ja oikean osan kanssa takaisin.
Jakopäänketjuihin ei laiteta varmuuden vuoksi ylimääräisiä lenkkejä.[/quote]
Jeps, eli pakopuolella jako 1 hampaan liian ylhäällä. tässä kuva jossa näkyy oikea jako:::