Ford Mondeo mk5 2015
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Olenkin jo aikaisemmin tainnut täällä esittää mielipiteeni asiasta.
Faijalla taksi firma ja aikanaan antoi neuvon, että ikinä EI pitäisi ostaa uuden automallin ensimmäistä tuotantovuotta. Ne kun tuppaavat olemaan siunattu järkyttävällä määrällä ihme vikoja,mitä ei sitten enää myöhäisemmistä tuotantovuosista yleensä löydy.
Olen aina aikaisemmin noudattanut tätä ohjenuoraa,ja olen selvinnyt todella pienillä ongelmilla.
Noh,teinpä sitten poikkeuksen tämän Fordin kanssa,ja onhan noita vikoja taas sitten riittänyt...Noh,muistampa taas tämän seuraavaa autoa hankkiessa.
Faijalla taksi firma ja aikanaan antoi neuvon, että ikinä EI pitäisi ostaa uuden automallin ensimmäistä tuotantovuotta. Ne kun tuppaavat olemaan siunattu järkyttävällä määrällä ihme vikoja,mitä ei sitten enää myöhäisemmistä tuotantovuosista yleensä löydy.
Olen aina aikaisemmin noudattanut tätä ohjenuoraa,ja olen selvinnyt todella pienillä ongelmilla.
Noh,teinpä sitten poikkeuksen tämän Fordin kanssa,ja onhan noita vikoja taas sitten riittänyt...Noh,muistampa taas tämän seuraavaa autoa hankkiessa.

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Ei ole kovin terveellista istua ~8-11tuntia putkeen.Tomipa78 kirjoitti: pari kertaa kuussa pitää taittaa matkaa 700-1000 kilsaa yhdeltä istumalta ja noihin ei Tesla pysty.
Kun tulee malli mille luvataan 1500-2000 kilsaa yhdellä latauksella niin sitte minut löytää patteriautokaupasta

En näe tarvetta noin pitkälle rangelle, Supercharger asemalla lataa lisää matkaa samalla kun käy kakalla tai juo kahvit. Robotti vaihtaa akut ~2 minuutissa, niitä kai suunniteltu huoltoasemille. Ajat nosturille ja valmiiksi ladatut akut vaihtuu hetkessä ja matka jatkuu.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Helppo tuota Trendin soitinta ja ilmastointia on käyttää. Pitää kuitenkin muistaa ettei siinä Trendissä ole noita Titanium Business mallin vikoja/ongelmia.akk1965 kirjoitti:Nyt on muuten sijaisautona Mondeo Ecobuusti, ilmeisesti Trend-varustetulla. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta tuo keskikonsoli radion ja lämmityslaitteiden nappien osalta on kyllä tässä aika sekava, jos vertaa Titanium / Sony- yhdistelmään.

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Kyllä, kävin koeajamassa pariakin kosketusnäyttö mondeota ja päätin ettei semmoista tarvitse meille. Sekavaa miettiä ajon aikana että mikä näyttö on nyt auki että pääsee säätämään mitä on tarvis.janti kirjoitti: Helppo tuota Trendin soitinta ja ilmastointia on käyttää. Pitää kuitenkin muistaa ettei siinä Trendissä ole noita Titanium Business mallin vikoja/ongelmia.
Napit on ja pysyy paikallaan, niihin tottuu, jolloin sormi osuu miettimättä kohdalleen. Myönnän että liikaa on volvoa tossa trend mallin keskikonsolissa mutta kai jotain sieltäkin leiristä on täytynyt tuoda fordin puolelle.
2500km takana eikä mitään probleemaa. Lämmintä riittää ja lämpenemisnopeus kylmästä on kohdallaan. Toistaiseksi en saa edes lohkoa esilämmitettyä joten kylmäkäynnistyksellä lähdetään pihasta. Kulutus siinä 6,5 litraa sekalaisessa ajossa.
Tänään uskalsin ensimäistä kertaa ottaa yhden täyskaasu kiihdytyksen ja yllätti se kuinka paljon hienommin toi 1,5l vetää punarajalle verrattuna edelliseen focukseen jossa oli 1,6l ecoboost. Siinä veto oli kiva noin 4 tonnin kieppeille ja sitten lähinnä huutoa kiihtymisen sijaan.

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
No sehän on vain minun mielipide
Jos enemmän pieniä nappeja samassa rykelmässä on selkeämpi, niin mikäs siinä 


Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Vai pitää miettiä ajon aikana mikä näyttö on auki? Voi päivää.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
No ei se nyt niin vaativaa hommaa ole että sitä nyt oikein miettiä tarvii mikä on auki

Hyvinkin selkeä ja näppärä käyttää...
Asentaa Ford Touch Guiden tablettiin jos tuntuu niin vaikeelta että pitää oikein harjoitella


Hyvinkin selkeä ja näppärä käyttää...
Asentaa Ford Touch Guiden tablettiin jos tuntuu niin vaikeelta että pitää oikein harjoitella

Ford Mondeo 1.5 Ecoboost Titanium Business Hatchback A6 2015 Deep Impact Blue 

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Tai sitten vain ajelee ja nauttii ilman että tarvii asennella mitään apseja mihinkään
Jokainen on valintansa tehnyt autoa ostaessa ja varmasti painavin syin miettinyt mikä itselle sopii.

Jokainen on valintansa tehnyt autoa ostaessa ja varmasti painavin syin miettinyt mikä itselle sopii.

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
^ mitä tulee noihin lämmityslaitteen asetuksiin, niin kaikki perustoiminnot hoituvat ilman kosketusnäyttöä myöskin napeista.
Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Mitäs appseja tuonne voi asennella?saukat kirjoitti:Tai sitten vain ajelee ja nauttii ilman että tarvii asennella mitään apseja mihinkään![]()
Jokainen on valintansa tehnyt autoa ostaessa ja varmasti painavin syin miettinyt mikä itselle sopii.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Ja miten?
Kuga 2018 ST-Line Edition 2,0 TDCi Powershift 150/370 AWD A6 Magnetic
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Komppaan kosketusnäytön puolesta, hyvin selkeä ja helppokäyttöinen, eikös koko idea ole päästä edes osittain nappulaviidakosta eroon
.. Pidin itsestään selvänä valintana. Tekee myös kojelaudasta omaan makuun huomattavan paljon tyylikkäämmän. Pakkasaamut sitten kertovat, miten heräilee kohmeisena. Herkkyys ei ole ihan parasta luokkaa ja navin softa on vähän karkean näköinen, muuten oiva peli.
*lisäys* Perheen puhelinten integrointi tähän Msoftin SYNC-järjestelmään on toiminut saumattomasti; C-maxissa Windows-puhelimet takkuilivat ajoittain..

*lisäys* Perheen puhelinten integrointi tähän Msoftin SYNC-järjestelmään on toiminut saumattomasti; C-maxissa Windows-puhelimet takkuilivat ajoittain..
Ford Mondeo 150hv TDCi Powershift -15
ex. Ford Grand C-max 1.6 TDCi -11
ex. Ford Grand C-max 1.6 TDCi -11
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Itsekin olen aiemmin pyrkinyt välttelemään 1. tuotantovuoden malleja, mutta nyt tein poikkeuksen ja saman tien oikein kunnolla eli raksin listalta reippaasti kaiken maailman varusteita. Nyt täytyy koputtaa puuta eli päätä, kun kirjoitan ettei mitään oikeasti pahempaa ole vielä tullut eteen. 16000 km takana ja aika pitkälti ajeltu niin kuin edellisilläkin Fordin bensakoneisilla eli ajellaan vaan ilman kummempia ihmettelyjä. Onneksi myös tämä 1.5 Ecoboost tuntuu jatkavan Fordin koneiden vähäöljysyöppöisyyden perinteitä, että ei tarvitse sen öljykanisterin kanssa olla läträämässä.
On ollut ikävä lukea, että joillakin on aika liuta ongelmia. Osa vaikuttaa selkeästi sellaisilta, että niillä kuuluisilla ohjelmistopäivityksillä pääsee eteenpäin. Osassa on varmasti sitten ihan rikkinäisiä osia/yksiköitä ja poikki tai irrallaan olevia liitoksia. On ikävää, että tässä kohdassa itse kukin joutuu sitten selvittelemään asioita huoltojen kanssa. Siellä on osaaminen aika eri tasoilla, jossain osataan, jossain ei. Toivottavasti Ford on jollakin tavalla toimittanut tietoja eri puolilla maailmaa havaituista ongelmista ja niiden korjaustavoista. Mutta ne kun taitavat olla yleensä kai ulkomaan kielellä ja oma kokemus on, että huolloissa ei välttämättä ole niitä kielipäällä varustettuja henkilöitä töissä. Olisi muuten joskus mielenkiintoista päästä lukemaan noita erilaisia ohjeita ja tiedotteita.
Toki omassa Mondeossakin on erinäisiä pikku ilmiöitä, joista suurin osa viittaa ohjelmistoperäisiin vaivoihin. Otetaan nyt esimerkiksi tuo törmäysvaroitus. Joskus hyvin harvoin se intoutuu vilkuttelemaan niitä punaisia ledejä mielestäni aivan syyttä. Viimeksi kun sen teki ja ajoin katokseen, etuparkkitutkan varoitusäänikin oli aivan normaalista poikkeava. Jokin ohjelmistobugin aiheuttama tilanne oli siis päällä. No, seuraavan kerran ajellessa ei ollut taas tietoakaan tuollaisesta ongelmasta.
Jos minä olisin saanut päättää, niin Ford olisi heti alusta asti ottanut tiukan otteen näistä 1. vuoden vioista ja hoitanut ne tiukan "keskusjohtoisesti" kuntoon mahdollisimman pian. Nyt kun homma on päästetty siihen normaaliin "moodiin", niin asiakkaalle jää kyllä aivan liian iso rooli ja vastuu siitä, että viat saadaan hoidettua pois. Tarkoitan tällä sitä, että asiakas joutuu selittämään useampaan kertaan ongelmia ja saamaan niitä esille juuri silloin kun auto on huollossa.
Lopuksi lämmitys/ilmastointilaitteesta. Saksan foorumilla on nyt esiintynyt juttuja, että ovat vaihtaneet lämpötila-antureita ja vasta sitten on lämmitys/ilmastointi alkanut pelittää niin kuin sen kuuluukin. Siis välttämättä ne paljon puhut ohjelmistopäivitykset eivät yksistään auta. Lieneekö sitten antureista päässyt jokin huonompi erä tuotantoon tai mistä lienee kysymys, sitä ei tarina kerro. Omaani on yksi ohjelmistopäivitys tehty jo monta kuukautta sitten ja nyt homma toimii muuten aika hyvin paitsi että kosteat kelit ilman ilmastointia mutta muuten Auto-asennossa ovat ajoittain haasteellisia eli huurtumistaipumusta on.
On ollut ikävä lukea, että joillakin on aika liuta ongelmia. Osa vaikuttaa selkeästi sellaisilta, että niillä kuuluisilla ohjelmistopäivityksillä pääsee eteenpäin. Osassa on varmasti sitten ihan rikkinäisiä osia/yksiköitä ja poikki tai irrallaan olevia liitoksia. On ikävää, että tässä kohdassa itse kukin joutuu sitten selvittelemään asioita huoltojen kanssa. Siellä on osaaminen aika eri tasoilla, jossain osataan, jossain ei. Toivottavasti Ford on jollakin tavalla toimittanut tietoja eri puolilla maailmaa havaituista ongelmista ja niiden korjaustavoista. Mutta ne kun taitavat olla yleensä kai ulkomaan kielellä ja oma kokemus on, että huolloissa ei välttämättä ole niitä kielipäällä varustettuja henkilöitä töissä. Olisi muuten joskus mielenkiintoista päästä lukemaan noita erilaisia ohjeita ja tiedotteita.
Toki omassa Mondeossakin on erinäisiä pikku ilmiöitä, joista suurin osa viittaa ohjelmistoperäisiin vaivoihin. Otetaan nyt esimerkiksi tuo törmäysvaroitus. Joskus hyvin harvoin se intoutuu vilkuttelemaan niitä punaisia ledejä mielestäni aivan syyttä. Viimeksi kun sen teki ja ajoin katokseen, etuparkkitutkan varoitusäänikin oli aivan normaalista poikkeava. Jokin ohjelmistobugin aiheuttama tilanne oli siis päällä. No, seuraavan kerran ajellessa ei ollut taas tietoakaan tuollaisesta ongelmasta.
Jos minä olisin saanut päättää, niin Ford olisi heti alusta asti ottanut tiukan otteen näistä 1. vuoden vioista ja hoitanut ne tiukan "keskusjohtoisesti" kuntoon mahdollisimman pian. Nyt kun homma on päästetty siihen normaaliin "moodiin", niin asiakkaalle jää kyllä aivan liian iso rooli ja vastuu siitä, että viat saadaan hoidettua pois. Tarkoitan tällä sitä, että asiakas joutuu selittämään useampaan kertaan ongelmia ja saamaan niitä esille juuri silloin kun auto on huollossa.
Lopuksi lämmitys/ilmastointilaitteesta. Saksan foorumilla on nyt esiintynyt juttuja, että ovat vaihtaneet lämpötila-antureita ja vasta sitten on lämmitys/ilmastointi alkanut pelittää niin kuin sen kuuluukin. Siis välttämättä ne paljon puhut ohjelmistopäivitykset eivät yksistään auta. Lieneekö sitten antureista päässyt jokin huonompi erä tuotantoon tai mistä lienee kysymys, sitä ei tarina kerro. Omaani on yksi ohjelmistopäivitys tehty jo monta kuukautta sitten ja nyt homma toimii muuten aika hyvin paitsi että kosteat kelit ilman ilmastointia mutta muuten Auto-asennossa ovat ajoittain haasteellisia eli huurtumistaipumusta on.
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Kun tämä uusi Mondeo tuli Euroopassa myyntiin, niin ilkeämieliset toimittajat muistaakseni otsikoivat malliin "vanha jo syntyessään", millä viitattiin muutama vuosi sitten esitettyyn Fusioniin. Ja eikös nämä nyt suurinpiirtein ole tekniikaltaan samoja ja siten pitäisi suurimmat lapsukset olla selvitetty? Vai olisiko kenties, että tuotannon siirtäminen Espanjaan ei tuotteen kannalta ollutkaan hyvä juttu?69dude kirjoitti:Olenkin jo aikaisemmin tainnut täällä esittää mielipiteeni asiasta.
Faijalla taksi firma ja aikanaan antoi neuvon, että ikinä EI pitäisi ostaa uuden automallin ensimmäistä tuotantovuotta. Ne kun tuppaavat olemaan siunattu järkyttävällä määrällä ihme vikoja,mitä ei sitten enää myöhäisemmistä tuotantovuosista yleensä löydy.
Olen aina aikaisemmin noudattanut tätä ohjenuoraa,ja olen selvinnyt todella pienillä ongelmilla.
Noh,teinpä sitten poikkeuksen tämän Fordin kanssa,ja onhan noita vikoja taas sitten riittänyt...Noh,muistampa taas tämän seuraavaa autoa hankkiessa.
Neljäs viikko lähti käyntiin ja tilatusta osasta ei kuulu mitään...
Ajossa Mondeo Titanium Business 2,0Tdci A 150hv Wagon
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Eipä tässä euroopan mallissa kovin paljon samaa tainnut olla jäljellä kuin fusionissa.Ainakin markkinointi materiaalissa väitettiin että autoa uusittiin eurooppaan noin 75%. Mikä kyllä kovasti vikojen perusteella tuntuu olevan totta.Hapero79 kirjoitti: Kun tämä uusi Mondeo tuli Euroopassa myyntiin, niin ilkeämieliset toimittajat muistaakseni otsikoivat malliin "vanha jo syntyessään", millä viitattiin muutama vuosi sitten esitettyyn Fusioniin. Ja eikös nämä nyt suurinpiirtein ole tekniikaltaan samoja ja siten pitäisi suurimmat lapsukset olla selvitetty? Vai olisiko kenties, että tuotannon siirtäminen Espanjaan ei tuotteen kannalta ollutkaan hyvä juttu?
Neljäs viikko lähti käyntiin ja tilatusta osasta ei kuulu mitään...

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Ei ole enää montaa päivää siihen kun pääsee uuden Mondeon rattiin.Neljän vag-tuotteen jälkeen uusi kokemus. Kunhan ei vaan kävisi niin että kun läksi sutta pakoon niin tulee karhu vastaan! Kuitenkaan yhtään ylimääräistä korjaamokäyntiä ei kolmen Skodan kanssa huolinut tehdä, vaikka oli tsi ja dsg.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Isoja pettymyksiä tulossaipi59 kirjoitti:Ei ole enää montaa päivää siihen kun pääsee uuden Mondeon rattiin.Neljän vag-tuotteen jälkeen uusi kokemus. Kunhan ei vaan kävisi niin että kun läksi sutta pakoon niin tulee karhu vastaan! Kuitenkaan yhtään ylimääräistä korjaamokäyntiä ei kolmen Skodan kanssa huolinut tehdä, vaikka oli tsi ja dsg.

Noh, kolmen focuksen jälkeen mondeo leiriin, pikkuveljille ei tullut vuosihuoltojen lisäksi ylimääräisiä korjaamovierailuja. Toivon itsekin että ei sattunut maanantaimallin mondeo mulle.

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Ei tämä mikään maanantai-kappale ole, tämähän on foordi
Täytyy kyllä myöntää että sijaisautona ollut Trend Mondeo, ja vielä 5000 km enemmän ajettuna, oli paljon timmimmässä kunnossa kuin oma. Ei mitään nitinöitä, natinoita eikö helinöitä.
Sain eilen auton pajalta, ja siihen on nyt vaihdettu ohjausvaihe. Itse vaihde ei ollut hajalla, vaan siihen liitetty moduuli. Koska em. osat ovat integroituja, eikä niitä erikseen voi vaihtaa, niin näin toimittiin. Onneksi osa tuli noin viikossa saksasta. Nyt toivotaan että sähkökummittelut loppuivat tähän. Jos ei niin käydään uudestaan tarvikekoukun ohjausyksikön kimppuun, ja vaihdetaan se mahdollisesti fordin "viralliseen" malliin.
Niin, ei nämä korjaamokäynnit vielä tässä olleet. Kuskin penkin natina, takaa kuuluva natina (hattuhyllly?) , sekä koelaudan keskeltä, kuopissa kuuluva "helinä" ovat vielä listalla. Mutta ne ongelmat ovat toistaiseksi pientä sen rinnalla että auto toimisi luotettavasti.
Nyt joulun viettoon, hyvää joulua kaikesta huolimatta

Täytyy kyllä myöntää että sijaisautona ollut Trend Mondeo, ja vielä 5000 km enemmän ajettuna, oli paljon timmimmässä kunnossa kuin oma. Ei mitään nitinöitä, natinoita eikö helinöitä.
Sain eilen auton pajalta, ja siihen on nyt vaihdettu ohjausvaihe. Itse vaihde ei ollut hajalla, vaan siihen liitetty moduuli. Koska em. osat ovat integroituja, eikä niitä erikseen voi vaihtaa, niin näin toimittiin. Onneksi osa tuli noin viikossa saksasta. Nyt toivotaan että sähkökummittelut loppuivat tähän. Jos ei niin käydään uudestaan tarvikekoukun ohjausyksikön kimppuun, ja vaihdetaan se mahdollisesti fordin "viralliseen" malliin.
Niin, ei nämä korjaamokäynnit vielä tässä olleet. Kuskin penkin natina, takaa kuuluva natina (hattuhyllly?) , sekä koelaudan keskeltä, kuopissa kuuluva "helinä" ovat vielä listalla. Mutta ne ongelmat ovat toistaiseksi pientä sen rinnalla että auto toimisi luotettavasti.
Nyt joulun viettoon, hyvää joulua kaikesta huolimatta

Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
- Salesman1966
- Viestit: 126
- Liittynyt: 29 Loka 2014 16:50
- Paikkakunta: Vinkkilä
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
[quote="akk1965"]^ mitä tulee noihin lämmityslaitteen asetuksiin, niin kaikki perustoiminnot hoituvat ilman kosketusnäyttöä myöskin napeista.[/quet
Niin ja ratista löytyy ohjaukset myös muille toiminoille. Käytän hyvin vähän itse kosketusnäyttöä..Käytän paljon ääniohjausta, se on oivallinen välinen kiireiselle kaupparatsulle..varsinkin puhelimen käytössä ja se ymmärtää myös hyvin "rallienklantia"
Hyvää joulua kaikille
Niin ja ratista löytyy ohjaukset myös muille toiminoille. Käytän hyvin vähän itse kosketusnäyttöä..Käytän paljon ääniohjausta, se on oivallinen välinen kiireiselle kaupparatsulle..varsinkin puhelimen käytössä ja se ymmärtää myös hyvin "rallienklantia"
Hyvää joulua kaikille

ajossa Mondeo Tdci 180 hv A6 Titanium Business Wagon 2015 Panther Black
vaimolla Vw Passat Trendline Variant TDI 110 hv 2009

vaimolla Vw Passat Trendline Variant TDI 110 hv 2009
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Sehän on varmaan merkin rallitaustaa ajatellen optimoitu rallienklannille.Salesman1966 kirjoitti:

Ps. Oikein synkkää fiktiokirjallisuuden vuosipäivää kaikille.

Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Joo, tuo ääniohjaus on toiminut mielestäni erinomaisesti. Ainakin juuri puhelujen teko sillä on helppoa. Tunnistaa erittäin hyvin myös tankero- englannin
Fiesta 1.1 85 hv 5D Titanium -17
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Eilispäivänä kävin perheen hakemassa Helsinki-Vantaan lentokentältä kotiin töiden jälkeen ja täältä kaakonkulmalta tulee edestakas vajaa 300km matkaa niin tuli fiilis ettei mennyt metsään valinta auton suhteen. Perkeles että on leppoista ajella matkaa mondeolla. Ei tarvi taukoja pidellä, sen kun ajaa vain ja nauttii spotifyn soittolistoja. 1.5l turbo on viritetty just sopivaksi että pääsee kuutosella ohi ja moottori ei huuda kun ajaa +100km/h. 


Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Mukavaa, että jollain on välillä jotain positiivistakin sanottavaa.
No, vielä en ole kovin pitkää siivua ehtinyt omallani ajaa, mutta nuo reilut kolme tuhatta kilometriä ovat kaikki olleet mukavia.
Tuntuu autokin pikkuisen vertyneen. Menee hiukan kevyemmin.
Ehkäpä vielä pääsen lähelle luvattua kulutustakin, kun nyt on mennyt reilun litran yli.
Leppoisia kilometrejä vaan kaikille.
No, vielä en ole kovin pitkää siivua ehtinyt omallani ajaa, mutta nuo reilut kolme tuhatta kilometriä ovat kaikki olleet mukavia.
Tuntuu autokin pikkuisen vertyneen. Menee hiukan kevyemmin.
Ehkäpä vielä pääsen lähelle luvattua kulutustakin, kun nyt on mennyt reilun litran yli.
Leppoisia kilometrejä vaan kaikille.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Eipä ole autosta valittamista. Ei nitise, natise tai ei ole ollut mitään ongelmia. Ainut mikä harmittaa on tuo kulutus. Kait sen kanssa nyt vaan pitää sitten elää. Ehkä Ford on tuohon panostanut kun autonseuraavan kerran vaihtuu, luultavasti kolmen vuoden kuluttua kun nykyinen liisari menee vaihtoon.
Re: Uusi Mondeo mk5 2015
Vaikka itsellänikin on jotain pieniä juttuja monkussa ollut, niin ainakin vielä voisin ostaa toisenkin. Auto on vaan uskomattoman monimutkainen tuote, kun mietitään erilaisia olosuhteita ja käyttäjiä. Maailman taloudellisin toi hoppa ei ole, mutta sitä en odottanutkaan. Itselle kun painaa hiukan nuo visuaalisetkin seikat, tykkään fordin ulkonäöstä, ja myös sisältä se on miellyttävä. Vaikka olenkin alle kolmikymppinen kaveri niin on tässä jo toistakymmentä autoa itsekin omistanut ja monenlaisella ajanut.
Ford Mondeo 5-ovinen 150 hp 2.0 diesel automaatti, titanium business, ruby red,18" 5-puolaset vanteet, alcantara, sähköisesti taittuva vetokoukku, aktiivivakkari
Edellinen Volvo S80 D5
Edellinen Volvo S80 D5