Toivotaan että rekisteröinnin sais siirrettyä ens vuoteen.
Huomenna olisi oma vuoro hakea uusi auto alle. Hiukan jännittää, mutta eiköhän tämä vielä iloksi muutu. Parilitranen diesel M6 farkku, jollaisen kulutuslukemia on täälläkin kaivattu muutamaan otteeseen. Tapanani on ollut seurailla kulutusta, joten voin raportoida tänne välillä. Otin autoon juuri äsken Veholta huolenpitosopparin sijaisautopalveluineen, ettei tarvitse jännätä turhia.kk1970 kirjoitti: Jee maali! Eilen auto luovutettiin käyttöön, ja olen kyllä tyytyväinen. Ei nitise eikä natise, hiljainen talvirenkailla. Vaikka kesti saapuminen, niin nyt on hyvä fiilis.
Hapero79 kirjoitti:Sellainen kysymys olisi palstan asiantuntijoille, että miten vakionopeudensäätimen nopeusasetusta pystyy säätämään tiheämmäksi? Siis nyt tuo toimii 5km/h hyppäyksillä enkä onnistunut löytämään edes käyttöohjekirjasta kohtaa, jossa tuo vaihtaminen 1km/h tarkkuuteen mainittaisiin. Kai tuolla cruiserilla kuitenkin pystyy ajamaan esim 117km/h nopeutta eikä joko 115km/h tai 120km/h nopeutta.[/
Itseänikin kiinnostaa tämä... Tosin itselläni ongelma toisinpäin, eli vakkaria saa säädettyä 1kmh pykälin. toisinaan kaipaisin suurempia välejä, jottei tarvitsisi niin paljon näpytellä.
Mulla samanlainen ja 1 km/h välit.calculus kirjoitti: Mulla on perinteinen ilman tutkaa ja 1 km/h välit.
calculus kirjoitti:Voisiko säädön erilaiset pykälät johtua siitä, onko autossa perinteinen vai adaptiivinen vakkari? Mulla on perinteinen ilman tutkaa ja 1 km/h välit.
Minulla on adaptiivinen vakionopeudensäädin ja perushyppy on 5 km/h. Itse teen niin että asetan esim. 85 km/h ja sitten painan kaasua hieman ja SET-napilla jäädytän lukeman esim. 87 km/h. Muistaakseni 1 km/h askeliin pääsee jotenkin niin että samanaikaisesti kun painaa kaasua lisää painelee RES-nappulaa jolloin sillä pääsee 1 km/h askelin ylöspäin. Tuosta en nyt ole ihan varma. Mutta missä versiossa Mk5:ssa on 3 km/h askeleet?DeepImpactBlue kirjoitti:Sellainen kysymys olisi palstan asiantuntijoille, että miten vakionopeudensäätimen nopeusasetusta pystyy säätämään tiheämmäksi? Siis nyt tuo toimii 5km/h hyppäyksillä enkä onnistunut löytämään edes käyttöohjekirjasta kohtaa, jossa tuo vaihtaminen 1km/h tarkkuuteen mainittaisiin. Kai tuolla cruiserilla kuitenkin pystyy ajamaan esim 117km/h nopeutta eikä joko 115km/h tai 120km/h nopeutta.
Hieman tarkennusta. Kun olet asettanut nopeuden esim. 50 km/h, paina hieman kaasua niin että näyttöön niiden välimatkaa edellä ajavaan autoon merkitsevien palkkien yläpuolelle tulee Override-teksti. Nyt kun painaa RES-nappia, vakionopeudensäätimen asetusta voi sillä lisätä 1 km/h askelin. Onhan tuo kikkailua ja tuskin Ford on oikeasti noin sen tarkoittanut toimivan, koska en nyt löytänyt sitä esim. käyttöohjeesta?fordever kirjoitti: Minulla on adaptiivinen vakionopeudensäädin ja perushyppy on 5 km/h. Itse teen niin että asetan esim. 85 km/h ja sitten painan kaasua hieman ja SET-napilla jäädytän lukeman esim. 87 km/h. Muistaakseni 1 km/h askeliin pääsee jotenkin niin että samanaikaisesti kun painaa kaasua lisää painelee RES-nappulaa jolloin sillä pääsee 1 km/h askelin ylöspäin. Tuosta en nyt ole ihan varma. Mutta missä versiossa Mk5:ssa on 3 km/h askeleet?